sobota 30. listopadu 2013

Kuchyně s novými detaily



Kuchyně u nás nedávno získala nový vzhled.
Vše odstartovalo hlavně díky skříni pro lednici a potraviny, kterou jsem si přála a potřebovala už dlouho.
V kuchyni si teď lebedím o mnoho víc a vše mám prakticky při ruce, jsem nadšená.
Teď mi kuchyně přijde světlejší a kompletnější. Konečně.
Naše černé úchytky se už nevyrábí a to byla cesta k novým.
(Raději si historky o cestě k ideálním úchytkám a o tom, že nakonec velikostně nepasovaly a my pak pracně maskovali otvory po původních, nechám pro sebe...:) ).
Nakonec jsem se tak zbavila i černého závěsného programu a s vybílením stěn byla proměna kompletní.
Potřebovala jsem jí "odlehčit" a snad se to i podařilo.





Po závěsném systému mi zatím zbyly otvory v obkladu, ale za to odlehčení mi to stálo.
Jedny ze zásuvek mám za svým oblíbeným tácem a aby si tam nepřipadal tak sám,
namalovala jsem si k němu chňapku a´la Tine K Home.
















Užívám si té změny každý den a mám radost, že mi ji manžel umožnil.
Snad se to projeví i na mém kuchtění :).
V čase předvánočním se to hodí obzvlášť.





Krásný první adventní víkend!


20 komentářů:

  1. Marti, máte nádherné bydlení!!! Moc se mi u Vás líbí!!!
    Krásný večer
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc díky za návštěvu a pochvalu!! Krásné adventní dny, M.

      Vymazat
  2. Nádherná kuchyňa. Všetko je opäť tak jemné a čisté. Biela je proste biela. Prajem Ti nech sa Ti v nej dobre varí a celej rodinke krásny advent. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, přála bych si už pomalu jinou, ale alespoň malé změny jsme provedli a za tu skříň jsem vděčná moc - je to nenahraditelný pomocník. Jedno vím ale jistě. I kdybych měnila celou kuchyň, jedna věc by zůstala - byla by bílá ;).
      Děkuji moc za přání a krásný advent i celé vaší rodince, M.

      Vymazat
  3. Marti, kuchyň se Vám vydařila. Jen by to chtělo přidat fotku před proměnou, pro lepší představu, jak velké změny proběhly a jaký měly efekt :-). Též se chystám na menší změny v kuchyni a v hlavě (i na papíře) spřádám plány. Mějte krásný adventní čas!
    Zdraví Vás Kristýna B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýno, moc zdravím!!! :) Děkuji za pochvalu, určitě by to pro porovnání nějakou starší fotku chtělo, ale mám to v hlavě, jistě na to po novém roce dojde ;). Přeji ať se plány plní a jak budu mít volněji, určitě napíšu! Moc se těším a díky za krásný mail:). Pohodové adventní dny celé rodince - Martina

      Vymazat
  4. Prekrásna, naozaj vzdušná kuchyňa, ja som tiež s úchytkami zažila svoje, ja som chcela kožené všetci sa chytali z a hlavu, ale mám ich a som absolútne spokojná...pekný večer E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, díky moc za návštěvu a krásný vzkaz. Hned jsem koukala k Vám na blog a kochala se. Kožené úchytky si přeji moc i já, ale nakonec jsem - právě z důvodu praktičnosti - byla přehlasována. Ale nevzdávám to :), na skříně si je časem snad dopřeji. Pohodové adventní dny, M.

      Vymazat
  5. Martino...ani nedýchám. Jsi mistr!!! Dokonale promyšlené sladěné, stylové.....díky za krásné koukání , přeji pěkný adventní čas Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, díky moc. K mistrovi mám hodně daleko, hlavně že jsem toužila před třemi lety po závěsném programu, který jsem teď zase nutně potřebovala dát pryč..:))) Ani se nedivím, když se občas manžel chytá za hlavu :D. Ale pocitově je mi teď bližší. Díky a krásný adventní čas Tobě i celé rodince, M.

      Vymazat
  6. Martino, změna se Vám moc povedla... máte to vše sladěné do posledního detailu :-)... Mohu se zeptat, kde jste koupila ty překrásné uchytky? Moc děkuji. Krásný adventní čas Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Veroniko, jsem ráda, že se líbí. Z úchytek jsem měla nejdřív strach, když dorazily, že budou příliš masivní, ale šlo jen o zvyk oka..U nás jsem nemohla nic podobného najít, takže jsme koupili tu http://www.bester-beschlag.de//product_info.php?products_id=169&products_id=169. Krásný adventní čas i Vám, Martina.

      Vymazat
  7. Krásná barevnost, moc se mi líbí :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, díky. Barevnost mi zatím vyhovuje, jsem ráda, že jsem před třemi lety nešla do červených obkladů :D. M.

      Vymazat
  8. Marti proměna kuchyně se moc povedla, je teď úplně jiná, přitom nebylo třeba příliš i když jste si určitě pěkně pohráli. Doplňky to nádherně dolaďují, ať se Ti v ní krásně vaří :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, je to se mnou hrozný . Nejradši bych chtěla kuchyni novou, modernější, jednodušší, ale aspoň trochu jsem ji snad odlehčila. Pohráli jsme si , to ano, ale zas jen díky naší hlouposti :))). Občas jsme jak Pat a Mat :). Ale s výsledkem jsem spokojená a doufám, že mi spokojenost vydrží nějakou delší dobu. Díky a pa, M.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, vypadá to nádherně !!!!! Krása veliká ..... Marki

    OdpovědětVymazat