úterý 17. září 2013

Nashledanou, léto!



Těšila jsem se na babí léto, tak moc!
Vypadá to, že už nepřijde, všude číhá podzim.
Než převléknu obývák do šedého hávu, chtěla jsem si ještě užít trochu léta alespoň doma.
Motýlkový polštář, mé první hortenzie ze zahrady, mušle z dovolené s oblíbeným "vzorkem"..









I beruška už se zachumlala do bílé hebké krásy...


Já se babího léta vzdávám těžce.
A jak to máte vy?


13 komentářů:

  1. Nádherné fotky i jejich obsah :).
    Já se ho vzdávám také velice těžko :(, protože je to moje oblíbené období, které se však ne vždy objeví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, i moje - společně s příchodem jara..Díky za návštěvu :), M.

      Vymazat
  2. neboj, babie leto ešte bude.....musí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojim , bojim..Někdy jsem hrozný pesimista,ale zase mě většinou čekají příjemná překvapení :D. Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Babie leto to by bolo fajn. Ja sa ťažko vzdávam leta. Jeseň a zimu nemám moc rada, ale patrí to k našej polohe. Opäť si pre nás pripravila krásne fotky. Ja sa takisto chystám na prevlek sedačky do šedej. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro a podzim - tak krásná období a zdá se mi, že čím dál kratší. Vždycky se je snažím užít na maximum. Šedá už se pere a suší :). Krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Martinko, krásné fotky .... moc se mi líbí i ten růžičkový kulaťáček na "pařezu" .... Marki

    PS: Já pevně doufám, že se mám to "babí léto" ještě vrátí .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky. No jak se říká, naděje umírá poslední. Tak třeba ještě překvapí :). Krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Marti opět nádhera, stejně tak v ložnici. Nemám, co bych dodala, stejně tak, že léto pouštím nerada. Měj se krásně, paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Času moc není, ale snažím se o pár změn, no a s polštářky to jde raz dva - však víš :). Já mám podzim ráda, ale musí za něco stát. Pa a díky, M.

      Vymazat
  6. ...krásné, milé, příjemné...zrovna jako babí léto, které snad brzy přijde :-)Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde? Jé, jak bych tomu ráda věřila :). Tak já to zkusím;). Věrko díky moc a krásné dny, M.

      Vymazat
  7. Tak to vypadá, že babího léta jsme se dočkali. I když teploty ve stínu jsou pod 20, tak dneska na sluníčku to bylo na krátký rukáv. Kéž to ještě chvíli vydrží!

    OdpovědětVymazat