pondělí 25. listopadu 2013

Origami christmas



V neděli už nám začíná advent a já se pomalu těším na vánoční dekorování..
Chtěla jsem letos vánoce jednoduché, spíš bílé, sem tam s kapkou nějakého třpytu v barvě kovu (ať už mědí, zlata nebo stříbra),
 čisté, uklidňující...
Zamilovala jsem se do prolamovaných a geometrických tvarů.
A toho všeho se dá dosáhnout celkem i snadno - pomocí papíru.
Nadchla mě myšlenka, utvořit si některé z ozdob a dekorací opět vlastníma rukama.
Kouzla , která papír dokáže, jsou někdy až úchvatná.
Posuďte sami.
































A některé kousky Vám pak vydrží celoročně :)




vše pinterest

Rozhodně se pokusím alespoň něco málo složit a v tom případě Vám pak přiložit návod 
a pokud se mi výsledek podaří, snad i nějaké vlastní foto :).
S papírem je radost tvořit, už se moc těším.



Spoustu krásek ve stejném duchu si můžete i koupit, ať už z papíru, nebo jiného materiálu.



stromek Bloomingville


ozdoba Madam Stoltz


špička na stromek House Doctor


papírové koule House Doctor



ozdoba House Doctor


ozdobičky House Doctor




papírová holubička House Doctor



holubička Bloomingville




stromky Madam Stoltz



lampionky Ib Laursen


Jako malé mi svítila očka díky skleněným kouličkám v pestrých barvách,
v dospělosti mi máloco pak rozsvítilo očka podobným způsobem - až teď !


Vidíte to také tak?
A...budete tvořit? ;)


Krásné pondělí


11 komentářů:

  1. Mila Martinko,pokud vlozis nejaky navod/ktery pochopime i my natvrdli/,tak tvorit budu :-).Krasny prispevek.Dekuji,ze jsem mohla vstoupit.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud něco zvládnu a pochopím já, pak už to budou mít ostatní levou zadní ;). Takže bych se toho nebála. Pokusím se nezklamat. Díky za komentík, pohodové dny, M.

      Vymazat
  2. Ahoj Martinko - určitě se přimlouvám za návod hvězdičky ♥ to vypadá ,že by se dalo zvládnout. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, zkusím najít a přidat. Zdravím a přeji fajn dny, M.

      Vymazat
  3. Prosím,Marti Vy nebo někdo další takový šikula a vnímavý jako Vy, vložte návod na nějaké papírové vkusné ozdoby.Nebo odkaz?A zvládnou to i úplni laici?DĚKUJI.DĚKUJI.MOC.Kamila Vrublová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilo, nevím, jestli nezklamu, ale na pár návodů si zuby brousím, tak snad to vyjde ;). Zatím raději neděkujte :). Krásné dny a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  4. Ahoj Marti,
    mě se líbí to samé, na tu pěticípou hvězdu si brousím zuby,a le co se týče výroby z papíru, jsem nemožná! :-( No jsem na Tebe zvědavá, bude to určitě stát za to;-). A moc chválím proměnu jídelny, myslela bych si, že je to z Pinterestu ze skandinávie! Tabule je boží a ty světla po dvou jsou naopak hezčí a méně obvyklé, jedno má každej;-)! Mnoho pozdravů a pohodový předvánoční čas, paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shari, že se nám líbí to samé, snad už není nic zvlášního ;), ale se zbytkem věty teda zásadně nesouhlasím. Zrovna Ty zvládáš tvoření levou zadní, takže o hvězdy se vůbec nebojím! Já jsem taky zvědavá, ale i kdyby to nedopadlo, myslím, že si aspoň zarelaxujeme, vypneme..:). Díky za pochvalu jídelny, mám radost, že se líbí, nakonec došlo i na Tvé rady a mám z výsledku opravdu radost. Moc Tě zdravím a těším se zase u Tebe, M.

      Vymazat
  5. Chystám sa na zlaté hviezdy, som zvedavá ako sa to podarí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je prima, moc se těším, jaké budou ;). Už jsem konečně nakoukla na Váš krásný blog a slíbila jsem si, že tam budu odteď chodit mlsat :). Krásné dny a ať se tvoření daří, M.

      Vymazat
  6. Krásné věci, mám origami moc ráda, takže určitě něco podobného budu kutit :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat