pátek 3. ledna 2014

Ticho




Po všem tom shonu, hodování, veselení se, mi přišly chvíle ticha opravdu vhod.
Zbytek rodinky šel bruslit a já měla domek jen sama pro sebe..A užívala jsem si klid.
Sluníčko se opíralo do oken a to přímo lákalo k tomu, abych si tu pohodu zvěčnila.
Počasí sice trochu mate a mě láká k myšlenkám na jaro, ale na to je ještě času dost.
Pár dekorací jsem už uklidila a snažila se o malé "provzdušnění", stále si ale vychutnávám kouzlo 
vánočního stromečku - letošní se mi zatím líbí nejvíc z našich dosavadních - a trošky toho třpytu okolo...









Naší neposednou Skye azuro vylákalo ven a já nelenila a (jak jste si asi stihli všimnout) využila i té hodiny k rozložení koberce (já vím, to už je asi postižení :) ).
 A kocour Guru hned obsadil její vyhřáté místo v pelíšku :).








Už ráno bylo jasné, že dnes bude prostě úžasný den. V balíku od Bella Rose na mě čekala obrovská radost
 v podobě velké skleněné vázy House Doctor - tak svěží pro všechna roční období.
Kdybych nebyla líná a na chvilku se prošla venku, mohla jsem v ní mít i pučící větvičky třešní - jak bláznivé období..






Také se už těšíte na pomalé odlehčování? V jídelníčku i dekoracích? ;)
Krásný víkend!

Martina

32 komentářů:

  1. Martino, těším a dnes už jsem také začala odlehčovat! :-) V jídelníčku už to bylo naprosto nezbytné a doma taky. Mám totiž ráda tohle povánoční období a letos i nový start. Váza je nádherná! A moc se mi líbí židle u jídleního stolu. Taky se těším, až si užiju klidu, protože ti dva rošťáci pohromadě ... to je na Chocholouška! Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odlehčování zdar! Opravdu, letos jsem byla ráda, že jsem před vánoci ještě něco málo shodila, takže těch kil navíc už pak nebylo tolik, ufff. A potřebu Chocholouška naprosto chápu a sdílím :), dvě holky taky umí.
      Pa a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  2. Máte krásný interiér, vkus, jednoduchost, čistota..... a váza je úžasná! Kolik parády nadělá pár větviček modřínu.
    K odlehčování - tělo začínám odlehčovat zítra, domácnost také, jídelníček už nastal...... opravdu nezbytné!

    PS: píši asi poprvé, ale ráda se k Vám chodím kochat :)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, já moc děkuji za krásná slova a Vaše návštěvy. Jsem ráda, že nakukujete a že o tom teď i vím a mohu nakukování oplácet ;). Máte nádherné fotografie.
      Krásné zasněžené dny, M.

      Vymazat
  3. Marti, to je nádhera, Na tu první fotku bych se vydržela koukat celé dny. Vše je tak dokonale sladěné. Moc pěkně bydlíte a ten stromeček nemá chybu... Taky si ještě užívám vánoční atmosféry a se stromečkem se mi bude těžko loučit :-) Měj se krásně!

    P.S. A ty Tvé fotky ach...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc děkuji, těší mě, že se líbí - domov i stromeček :). Taky moc zdravím a pa u Tebe! M.

      Vymazat
  4. ahoj Marti, mám chviličku, než se mi barvičky zapečou v troubě a tak se u Tebe kouchám a děsně se musím smát :o))..tak tos byla Ty, kdo mi vyfouknul tu poslední velkou Ruby :o))) chodila jsem se na ní koukat tak dlouho, až se ucho zase utrhlo..víš, co tím myslím :o)) tak jsem bol zamázla aspoň krapet Tine :o) ale moc Ti jí od srdce přeji a když jí vidím u Tebe photo live, tak se mi zdá ještě krásnější !!! Snad už písnu taky mejlík, ještě jsem se k tomu nedostala..hezký sny a já jdu ještě u tebe snít, papa Věrka
    PS: a u puntí polštářku..další hihi...halenka už čeká na přešití :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I am not guilty!!!! Opravdu :))). Tak vidíš, jak jsme stále naladěné na jednu vlnu ;). A s uchem to znám mooooc dobře a stále jsem v tom nepoučitelná. Ale oni ji určitě ještě naskladní, jsem ráda, že se mi ji podařilo nějak na fotu zachytit. O mailík se také snažím už nějakou dobu, počkej, určitě to do konce měsíce dám ;). Teď jdu já snít na oplátku k Tobě, paa.

