sobota 7. prosince 2013

Diamonds are forever






Tvar diamantu je letos v oblibě. V tomhle případě nejde o tvar klasický, 
jaký jsem obdivovala např. u Jany a těším se, že snad také vyzkouším,
ale i tak má své kouzlo.
Můžete ho dozdobit korálky a přívěsky, nebo mu domalovat roztomilé puntíky..
fantazii se meze nekladou :).






via Pinterest

Mě se líbí právě pro rozmanitost jeho použití a pojetí.
Návod jsem našla tady, tak s chutí do díla;).






Já už se těším, až bude "zářit" na vánočním stromku. 
A také na to, až si - snad - dopřeji procházku vánoční Prahou...
přes Karlův most...




Krásný víkend všem!
Martina

4 komentáře:

  1. Jé Marti, děkuji za tip. Já jsem ho taky zkoušela, ale moc se mi nepovedl, tak ho vyzkouším podle tebe. Ten s tou rolničkou je nádherný. Na vánoční stromek jak dělaný. Přeji hezký adventní večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tenhle jde dělat dobře. Mě mrzí, že už mi došly ty perleťové penízky, ty by s ním šly taky hezky dohromady..Tak ať se Ti podaří a přinesou radost a potěšení ze skládání;). M.

      Vymazat
  2. Marti, diamant se Ti opravdu povedl... Tak jestli ho dokazu vyrobit aspon z polovic tak precizne jako Ty... tak si budu piskat :)

    Diamonds forever!

    Zdravim a krasny adventni cas cele rodince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ale opravdu není na složení ani slepení těžký, jen tak možná vypadá ;). Tak s chutí do něj, moc díky za pochvalu a Tobě i rodince krásný poslední adventní týden. M.

      Vymazat