neděle 24. listopadu 2013

Posvíceno na jídelnu



Asi před měsícem u nás doma nastaly nějaké změny,které jsem už sem tam nastínila.
Zatím nebylo kdy vás s nimi seznámit, málo času, světla..
Nic z toho se až tak nelepší, ale dnes se mi přeci jen poštěstilo ulovit pár fotek,
prozatím z naší jídelny.
Nová výmalba v celém prostoru jídelna-kuchyň-obývák byla nutná a myslím,
 že vše nakonec prosvětlila tak, jak jsem zamýšlela.
Světla nad jídelním stolem byla pro nás dlouhodobým oříškem, měla jsem v plánu jedno,
velké, mohutné, nejlépe tovární...
Ale plány se neslučovaly s finančním limitem, mezitím jsme i pořídili lampu Tine K do obývacího pokoje, a ta je sama o sobě dominantní dost.
Nechtěla jsem té krásce ublížit a nakonec nad stůl zvítězila varianta, která byla cestou nejjednodušší a od samého počátku mnou zavrhovaná - někdy se dobrat ke správnému konci není vůbec snadné :).
Takže máme lampy dvě, malé, ale dá se říci, že díky zjednodušenému pozadí i tak celkem dostatečným způsobem vyniknou. 
Zároveň ladí s naší nohatou kráskou..
Rozloučila jsem se nakonec i s poličkou a nechala prostor pro velkou tabuli, 
která mě do těch míst lákala už hodně dlouho.



¨









Snídaně si teď nejraději vychutnávám z naposledy koupeného hrnku a užívám si i zatím podzimní zátiší na stole, než vypukne advent :).








A s tabulí se otevřely téměř neomezené možnosti rozmanitým výzdobám,
pro stejně náladové jako jsem já - značka ideál.
Momentálně u ní visí světélka ze včerejší oslavy...o tom zas příště.






Mějte pohodovou neděli a moc děkuji za krásné komentáře nejen k poslednímu příspěvku!



12 komentářů:

  1. Je to nádhera. Krásne čisté línie a nič oko neruší. Páčia sa mi stoličky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc díky. Konečně jsem spokojená, alespoň pro teď :). Moc zdravím a přeji krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Marti, to je neco tak krasneho. Ostre a ciste linie industrialismu spolu s prvky minimalismu vypadaji naprosto fantasticky. Tve pojeti fotografii je magazinove a vyber barev, zvlaste cervena zidle, je tak osobite, ze nevim, na co divat drive!
    S K V E L E!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, jsem ráda, že mé snahy na Tebe tak působí, jsi hodná a díky za krásné pochvaly. Jídelna teď trochu prokoukla a já se těším z té změny, je to takové občerstvení ducha :)). Moc zdravím, M.

      Vymazat
  3. Famózní!!! Ten hrnek s ušákem mi nedá spát...odkud?? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko, opět H&M Home ;) . A díky!, krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Krásné, lampy v jídelně krásně ladí s tou v obýváku, krásné fotky a ta červená židle je super nápad !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, ladí. Původně to měly být ty velké, ale jsou až MOC velké. Malým jsem se bránila a nakonec jsou doma a jsem spokojená :). A k červené židli jsem vlastně také přišla jak slepá k houslím :)), tak to občas bývá. Pohodové dny a díky, M.

      Vymazat
  5. Martinko, krááááása ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki díky. Moc zdravím a přeju pohodové dny, M.

      Vymazat
  6. Dobrý den,moc krásné bydlení máte,vždy mne inspirujete...Můžu se zeptat na ten černý svícen,kde jste koupila?A jak jste spokojená s květináčem od Tine K Home?vyplatí se koupit za ty penízky??Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiňte, že reaguji až teď a děkuji moc za pěkná slova. Svícen jsem kupovala na bellarose a květináč je stále můj favorit. I když jsem dost "náladová", stále se mi neokoukal a rozhodně je to kousek, který se vyplatí si koupit. Bude Vám dělat radost celoročně, při spoustě příležitostí a podle mě je to nadčasový elegán ;). Krásné adventní dny, M.

      Vymazat