neděle 22. prosince 2013

White romance



Štědrý den už se blíží, přípravy vrcholí a času málo, tak málo...
Snad se ale dočkám dne, kdy si všechno to kouzlo vánoc budu moci v klidu užít a vychutnat.
Zatím se ho snažím chytat alespoň po chvilkách.
Jako při návštěvě adventního koncertu v "našem" kostele, při pouštění kapra na svobodu (snad to chudák rozdýchal..), nebo u přípravy cukroví. Při pečení perníčků jsem si s chutí po dlouhé době poslechla Luise a Ellu
 a od té doby mi v hlavě zní stále dokola jejich šťavnatá Fine romance . 
Ten song se Vám zaryje pod kůži a nepustí :).
 Mě se ale dnes hodí spíš verze Freda Astairea a Ginger Rogers.
 Ginger roztomile rozhořčený výraz nesmírně sluší a já s její rozhořčeností momentálně celkem soucítím- ovšem ale ne ze stejného důvodu.
 Mě spíš leží na srdci absence sněhu.
Tolik jim závidím procházku mezi hustě padajícími a těžkými sněhovými vločkami...mmm.
Přenesla jsem si trochu té nálady alespoň do ložnice a to hlavně pomocí závěsů, které jsem na H&M Home okukovala už delší dobu. Zimnímu období jsou šité na míru. A můj vlk se může teď mezi břízami volně proběhnout :).




Návod na hvězdu jsem našla u Moniky a najdete ho tady
Zkoušela jsem si je vyrobit i s více cípy, ale na to ten střih není moc uzpůsobený. 
Drží jedině z tvrdšího papíru, nebo čtvrtky. Maximálně jsem zvládla cípů sedm. 
A rovnou vkládám i návod na prolamované lampionky nebo ozdoby - jak je použijete.
 Já své lampionky do štědrého dne nejspíš vyrobit nezvládnu, jsou časově náročné , hlavně, pokud si chcete jako já pozměnit jejich tvar 
a přizpůsobit prolamování svým představám.














Za kvalitu fotek se omlouvám, ale s našimi děvčaty vždycky nějak záhadně o to pořádné denní světlo přijdu.
Vše by bylo s bílou pokrývkou za okny kouzelnější, ale třeba se mé přání z polštáře brzy vyplní.
Hlavně se zkuste také trochu šetřit, zastavit a užívat si vánoční atmosféru.
Jako já té své white romance with no snow...




 Všechny blogy, které sleduji, mají tolik úžasných fotek, nestačím ani komentovat.
Děkuji za krásné inspirace a posílám moc pozdravů :-*

Martina

12 komentářů:

  1. Krásné to máš! Sníh mi taky chybí, ale neboj, dočkáme se a bude ho, až se nám bude zase zajídat :-) Ten svícen s peříšky je dokonalý a papírové ozdoby taky. My máme jen papírové řetězy :-D A LA miluju! Krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to vypadá na sem tam květ na stromech..:))). Ale pro ježdění autem ideál :).Svícen jsem tenkrát nemohla sehnat, tak jsem polepila Ikea sklenku. Řetězy malá dotáhla ze školky a dělají jí radost v pokojíku - nejsou totiž černé ani bílé :). Já vše po focení přehodnotila a už v ložnici půlku dekorace nemám :), stále si hledám cestu k jednoduchosti, ale je nejspíš dlouhá. Moc zdravím a díky! M.

      Vymazat
  2. Marti, u Tebe je tak dobře, to je taková nádhera... Fotky jsou krásné a už teď jdu zkusit prolamované lampionky. Přeji klidnou adventní neděli ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Moni, to mě moc těší :). Na lampionky jsem snad už vyzrála, konečně mám jeden takový, jak jsem si je představovala, snad brzy složím další a nafotím. Pa, M.

      Vymazat
  3. Marti nádherne si všetko zladila a pôsobí to naozaj krásne zimne. Vankúše s vlkom som si kúpila i ja vo výpredaji za 2 Eur jednu a k tomu i malé uteráčiky. Sú krásne. Prajem i krásne Vianoce. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, děkuju za milá slova. Očka si musela zvykat..ale jsem ráda, že jsem je nakonec pořídila. A že se vlčci zas objevili, už jsem se bála, že jsou doslova vyprodaní, povedli se. Díky i za přání, krásné dny v novém roce, M.

      Vymazat