neděle 15. prosince 2013

Stromky kam se podíváš



3.adventní neděle je tu a já jsem s výzdobou a výrobou papírových ozdob stále pozadu.
 Letos chci nechat vše jednoduché a snažím se zbytečně nestresovat. Ale ráda bych splnila svůj slib a vložila ještě pár typů na kouzla z papíru. Bohužel jsem přišla o svůj notebook a všechny uložené návody a fotografie jsou v nenávratnu ..
Na tyto papírové stromky ale najdete návod jednoduše, třeba tady.
Moc jim to sluší ve skupince a různých velikostech..
A mě se teď bezvadně hodily k DIY polštáři, po kterém už jsem dlouho pokukovala a konečně jsem měla čas si ho vyrobit. 
Někdy ke štěstí stačí i jedna brambora ;).






Razítko vám nějakou dobu vydrží v lednici, v uzavřené nádobě. Můžete jej pak využít i později a opakovaně.
Já s ním zkusím ještě pár utěrek, budou to takové minidárečky pro ženské v naší rodině :).
A snad i vánoční papír..
Mrzí mě, že jsem toho letos nestihla vyrobit víc a zase budu své plány odkládat na příští rok...Míváte to také tak?
 Kupované dárky i vánoční stromek už ale doma jsou a tak se mohu s radostí vrhnout na to zdobení a dolaďování. 
Vše vždy nevychází přesně tak, jak jsem si naplánovala, ale nakonec se to může ukázat jako pozitivní znamení
 a třeba je to někdy i lepší, než původní plány. 
Přeji vám, aby jste si hlavně užili se svými blízkými pohodu a klid adventního času.
A já se pokusím v příštím týdnu vložit ještě pár návodů ;).










Mějte se krásně a děkuji za vaši trpělivost
Martina

12 komentářů:

  1. Krásný polštářek i stromečky! A vlastně všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, minulý týden jsem zkoušela vyrábět tyto nádherné papírové stromky, ale neměla jsem takovou dokonalou předlohu. Tak, že dnes určitě vyzkouším :-) Máš to nádherné, styling, fotky... Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, jsem ráda, že jsem už mohla vidět ten úžasný výsledek u Tebe na blogu. Stromky jsou fakt prima. Díky za krásná slova a pohodové dny v novém roce! M.

      Vymazat
  3. Marti, díky moc za návod, na stromečky se za chvíli s Alískem vrháme. Je nemocný, takže se nám tato statická zábava velmi hodí. Jinak krásné fotky, vždy se jich nemohu dočkat. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, moc zdravím! Snad maroda na chvilku zabavily ;) i my se potýkaly s bacily. Doufám, že už se vás drží jen zdraví a v celém roce bude! Díky za návštěvy, M.

      Vymazat
  4. Nádhera Marťo, stromečky v papírové i látkové podobě vypadají skvěle :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mám z nich opravdu radost :). Jsem ráda, že jsem tyto DIY nápady vyzkoušela. Krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Marti, uzasne.
    Stromeckovy polstar mam na svem wishlistu, tak snad se brzy dockam, jinak mam stejnou variantu jako Ty. Brambora ala razitko a jede se. :) Vsimla jsem si, ze mas svicku od TineK a ja zrovna dneska psala post, jak si vyrobit vanocni ozdobicku z TineK svicky, tak mrkni kdyztak ke mne.

    Krasny advent, krasne teseni se na Jeziska a plno pohody a radosti.

    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market, moc díky za typ;) Vločka se Tine opravdu moc povedla a tak je škoda ji nevyužít. Nakonec jsem si dala i jeden ubrousek do rámečku místo obrázku, k vánočnímu času se hodí. Jdu se k vám zase juknout, co je nového. Pa, moc díky za přání a krásné dny v začínajícím roce 2014. Martina

      Vymazat