sobota 25. ledna 2014

Girl on fire



Včera měla první narozeniny.
Ten den před rokem si přesně pamatuji. Byla jsem s dcerkama v Praze kvůli kontrole u zubařky.
Netrpělivost u mě pracovala, intuice mi napovídala, že by mohlo dojít k tomu, co jsme očekávali už každým dnem
 - narození štěňátek našeho Bronxe a Skye..
Při cestě na nádraží - kolem 11 hod. jsem dostala sms - první kluk vykoukl na svět. Hurá!!!
A v průběhu cesty vlakem další dva.... Samí kluci....co holčička, ve kterou doufáme?
V sedm večer propuklo jásání. To nejlepší až nakonec, samozřejmě :).
Dcerky řádily venku s tátou, a mě s poslední zprávou zaplavil pocit blaha a štěstí.
Mou oblíbenou Girl on fire od Alicii jsem si tenkrát pustila nejmíň pětkrát za sebou - vůbec ne potichu :)).
Tenkrát ještě nebylo vůbec jasné, že jedna z feneček bude ta naše.
Já to ale už věděla...

video


Dort a dárečky dostala včera, ale dnes jsem mohla pořídit alespoň pár památečních fotek.
Počasí bylo nádherné, sluníčko se odráželo od čerstvě napadaného sněhu 
a i když mi není nejlépe a při každé příležitosti teď spíš sbírám síly na boj s bacily pod peřinou,
nemohla jsem odolat a na chvilku se ven podívat.
Díky tomu mám alespoň svou první společnou fotku se Skye jr. :).













Přeji naší Skye, ale i všem jejím sourozencůma jejich rodičům, hlavně pevné zdraví!
O vše ostatní se už postarají přeci páníčci :)

..a odpusť, že jsem na Tebe někdy tak přísná - učíme se jedna od druhé, navzájem...



Příště se už snad dostanu k fotkám z našeho domova.
Pokud tomu sluníčko a zdraví bude nakloněno.
Moc děkuji za to, že se vracíte a za trpělivost se mnou.
Slibuji, že brzy odpovím alespoň na Vaše milé vzkazy a komentáře.

Krásný zbytek víkendu

Martina

12 komentářů:

  1. Marti sú to krásne psíky, ale to som už písala. Prajem Skye veľa krásnych a šťastných psích rôčkov vo fantastickej rodine. Na poslednej fotke vyzeráte ako modelky a Ty Martinka (prepáč mi to konštatovanie) ako mladučké -násťročné dievčatko. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, díky moc za milá slova a přání pro Skye, moc si toho vážím. A zrovna mi nebylo dobře a zdráhala jsem se fotku uveřejnit, kvůli strhanosti :), ale tak jsem šťastná, že se konečně vůbec nějaká podařila a nakonec i že snad nebude strašit mé čtenářky.
      Krásný večer, M.

      Vymazat
  2. Čusáček Bronxulínkové!!!!!!!

    Mále Skajpulínce přejeme hlavně hodně zdravíčka, štěstíčka, a spoustu krásných chvil a žážitků s její úžasnou smečkou!!!!!!!!!
    Všem posíláme moc pozdravů, a oslavenkyni s Taťkou Bím moc líbáme!!!!!!!!

    Jsme přešťastní a hrdí, že mají "naše miminka" tak úžasnou rodinu!!!!!!!!!

    J&C&S&G&L&M&T

    P.S. Fotky a video nás dostalo, supeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo,
      to nemůžeš na mě takhle, na měkotu..:)). Bez vás a Juminky bysme se ke kouzlu těhle zlatíček nikdy nedostali, takže to my jsme přešťastný za vás!!!!! Jen tak dál a doufám, že se brzy uvidíme a s pesany olíbáme naživo ;).
      Paa, vaši vděční Bronxíkovic

      Vymazat
  3. Všecičko nej překrásné slečně!! Posílám pusinku "na fusaté", tak my říkáme tomu místu blízko čumáku, tam je pusa nejlepší! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc! Fusaté už mát tolko olíbané, že to až není hezký :))). Krásné zasněžené dny, M.

      Vymazat
  4. Martinko velká gratulace!
    Holčičky jsou nádherné a tobě to vážně sluší, vypadáš báječně snad už jsi v pořádku.Posíláme spoustu pozdravů PAC A PUSU Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Adél, moc díky. Už se opravdu stavím zpět na nohy , tak nejhorší už je doufám zažehnáno. Moc díky a pozdravy Tobě i holkám! M.

      Vymazat
  5. Ahoj holky,
    moc Vás všechny zdravím a říkám si, že to není možné...rok pryč !!...nuž.. té nejmladší z Vás posílám velkou gratulaci a tu největší pomyslnou kostičku :o) !!!
    Krásné zimní dny přeje Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný den:-)...Moc gratuluji:-) Obě fenečky jsou nádherné:-)...My máme doma dva kluky a jednu holku, stafordy:-) Jsou to kouzelní psi s obrovským srdíčkem. Mějte sekrásně. lucka

    OdpovědětVymazat