středa 25. prosince 2013

Happy holidays



Myslela jsem, že přes svátky nebudu vkládat žádný příspěvek,
ale nakonec jsem o štědrém dnu několik momentek ulovila...
Byl to krásný den, po probuzení milé překvapení v podobě telefonátu od rodinného přítele, kterého jsme už dlouho neviděli 
(nedokáže nic tak povzbudit, jako popovídání si s někým blízkým, spřízněným), 
vánočka a pohádky ke snídani, čtení PFek, procházka s rodinou a pak klasika - pouštění lodiček, večeře, čekání na Ježíška, koledy,
 rozzářená očka u stromku, radost z dárků...:)


Letos jsem se ve výzdobě držela hlavně bílé, ale neodolala jsem znovu špetce zlaté.
K papírovým ozdobám jsem přikoupila i dřevěné koloušky (Bambi u nás letí :) ),
přidala bílé kouličky z minulého roku a pár nových skleněných ozdob od manžela, které dostal darem v práci.
Smrček byl podle dcer moc malý, a tak jsem ho malinko podložila a zakamuflovala vše starým košem na dřevo.


Byly to kouzelné vánoce a jsem šťastná, že i plné pohody a úsměvů..


























Doufám, že u vás bylo plno smíchu, štěstí a spokojenosti také.
A to všem vám přeji i mezi svátky a v celém novém roce.
Také hodně lásky, zdraví, a jak mi napověděla správně jedna má spřízněná duše - fantazie.
Blogerkám, které pravidelně navštěvuji rozhodně nechybí a já děkuji za všechny kásné inspirace, 
ale i podporu a milé komentáře za celý uplynulý rok.




Mějte se rádi a dělejte si radost!

Martina

14 komentářů:

  1. Martinko, krásné fotky ...... přeji ti veselé a pohodové prožití svátků vánočních .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki moc díky! Pohodové dny po celý nový rok Ti přeju, M.

      Vymazat
  2. Přeji i vám krásné a pohodové svátky.Máte krásné fotky.......Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, moc děkuji za návštěvu a milé přání! Krásný a šťastný nový rok - Martina

      Vymazat
  3. Krásné vánoční střípky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, mas to vsechno krasne nazdobene. Nechapu, jak to s detmi dokazes udrzet (ten poradek). Ja mam jedno a stejne neustale vsude zakopavam o hracky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, já tu zakopávám i o hračky našich psů :D. Přiznávám sice svou uklízecí úchylku, ale tak jako na fotkách to u nás opravdu nevypadá pořád :). K mé spokojenosti to má většinou do devíti večer na míle daleko ;). Díky, M.

      Vymazat
  5. ...nádherné fotky a kouzelná atmosféra.... moře radosti ... Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. Radost, zdraví i pohodu přeji! M.

      Vymazat
  6. Marti, moc pekne. Preju vse NEJ do noveho roku. Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Ty Tvoje všechny neřízený střely ♥♥♥♥ z posledního obrázku prostě miluju !! :o) Všichni jsou naprosto kouzelní s lumpačinkou v oku, fakt kouzlo !! Vánoce byly u Vás prostě ..radost pohledět..čistý, jemný..prostě parádní !!! Dneska mi dorazil Happy od Pavlínky, tak už taky v křesílku vrní :o)

    OdpovědětVymazat