neděle 29. září 2013

V podzimních barvách



Už i doma máme podzimní atmosféru. Miluji černobílou kombinaci, ale podzim si přímo říká o trochu barev.
Beze změn nemohu žít. Proto jsem ráda, že díky doplňkům si je mohu doma vykouzlit celkem snadno.
Tentokrát jsem k šedému základu podlehla syté zlatožluté barvě. Polštář mě lákal právě přesně v tomto sametovém provedení. 
Připomněl mi dětství..Té hřejivé kombinaci jsem prostě neodolala.
Vlk se moc líbí dcerkám, samozřejmě :). A já si neodpustila pokus o stromový polštářek z utěrky. Byl hotový hned a nakonec je z něj 
můj oblíbenec. Neodolala jsem ani motivu sovičky alespoň na mini talířku, svícínku s lebkou a pštrosí pera jsem si přála už delší dobu. Probíhají teď u nás zas menší úpravy a "M.L.King" musel na chvíli na zem. Líbil by se mi i jen tak opřen o stěnu, stejně jako mít zpět svůj pruhovaný koberec - jak se mi jen stýská.... - ale naše čtyřnohá zlatíčka mi v takových myšlenkách brání..Mohu si užívat alespoň skrze fota. Stejně tak i tu atmosféru klidu, jen já, svíčky, polštáře a knihy.
Užívejte ji se mnou..




























Krásnou slunečnou neděli a hodně energie


30 komentářů:

  1. Chodím nakukovat už dlouho, ale moc komentáře nepíši. Dnes musím, máte moc hezký interiér a s temi decentními barevnými akcenty .... paráda! Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, to mě moc těší! Já k Vám taky nakukuji, i když to skrz komentáře zatím zjistit nemůžete :). Díky za návštěvy i komentář, krásné podzimní dny, M.

      Vymazat
  2. Martinko, pohled na Vas obyvak a tu krasu kolem... hned mam veselejsi rano! Uzasny smysl pro detail a styl jako vzdy. Take jsem letos kamoska se zlutou v interieru, vypada tak hrejive a smyslne.
    Krasnou nedeli
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto, moc ráda se k Vám chodím rozveselit také :). Žlutou můžu, když je v malých dávkách. A v tomhle tónu je pro mě i vzpomínkou na babičku, která milovala právě z přírody vycházející barvy - hlavně z té podzimní. Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Ahoj Marti :) máte to moc krásné! Hrozně se mi líbí konferenční stolek z palet a ten polštářek s větvičkami - odkud je prosím tě ta utěrka? :) Opravdu moc hezké!
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilo, moc díky. Utěrka je také z H&M home. Krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Martino perfektní, HaM kousky Ti tam krásně padnou, polštářek z utěrky se moc povedl a ty malé talířky ho úžasně podtrhují, tajně závidím tu blízkost do HaM, tak hezké dny Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, díky. H&M home prostě nejde odolat, a to jsem si ještě v létě myslela, jak zůstanu spíš u čistého a orientálního stylu...líbí se mi toho asi až moc :). Mám ještě jeden talířek, ten si nechám pro sebe, na prstýnky... H&M home bude asi brzy už i blíž k vám, jestli jsem dobře pochopila ;). Taky krásné dny a moc zdravím, M.

      Vymazat
  5. To Vaše bydlení no nemám slov,ty detaily s tím celkem paráda.Moc ráda se k vám chodím kochat,vaše bydlení je jako sen.Nádherné kousky jste si pořídila v HaM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu a milý komentář. Krásné podzimní dny, M.

      Vymazat
  6. To je ale nádherné jesenné snívanie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snívanie by mi šlo :). Díky a krásné dny, M.

      Vymazat
  7. Marti, už som sa veľmi tešila na Tvoju ohlasovanú zmenu v obývačke a opäť si nesklamala. Je to nádherné s Tvojimi zlato-žltými doplnkami. Jemné a vkusné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, díky. Trochu jsem se bála, aby to nebylo moc tvrdé, lebkový polštářek jsem nakonec vynechala, ale svícínku neodolala... Jsem tedy ráda, že to tak vnímáš. Krásné dny, M.

