pondělí 30. prosince 2013

Od Ježíška




Letos jsem byla nejspíš obzvlášť hodná, mohla jsem si dopřát radosti, které už jsem dlouho okukovala.
Pořídila jsem si několik kousků oblečení do svého nového šatníku a pod stromkem mě oslnily vytoužené hodinky..
Ježíšek mě ohromil, tak jako celý tento rok plný neuvěřitelných událostí.






Kalhoty ( H&M) jsou naprosto univerzální, delší svetřík přes trika jsem už nutně potřebovala,
tričko WHO mi padlo okamžitě do oka, bílá blůza je zkrátka poklad, po kterém jsem už dlouho brousila a bulldog - láska na první pohled, má srdcovka (vše Vero moda)  ;).


Slevy teď povzbuzují k dalším radostem ze seznamu "must have", ale kdybych si měla vybrat jen část z něj,
měla bych před sebou hodně těžký úkol. Třeba se časem ke všemu dopracuji postupně.
Ostatně je to tak v životě přece se vším.





Přeji vám veselý vstup do nového roku
a mnoho osobních vítězství, ať už jsou jakkoli velká nebo důležitá.

Martina

8 komentářů:

  1. Martino, já měla stejně neuvěřitelný rok :-) A bílá blůzka je základ šatníku! Mě by se moc líbil i ten kabátek :-) Tak šťastný nový rok přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, tak to mě těší - pokud byl tedy neuvěřitelný v pozitivním směru ;). Ten kabátek od Vila okukuju už dlouuuuho...ach ach. Měj se fajn ;), M.

      Vymazat
  2. Marti, moc pekne kousky Vam Jezisek nadelil. Hodinky od Triwa jsem taky nasla pod stromeckem, mam z nich velkou radost. Kabatek me uchvatil a ty cerne boty .... ach :). Mejte se moc fajn. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to mám radost, že Ježíšek správně naděloval i u Vás ;). Já nad těmi kousky právě budu achichovat tak dlouho, až nebudou aktuální :D. Mějte se krásně a díky za zastavení se ;). Martina

      Vymazat
  3. ... Martinko přeji krásný nový rok ....
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    tobě i všem tvým milým a blízkým ......Marki

    PS: Ty jsi ale musela být hodná, takové krásné dárky !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, to přeji i já Tobě! Moc děkuju za Tvou přízeň a doufám, že se skrze blogy budeme vídat i nadále ;). A já už se stačila přesvědčit, že Ježíšek je doopravdy spravedlivý a naděloval i u Tebe tak, jak jsi si určitě zasloužila - nádhera! Měj se moc krásně, M.

      Vymazat
  4. Jé Marti, já fakt neopisuju, ani můj Ježíšek, asi máme ale toho samého! :-D Prostě jsme byly moc hodné a vše si zasloužily, viď? Tak do nového roku další splněná přání a záplavu nádherných fotek z vašeho stylového domova s velkým D :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je jasný Šári, Ježíšek je přeci jen jeden!! ;))) Nevím co si myslel Ježíšek, ale můj manžel mi tvrdí, že jsem si to prý opravdu, ale opravdu zasloužila...vymlouvat mu to nebudu :). Mám ze všeho velkou radost, stejně jako z návštěv na mém blogu a mých na těch ostatních - a Tobě moc děkuji za to všechno! Těším se, co nás v novém roce potká a doufám a přeji Tobě i všem ostatním , aby to dobré převažovalo!

      Vymazat