neděle 27. října 2013

Ložnice v novém kabátku



Už asi před rokem jsem měla celkem jasnou představu o novém vzhledu naší ložnice.
A teď jsem své představy konečně mohla realizovat :). Nechala jsem se ve všem inspirovat a z výsledku mám dobrý pocit. 
Zbývá mi vybrat pořádný přehoz, nové závěsy a dovybavit stěnu nad šicím strojem..
Ale to vše si postupně najde svůj správný čas a já už se na to moc těším.
Šedá výmalba za postelí a k němu kontrastní svítidlo- to bylo jasné už od začátku.





Tady jsem se nechala inspirovat Dagi a její úžasnou DIY lampou podle Tine K.
(perleťové placičky z Fleru přišité na stínidlo Ikea).

Na komodě mi teď dělá radost "Personality" - malované podle Ylvy Skarp, po kterém jsem toužila už dlouho a kříž jsem si zamilovala u Niny, stejně jako nápad s kulatým zrcadlem..







Sluha dostal nový nátěr a zas mám kam odkládat své oblíbené doplňky a muž oblečení..






A pro své oblíbence teď mám prostor i na nočním stolku . Pejsek je můj noční strážce prstenů :).








Po práci si teď užíváme myslím zaslouženého odpočinku.
Přeji vám krásné sny a pohodové prožití zítřejšího svátku!


12 komentářů:

  1. Marti, je nádherná. Všetko jednoduché, nežné a elegantné zároveň. Luster je super. K Dagi chodím tiež veľmi rada. Má skvelý vkus. Šedá stena, biele čelo postele a tie guľaté vankúše... Už som ich u teba chválila, mne sa tiež podarilo jeden taký guľatý ušiť a chystám sa na biele do spálne. Jednoducho krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, jednim slovem nadhera. Taky se v budoucnu chystam na sedou do loznice, az se odstehuje mladsi dcera z detske postylky :). Uzivejte si to! Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ach ach ach. Krasne, mile, stylove a utulne. Uzasne!!!
    Kombinace barev je vice nez skvela a detaily a dekorace tomu davaji vkus.
    At se krasne lenosi a sniva ....

    Marketa

    OdpovědětVymazat
  4. No tak tomu rikam stylove! Krasne spojeni barev a moc se mi libi ty polstarky. To jsi si delala sama nebo jsi je nekde koupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, polštářky jsou H&M home. Mají v aktuální nabídce zrovna ten šedý. Moc díky a fajn dny, M.

      Vymazat
  5. Nádhera Marťo :) Moc se mi líbí ty perleťové placičky na stínítku!
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  6. Marti,nádhera vše je do detailu krásně sladěné.Ty i manžel jste jedničky,jak jste krásně váš sen splnily ve skutečnost.Aaaaaachhh .Přeji krásné odpočívání. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera!!! Krásné, úžasné, dokonalé.....
    Pěkný den!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Lapám po dechu... :-) Nádherná ložnice...!!! Přesně takovou bych chtěla... a ještě ty fotky. Martino, krásné podzimní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marti, fotky jsou jak ze stylizima, hodné minimálně tištěné prezentace, nádhera!!! Se světlem je to paráda, taky jsem z nápadu u Dagi byla nadšená. Mám slíbený originál se slevou, ale bůh ví... Upřímně Ti tu radost z konečného výsledku přeju a závidím, když se kouknu na tu naši, musím si stále jen představovat ty nové noční stolky s postelí, čelem postele a podle toho novými doplňky. Díky tomu jsem pořád na bodu mrazu, ach jooo. Jinak zrcadlo nemá chybu, nebudeš ho ještě páskovat? :-D I dyi obrázky, na plakáty s tímhle krasopisem jsem taky ujetá. A zátiší se sluhou nemá chybu. Užívám si to aspoň u vás ;-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shari, díky moc za pochvalu. Je ale pravda, že mě moc nadchla jedna z verzí ložnice Niny Holst a to natolik, že jsem základ přenesla k nám. Zrcadla páskovaná miluju, ale zatím to nechám tak, jednoduché. Jsou to taková zadní vrátka, až mě to přestane bavit :). Ještě bych dolaďovala, ale mám velkou radost, že tohle už máme hotovo. A přeju, ať se také brzy dočkáš, protože i když mám někdy těžký den, to, že ho končím ve své oblíbené místnosti, kde je to prostě "mé", mi hodně pomáhá. A Ty se určitě dočkáš už brzy, však i tak to máš nádherné!!! Posílám moc pozdravů :-*, M.

      Vymazat
  10. Martinko, nádhera ...... moc krásně jsi to všechno sladila .... Marki

    OdpovědětVymazat