      Vymazat
  8. Zdravím...sedím...koukám.. jako ta vejrající sovička :oD ...a vzdychám !! nemám co bych Marti dodala..Tvoje fotky věciček v reálu nemají chybu, dají tomu život a realitu běžného užívání..a to my nakukující potřebujeme ...jejich stránky jsou príma, ale Tvoje jsou lepší !!! :o)) pa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, ty vždycky víš, jak mě potěšit ;), díky! Cítíš z toho doufám tu tajemnost, jo? :D Pa a napíšu, M.

      Vymazat
  9. Krása. ten žlutý polštář je tam jak třešnička na dortu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky, ano, byl to záměr, mám z něj radost! :) Krásné dny, M.

      Vymazat
  10. Včera jsem se byla u Vás podívat a dnes jsem tady zase...krásné! Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, vítejte! Moc děkuji a přeji krásné dny, M.

      Vymazat
  11. Marti vypadá to překrásně, užívám si každý detail. Máš obrobský cit i pro kombinování barev, nádhera! Hezký říjen a mooooc pozdravů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shari, díky moc! Zase jsem s tím pojila své nálady, dokonce se mi do ní hodil i můj oblíbený Pohyblivý svátek a zapomněla jsem nakonec nafotit krásné ilustrace ze Sherlocka Holmese...tak příště :)). Pa a krásné dny, M.

      Vymazat
  12. Dobrý den Marti,
    moooc hezké, jsem nadšená. Chtěla jsem se zeptat, všechno, co máte v interiéru od H&M home, jste nakoupila v novém obchodě a nebo něco i objednáváte? Já bych ráda i objednala, ale zatím nemají odeslání do ČR a tak nevím, jak na to :) Díky za odpověď. Táňa (tatiana.strnadlova@email.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Táňo, skoro vše v příspěvku jsem nakoupila v Myslbeku, jinak dřív jsem měla možnost nakupovat v Německu - viz. můj mail ;). Mějte se krásně a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  13. Marti, vnímám toto období úplně stejně, alespoň co se barevnosti týče! Černá, šedá, trošku té hnědé či rezaté, přírodní prvky... prostě podzim a vše co k němu patří! Teplou deku, horký čaj a dobrou knihu a nemá to chybu ;-)! Jinak u Tebe moc krásné, jako vždycky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc zdravím po dlouhé době ! Kochala jsem se u fotografií ze svatby, nádhera. Po dece a čaji teď intenzivně pátrám :). Krásné dny a děkuju, M.

      Vymazat
  14. Milá Martinko, chodím k Vám hodně často potěšit oko i duši. Dnes jdu ale pro radu, jestli mohu. Chtěla jsem se zeptat právě na tu Vaši sedačku s tímto šedým potahem. Hodně uvažuji o její koupi, ale zároveň se bojím, jednak údržby (perete nebo dáváte do čistírny?) a jednak, jestli nebude za chvíli moc zmuchlaná. Mohu poprosit o Vaše posřehy? Moc děkuji a budu se těšit na další inspirace. Hezké podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, děkuji moc za krásný vzkaz. Nebojte se ničeho, šedý potah nemá chybu, udržuje se báječně. Protože ho střídám s bílým většinou po 1/4 roce, tak ho rovnou samozřejmě i vyperu, ale nepotřeboval by. Není na něm skoro nic vidět. A to u nás prochází zátěžovou zkouškou ze strany dvou dětí a dvou hafanů :). Jediný problém je, že se při praní trochu srazí, jsou pak znát trochu záhyby - i když dobře vyvěsím při sušení, ale ani tak bych neměnila.To samé se mi přihodilo i u starší kolekce v béžové barvě. Jinak pak na sedačce se už vůbec nemačká, je z pěkné pevné látky. Mějte se fajn, šťastnou ruku u výběru a spoustu pozdravů, M.

      Vymazat