úterý 8. října 2013

Ikea Trendig 2013



Ikea opět osvěžila svůj sortiment o další limitovanou edici Trendig 2013.
Inspirovala se tentokrát východní kulturou a při spolupráci se spojil svět designérů ze Švédska a Číny.
Výsledky jejich práce jsou velmi zajímavé a trendy 
(jen já osobně bych možná raději uvítala trochu jinou volbu barevných kombinací,
než tradiční čínskou zelenou a červenou) .














Z kolekce si můžete vybrat své favority právě teď,
k mání je pouze omezený počet kousků, takže neváhejte!
Nejspíš se tam budu muset brzy podívat také :)






Krásné podzimní dny 

6 komentářů:

  1. Přesně tyhle novinky jsem před týdnem obhlížela v Ikei :) Moc se mi líbí, jsou svěží a originální - škoda jenom, že teď nemám v plánu nic většího kupovat..
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, také nemám v plánu nakupovat - možná krom mističek, ale ty židle...mmmhm, ty by mě asi zlákaly, pokud bych své vysněné už neměla. Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Hmm, s barvami jsem na tom podobně, červená ani zelená mi nic neříkají, ale mám pocit, že ty kuchyňská prkýnka nutně potřebuji :-D!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, tvarově super, barevně pro mě taky mimo. Asi vyhlídnu něco barevně neutrálního.

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda toho příborníku, v jiné barvě by mě asi zlákal....Krásné dny, M.

    OdpovědětVymazat