pátek 25. října 2013

Dreaming of the white..



..christmas..

Vím, že je teprve konec října, ale už přemýšlím nad Vánoci. Jejich letošní barevností.
Nejspíš se žádná divočina konat nebude :), stále více mne láká výzdoba v bílých, šedých a přírodních tónech, 
opepřených trochou zlaté, měděné...
Letos žasnu nad nádhernými baňkami ze skla, obr flitrů a vedou ty s motivem peříček, samozřejmě ;).


























K Vánocům patří také světýlka, hvězdy a cukroví - a na to může krom klasických táců a etažérů 
posloužit i originálně řešená dóza .





http://www.butlers-online.co.uk/



A s vánocemi, nebo bez nich...




se zasnívám nad dalšími neodolatelnými doplňky.


A jak jste na tom Vy? ;)
Krásný víkend všem


5 komentářů:

  1. No přemýšlím o tom samém. Pokud mě nechytne extravagantní nálada, mám v plánu kupodivu hustě ověšený stomeček mixem různých ozdobiček v bélé a stříbrné, taková vánoční romantická klasika :-). Mám jich totiž spoustu a každá je něčím krásná, tak se chci mazlit se všemi najednou!

    Ale uvidíme uvidíme. Hezký prodloužený víkend a doufám, že už je balíček doma?! Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také dost bílé a stříbrné...Černou tentokrát kvůli holkám vynechám, tak přemýšlím...a taky nevím, co mě přepadne těsně před :D. Jak píšeš - uvidíme ;). Tobě krásný sváteční den, obsahem balíčku jsem stále víc okouzlena :- *, moc díky!!! pa

      Vymazat
  2. To je nádhera Marti :) Kde se dají pořídit ty baňky s peříčky?? Nádherné ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, ty jsou taky z Butlers. Jsem zvědavá, jestli je dovezli i do ČR, snad se tam brzy dostanu. Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Marti, krásne inšpirácie. u nás ani tento rok nebude chýbať biela. S akou farbou ju doplním ešte tiež neviem. Začiatkom decembra ideme s kamarátkami do Okrasy Čadca, ak uvidíme čo bude v ponuke. Andrea

    OdpovědětVymazat