středa 8. ledna 2014

My girl



..včera u nahřívání se u kamen :). Skye..hvězdule, růžová hubina, obluda mrňavá..
opravdu pro ní nemám zrovna pěknou přezdívku, jak jsem se znovu nedávno zamyslela.. Ale jak zdrobnit její jméno? :)
Vybrala jsem schválně po mamince,  aby krásně znělo a nedaly se z něj tvořit paskvily...
Ségra je Lili...že by Sisi? :))




Je to moje láska. Stejně jako její táta. 
Ten ale - i když jsem pro něj dělala první poslední a v podstatě byl v naší rodině za "prvorozeného vnoučka"-
 hledal neustále parťáka ve všech ostatních kolem, jen aby mi ukázal,jak mě má na háku :). 
Je jedinečný a takového pana Psa potkáte jen jednou za život.
Ale když se před necelým rokem narodila,s dalšími čtyřmi sourozenci, Skye, nebyla to jen úžasná zpráva o Bronxových potomcích,
ale hned mi došlo, že ona je TA, na kterou čekám dlouhých osm let..




Dnes už je z ní velká slečna, která si mě čím dál víc omotává kolem prstu svou krásou a úžasnou povahou zděděnou po svých předcích.
 I když cesta k ní byla spletitá a na jejím začátku mě přepadalo i dost pochybností, jsem opravdu šťastná, že ji mám.










Mějte krásný večer!
Martina


14 komentářů:

  1. Marti, nádherná slečna!
    Moc moc přeju ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Je nadherna! Ty "koukaci" fotky jsou tak sladke :) at jste spolu hodne a hodne let a mate spolu jen ty nejuzasnejsi vzpominky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky!!! Pracuji na tom, aby ty vzpomínky byly co nejlepší, ten čas s nimi utíká totiž taaak rychle..
      Pa a krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Úžasné,oddané psí oči.Každičký pohled mluví o hloubce jejich dušičky a lásky k nám.Je krásná!!! Máte nádherné bydlení..ráda k Vám nakukuji.Anna V.(KOSMA.CZ)ID 633202

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno, díky. Máte naprostou pravdu, oči a pohledy mají vždy neuvěřitelné, řeknou tím vše, co mají na srdci.
      Díky moc za návštěvu a milá slova, krásné dny
      M.

      Vymazat
  4. Nádherná slečna, tu pohodičku u krbu dobře znám:-) taky máme doma jednu dvouletou, oddanějšího psa neznám. To jsou snad nejmazlivější psi. Ať vám dělá jen radost:-) Pavla

    OdpovědětVymazat