úterý 3. prosince 2013

První adventní neděle



Adventní čas už je tu. 
Mě osobně to stále moc nedochází a přitom vánoce jsou za dveřmi.
Až na neděli. Neplánované a o to krásnější. Procházka v lese ve vzácných dopoledních hodinách.
Děti i psi spokojeně pobíhají mezi stromy, svítí sluníčko a všude kolem tolik vůně.
Odpoledne pak vyhřívání u kamen, příjemná únava je znát na všech členech rodiny a mě se naskytla příležitost pro první vánoční zdobení.
 Měla jsem vše připraveno z předešlého dne, tak šlo jen o radost vše navěsit na čerstvě nasbírané větve
 a nadekorovat do mého oblíbeného svícnu.







Při poslední návštěvě H&M jsem neodolala kouličkám z obřích flitrů a z papírových dekorací jsem si vyzkoušela už i stromky,
 na které jsem se hodně těšila. Na ty určitě dodám příště návod.
Stejně jako k dalším dekoracím, jejichž prvotiny jsem si navěsila na větévky.
Mým největším favoritem je ale momentálně roztomilý stromek ze šedého sametu,
do kterého jsem se na první pohled zamilovala u Anny Malin.
Nemohla jsem odolat a hned jsem se ho pokusila vytvořit.
 Šít neumím, ale o to mi přijde výsledek úsměvnější 
a já mám ze svého hrboláčka ohromnou radost - a tak to má u ozdobiček asi být ;).






Společnost mu dělá prolamovaná origami ozdoba, kterou musím ještě potrénovat, hlavně i proto, abych ji mohla použít 
místo lampionků na světelný řetěz. Návod na pěticípou hvězdičku najdete tady .







Poslední dobou jsem fungovala pod stresem a nedovedla vypnout. 
Ale na první adventní neděli to přišlo samo od sebe a mě se podařilo radovat se z celého dne, 
klidu, blízkosti rodiny a všeho, co k adventu patří.
A to nemluvím o relaxu při skládání z papíru ;).




Všechny moc zdravím a přeji  poklidné prožití adventního času 
a předvánoční přípravy v mírném tempu!
Mějte se krásně



18 komentářů:

  1. Marti, mam moc rada severske interiery, sleduju plno techto blogu. Stejne se ale vzdycky nejvic tesim na Vase prispevky, protoze jsou tady od nas z Ceska a Vas interier a dekorace jsou nadherne. Proste Vas blog je pro me skvelou inspiraci. Preju pohodovy predvanocni cas a tesim se na dalsi a dalsi prispevky. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já také bedlivě sleduji inspiraci ze severu a vždycky se mi tají dech - jak to dělají?? Snažím se utvořit si alespoň střepinku z toho kouzla u nás doma a moc mě těší, že se mé snahy zalíbí i jiným očím, než jen mým - děkuji moc za krásná slova! Spoustu pohody v posledním adventním týdnu. Martina

      Vymazat
  2. Marti, stromček je nádherný a ten samet mu dodáva luxusu. Krásny advent prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, no :)))), to jsem tomu dala, co? Šikulky jako Vy se musí při pohledu na můj výtvor dusit smíchem :), zkusit jsem ale musela. Moc děkuju za pochvalu a přeji krásný poslední adventní týden, M.

      Vymazat
  3. Krásně nadekorováno jako vždy :-) a ta tvoje kuchyně je parádní! Moc se to povedlo! Hezké předvánoční dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuju! I Tobě krásné a pohodové adventní dny, M.

      Vymazat
  4. Marti, moc jsem se těšila na vaší vánoční výzdobu a opět super. Jako vše jste mi velkou inspirací a moc vám za to děkuji. P.S. Jsem ve skluzu, ale za email ohledně psíků děkuji, pokusím se naťukat co nejdříve odpověď :) Krásný předvánoční čas Martina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, a já moc děkuji za tak pěkná slova. I ta jsou pro mě hnacím motorem. Vše mě pak baví ještě o něco víc ;). Se skluzem to mám stejné, ale nic se neděje, až bude čas, napište. Těším se, jak jste se rozhodli :). Pohodové adventní dny, M.

      Vymazat
  5. Z fotek na mě dýchá obrovský soulad! Krásné! díky za inspiraci, letošní ozdobičky vytvářím doma a levně, takže tipy na skládání z papíru se hodí! Hezký den, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie, děkuji!! I já se tu snažím skládat, aby bylo letos co navěsit ;). Moc se na to těším. Pohodové adventní dny, M.

      Vymazat
  6. Marti, krasne, mile, jemne, ciste...takove to mam rada.
    Kocham se nad tvorivosti a napaditosti blogerek pri ''vyrabeni'' sveho vence :)

    Krasny advent cele rodince.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, moc díky. I já se u ostatních bloggerek kochám a kochám....Všude je záplava nádherných fotek, z kterých je cítit kouzlo Vánoc.. Krásný advent i vám! ;) M.

      Vymazat
  7. Marti tu bílou kovovou hvězdu letos za boha nemůžu najít :-(. ALE kouličky jsou nádherné, stromky taky, obdivovala jsem je jako ostatní ručně vyráběné ozdobičky z papíru a obávám se, že to letos nedám, mám toho moc:-(. Tvůj styl se mi mic líbí, svícen se opět osvědčil, je to prostě nadčasový kousek! A ten sameťáčrk je ňuňu, co Ty všechno nevykoukáš?! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, za HMkové kouličky jsem ráda, nedávno jsem byla v krámě znovu a už nebyla ani jedna :(. Já nakonec se skládáním také moc nestíhám, ale pořídili jsme letos malý stromek :D, tak mi tím vlastně spousty práce odpadlo. Moc mě lákala také měděná, pro kterou jsi se letos rozhodla, ale osud rozhodl :) a u nás to "rozsvítí" opět jen trocha zlaté. Tak jsem moc ráda, že se můžu kochat u Tebe! Pa a alespoň trochu poklidné adventní dny :-* , M.

      Vymazat
  8. Martinko nádherné jsem nadšená krásné a pohodové dny pa.Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélo, moc díky a moc zdravím! Pohodový advent celé rodince :), M.

      Vymazat
  9. Martinko, máš to moc krásné .... přeji ti pohodovou i tu druhou adventní neděli ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, než jsem zvládla odpovědět, už je tu třetí adventní neděle..:). Moc děkuju a přeju také spoustu pohody, M.

      Vymazat