středa 27. listopadu 2013

Birthday lanterns


O víkendu jsme pořádali oslavu Madlenčiných třetích narozenin.
Výzdoba byla dost jednoduchá, musím přiznat, že jsem na její přípravu neměla moc času a energie,
ale zato jsem chtěla vyzkoušet alespoň jednu novou věc - papírové lampionky.









Tyhle jsou hodně jednoduché a s Vaší pomocí si jejich skládání užijí i děti - hlavně poslední fouknutí pro získání tvaru :).
Fantazii se meze nekladou, můžete je vyrobit veselé z pestrých papírů, nebo na ně napsat cokoliv potřebujete. Já byla s výsledkem spokojená. Jsou sice jednoduché, ale na světelném řetězu moc roztomilé. 



Jakmile máte bod 14 za sebou, jen přiložíte k ústům tou špičkou s otvorem a fouknete.
...a kouzlo hotovo :)









Dělají nám radost do teď. 
Pro adventní čas má v plánu jiné, složitější, ale o tom zase jindy ;).




Mějte se fajn;)


10 komentářů:

  1. Dodatečně vše nejlepší! Tyhle doma skládáme taky. Tohle využití mě ale vůbec nenapadlo a už jsem přemýšlela, co s tolika budeme dělat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, já jsem je dělala poprvé- tedy aspoň po dlouhé době, vzpomněla jsem si při výrobě, že už jsem do něčeho podobného jako díte foukat musela :)). Díky a pohodové dny, M.

      Vymazat
  2. Světýlka vypadají moc krásně, děkuji za inspiraci :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, samotnou mě to překvapilo, jak na světýlkách vypadají vcelku efektně. Krásné adventní dny ;), M.

      Vymazat
  3. Marti, holcicce opozdene vse nejlepsi k narozeninam! Pani, velka slecna :)
    Lampionky jsou wow. Vubec jsem si netroufala tvrdit, ze jsou rucne vyrobena ...jsou opravdu krasna. A moc dekuji za navod, urcite zkusim vyzkouset take.
    Ten cerny nater v jidelne ala tabule je vazne moc fajn a vidim, ze ma siroke vyuziti. Na Vanoce na namalovani stromecku nebo adventniho kalendare jako delany :)

    Krasny vecer a doufam, ze jsou obe holcicky uz zdrave.

    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, díky moc! Čas letí jak blázen, pořád se mi nechce věřit, že už je tříletá..
      Lampionky mě samotno překvapily, přitom taková "blbost" , co? :))))
      Za tabuli jsem moc ráda. Na adventní kalendář to letos neklaplo, s Amálkou jsme si tam momentálně vyvěsily vystřihované papírové vločky :). Lákalo mě na ní právě to široké využití. Mám z ní radost.
      Díky za návštěvy, zdraví nám teď celkem přeje, tak doufám, že i vám a mějte s dcerkou pohodové adventní dny, M.

      Vymazat
  4. ahoj Marti,
    dodatečně vše NEJ, NEJ, NEJ Madlence k narozeninám! :) Lampióny jsou super! Když jsem na to koukala, uvědomila jsem si, že jsem takové podobné dělala, když jsem byla malá... vím, že se do nich taky foukalo :D... musíme vyzkoušet, díky za tip!
    Krásné dny celé rodině! :) paa R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radush,
      moc a moc Tě zdravím! Už mě Tvé fotky chyběly, a nemůžu se poslední dny u Tebe na blogu nabažit a vynadívat :-o. Nádhera.
      Díky moc za přání a určitě vyzkoušejte, jsou rad dva :). Taky jsem si vzpomněla na dětství, ale až při jejich výrobě. Jo, co se v mládí naučíš..:)))
      Pa a pohodový advent!
      M.

      Vymazat
  5. Vse nejlepsi holcicce k narozeninám:-) Mockrát dekuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přání i návštěvu!! ;) Krásné adventní dny, M.

      Vymazat