středa 11. září 2013

Šedé snění



Už delší dobu plánuji šedou v ložnici.
K odpočinku se hodí, mě určitě uklidňuje, nerozptyluje, cítím se s ní skvěle. A tak to má asi v ložnici být.
Jsem ráda, že jsem si jí po aktivních prázdninách malinko dopřála a alespoň trochu se mohla přiblížit
vysněné podobě naší ložnice, vyzkoušet si, jak by jí šedá případně slušela.
Přehoz máme už léta, původně v béžové barvě a jak se mi teď v tmavě šedé hodí. Snad mě přesvědčí i 
o tom, že zvolím stejnou barvu v budoucnu pro přehoz nový.
Světlo také plánuji jiné, ale po tomto od House Doctor už se mi zastesklo a bylo mi líto ho zatím schovávat
 někde v krabici...
A konečně mám svůj noční stolek, těším se, až si ho postupně "zabydlím".
Výmalba za postelí oproti mým původním představám by mohla být spíš středně tmavá, 
pokud malování letos vyjde..










Začínám mít radost z pocitu, že nejdu špatnou cestou..
Co vy a barvy v ložnici?
Která vás uklidní?

Krásný zbytek týdne

12 komentářů:

  1. Světlé dřevo na podlaze a teplá bílá - smetanová na stěnách jsou pro mě bezkonkurenční, jen pár kousků dřevěného nábytku (mám opravdu jen 2 komody), pár zelených květin a povlečení v jemných pastelech......Tedy všechno jinak než vy, ale o tom to je a neznamená to, že se mi šedá nelíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A o tom to právě je :). Najít si to své. Pak se bydlí/odpočívá nejlépe ;). Moc díky za krásnou odpověď a návštěvu, přeji fajn dny! M.

      Vymazat
  2. V našej spálni prevláda biela, steny sú šedé a sem tam trochu čiernej. Je mi tam veľmi príjemne. Tá Tvoja je tiež naozaj ukľudňujúca a tie guľaté vankúše sú úžasné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, Vaše ložnice je nádherná! Hlavně, aby se člověk cítil příjemně, podle svého. Já už se na další úpravy moc těším. Polštář se objevil nedávno v H&M home znovu, v té šedé..Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. naša spálňa na svoju farbu ešte iba čaká....a neviem si tam rady...posteľ, nočné stolíky a knihovničky sú masív svetlá jelša, vstavaná skriňa jelša vanilka....teraz tam mám tapetu iba do výšky asi 1m....je do zelenkava.....to sa mi už nepáči a čakám na inšpiráciu...
    Tvoja je fajn....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše taky čeká, netrpělivě, barva už je dokonce doma, koupená. Tak až nastane ten správný čas, budu se moct pořádně rozmáchnout štětcem :).Tak snad se mi také brzy neokouká, to by s manželem už švihlo ;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Martinko, nádhera .... máš moc krásnou ložnici, líbí se mi i tak, ale chápu tvou touhu po šedé ..... my jsme měli ložnici dva roky vymalovanou teple žlutou barvou, ke konci jsem jí nemohla už ani cítit, teď je Latte a jsem spokojená ..... nějak mě to poslední dobou táhne k nedráždivým pastelovým barvičkám .... držím palečky, ať máš co nejdříve v ložnici tu svou "vysněnou" ....Marki

    PS: to stínidlo je úžasné !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky .Sranda je, že ta naše barva je teď i celkem v "kurzu", ale...mě se k ní pak hůř kombinuje a při mé "náladovosti".. A změny v doplňcích pak už i manžel snáší spíš :)). Díky moc za držení palců, už se to blíží, už se to rýsuje! Pa, M.

      Vymazat
  5. Martino, v ložnici jedu taky na šedé vlně... Jen se nějak nemohu dobrat konce. Natírám, natírám, ale těším se... Tvá ložnice je dokonalá, nemohu se vynadívat... Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, já už jsem k Tobě nedávno konečně nakoukla a nemohla jsem nabrat dechu! :-o Krása, nedivím se, že natírání nebere konce, ale už teď je to něco úžasného. Díky moc za pochvalu, snad se bude líbit i po menších úpravách. Krásné dny, M.

      Vymazat
  6. Děvčata, že Vám vstupuji do diskuse, poradíte, kde koupit kvalitní bílé, nejlépe hladké povlečení?
    Děkuju
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olgo, já osobně mám povlečení z H&M Home a jsem velice spokojená. Myslím, že jednobarevná mají i jiná krom lněných, mám pak i bavlněné s potiskem a u obou max.kvalita, zatím nejlepší, co jsem pořídila. Krásné dny, M.

      Vymazat