úterý 28. ledna 2014

Pink & light therapy



Konečně jsem znovu nabrala sílu a chuť udělat pár snímků. Napadlo mě, že když zatím nemohu zrealizovat své momentální představy
 o doplňcích v našem obývacím pokoji, pokusím se svým náladám vyhovět alespoň trochu v ložnici.
 Nakonec - tam jsem poslední dobou trávila trochu více času, než obvykle, díky zápolení s bacily
 (co jsem doma s dětmi, má imunita zdá se mi téměř nulová).
A růžová barva i trocha útulného světla mi rozdhodně přišla vhod :).




Hektarku jsem musela přestěhovat před vánoci kvůli místu pro stromeček a zatím jsem ji nestihla dát zpět.
Pink polštářek jsem si vypůjčila od Amálky, hrníček je můj starý parťák, kterého jsem si před lety pořídila v Manufaktuře
 pro povzbuzení při monotónní práci v kanceláři, minikvětníček Tine K Home mi nedávno dorazil poštou od jedné dobré duše (díky Báro ;) )
 a světélka jsem konečně zvládla jakž takž sama zrealizovat ( měly být už na vánoce..) - ale o nich více až příště ;).














Už je mi mnohem lépe. Moc děkuji ostatním blogerkám za milé vzkazy a přání mě i naší psí slečně,
ale také za spoustu nové inspirace a potěchy pro oči .

Posílám mnoho pozdravů a virtuálních objetí ;)

Martina

16 komentářů:

  1. Milá Martinko přeji krásný večer!
    opět se jen kochám nad tou krásou miluji tvůj styl...
    vše je tak jemné a čisté a ta růžová tam krásně zapadá a ten šedý kulatáček je úžasný stejně jako květináček od Tine K.
    Posílám spousty pozdravů a přeji samé krásné dny pa. Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél,
      moc díky, já posílám pozdravy Tobě a přeji prima dny ;). Pa, Martina

      Vymazat
  2. nádherné fotografie :) teplé svetlo rozžiarilo chladné odtiene šedej a bielej :) veľmi pekný blog, pozývam ťa aj ku mne - môj blog TU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, i když na fotkách je dost znát absence sluníčka..moc ráda se přijdu podívat ;), děkuji! M.

      Vymazat
  3. U tebe na blogu je tak krásně :-) Máš to vše tak čistě a jemně nadekorované a vyfocené... Chtěla bych si do ložnice taky pořídit kulatý polštář... Přeji mnoho sil, jaro už je za měsíc a něco... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky. Za krásná slova pochvaly i povzbuzení. Kalendářně už to nevypadá tak tragicky, ale jak si s námi počasí pohraje...uvidíme. Snad ne jako minulý rok :). Pa a krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Martinko, já tu Tvou ložnici miluju v jakékolov obměně! Užívám si ty barvy, tvary, materiály a struktury. Nádherně sladěno a světýlka jsou fakt husarský kousek! Hlavně hodně zdravíčka a těším se na další ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, ahoj! ;) Moc díky, ta růžová se šedou jsou vážně dobré parťačky, ale vzhledem k tónu naší šedé na zdi, mě do ložničky čím dál víc láká temně modrá...Jsou to "starosti" :))). Pa, díky za krásná slova a měj se moc fajn ;), M.

      Vymazat
  5. Marti, ruzova v Tvem pojeti vypada proste fantasticky. Ja jsem Tvym velkym fandou a vzdy hltam vsechny novinky :)
    Krasa, krasa, krasa.

    Mnoho pozdravu a pekny vikend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, moc Tě zdravím!
      Jsem ostuda, Ty mi vždy napíšeš tolik nádherných slov a já nejsem schopná napsat ani ťuk, a to se u Tebe vždy kochám každým postem. Posílám do dálky k vám mnoho pozdravů! ;)
      Děkuju.
      Martina

      Vymazat
  6. Moc krásné. Malá návštěva růžové nikdy neuškodí:) já se moc těším na návod na lucerničky, o něco podobného jsem se sama pokoušela, ale bezvýsledně... A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie, děkuji.
      Snad návod nezklamal a u Vás už se také svítí ;).
      Pohodové dny, M.

      Vymazat
  7. Marti, máte to krásné!!! Svícínky doufám brzy dorazí i k nám, moc se ně těším! A lampióky jsou úžasný, inspirovala jsme se u Tebe už prvně a poskládala je , tak se těším na tyhle.. jestli dáš návod :) Já se na tu svojí ložnici potřebuju NUTNĚ vrhnout, ale totálně jsem ztroskotala na posteli, a navíc nemám čas nic hledat :( Mám to takové odkladiště a navíc tam je ještě Juli, no síla :D
    Hezké dny a pevné zdraví!!! :-* pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráďo, co Ti budu povídat, už jsem svícínek objednala, hned, jak se objevil v nabídce :), jak mlsný pes :D. Lampiónky jsou trochu pracnější - kéž by to šlo jako u těch minulých - jeden fuk a hotovo :)). Ale výsledek za ty nervy a čas stojí;). Držím palce, ať se nějaká fajn adeptka na postel objeví - tak trochu i ze sobeckých důvodů - moc bych se těšila na výsledek ;)). Máš to doma úžasné. Pa a díky za zastavení se:-*, M.

      Vymazat
  8. Krásný hrníček a vůbec pěkný koutek, tam se musí "hezky" marodit a krásně odpočívat. bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, díky moc. Je fakt, že za vylepšení ložnice jsem moc ráda, ale o to víc mě mrzí, že tam nemohu trávit tolik času, kolik bych chtěla :D. Pěkné dny, M.

      Vymazat