      Vymazat
  5. Marti dokonalo jemné a elegantné ako vždy u Teba. Nečudujem sa Ti, že si to vychutnávaš. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, jako vždy moc děkuji. Moc zdravím, M.

      Vymazat
  6. Krásné inspirativní fotky, krásné bydlení!

    OdpovědětVymazat
  7. Šmankote, u vás je to tak, ale tak moc krásné!!! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, moc díky a vítejte!! U vás na blogu je mi moc prima. Krásné - teď už zasněžené dny, M.

      Vymazat
  8. Marti, opět velmi pěkný čistý a klidný pohled k Vám domů. Ráda u Vás čerpám inspiraci i odpočívám :-) Zjišťuji, že začínám ve větší míře než dříve podléhat kombinaci barev bílá, šedá, černá, hnědá, které protěžuji i u nás doma. Nevědomě jsem před 2 lety v těchto barvách zařídila pracovní kout a zjistila jsem, že se v něm cítím dobře. Nyní jsem konečně našla cestu k dotváření našeho bydlení, dosud jsem tápala, hledala a zkoušela a nebyla spokojená. Takže díky za inspiraci a "nakopnutí" k novým změnám.
    Ráda bych se vrátila k Vaší ložnici, která také působí velmi příjemně. Mohla byste, prosím, prozradit, odkud máte ten bílý přehoz na postel? Vypadá jako OFEILIA od Ikea. Děkuji.
    A ohledně odlehčování? Odlehčovat potřebuji už nutně, od dekorací, obnošeného oblečení, rozbitých hraček, nahromaděných nepotřebných či nepoužívaných věcí až po myšlenky v hlavě:-)).

    Přeji Vám a Vaší rodině do nového roku vše nejlepší, zdraví a mnoho radosti, dobrých přátel a čtenářů.
    Kristýna B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýno, moc zdravím! :) Tahle zjištění jsou strašně uklidňující a povzbudivá zároveň..vědět, jakým směrem se ubírat, aby jste se ve svém cítila jak nejlíp můžete. Takže to je výborná zpráva.
      Přehoz je Ofelia z Ikea, je skvělý. Vždy jsem si nebyla jistá, zda bych si ho někdy vůbec koupila, ale teď nelituji a uvažuji snad i o dalším pro obývák. Dá se krásně napnout a velikostně přizpůsobovat, nemusíte uhlazovat, je působivý na oko - doporučuji.
      S odlehčováním to máme, koukám, stejné. Kéž bych si našla chvilku na to, v klidu Vám napsat.
      Zatím tedy alespoň skrze komentáře - moc děkuji za přání, Vám i Vaší rodině přeji to samé - zdraví, radost a přátele, a mnoho společného smíchu a štěstí.
      M.

      Vymazat
  9. Naozaj nádherné fotky!!! Veľmi pekný vianočný stromček :) a kocúr s psíkom :) krásne kombinácie ;)
    Prajem všetko naj do Nového roku a teším sa na ďalšie inšpiratívne fotky a projekty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daria, vítejte a moc děkuji za krásná slova. I Vám vše nejlepší v tomto roce! M.

      Vymazat
  10. Martinko.. ano, tesim se... a tesila jsem se tak moc, ze jsme uz tu vanocni vyzdobu o vikendu sundali.
    Ted uz pomalinku budu interier odlehcovat a minimalizovat... a cekat na jaro.

    Moc krasne fotografie plne vychytavek a uzasneho smyslu pro dekor, ktery se kloubi s Tvym osobitym stylem.
    Vzdy se sem tak rada vracim .. nacerpat energii.

    Moc a moc Te zdravim a krasny tyden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak než jsem se dostala k odpovědím, zatím nám nasněžilo...:))). Čekání na jaro asi bude dlouhé - jako minulý rok, ale naladěná už jsem taky.
      Díky za návštěvy, i já to mám stejně na Tvém blogu, jen se musím polepšit s komentáři ;).
      Pa a krásné zasněžené dny Tobě i malé
      M.

      Vymazat
  11. Dobrý den Martino,

    máte moc krásný blog i výzdobu. Chtěla bych se Vás zeptat, jestli byste mi mohla říct, kde jste koupila ten malý odkládací stoleček (zlato-bílý). Moc se mi líbí a už dlouho nějaký takový sháním. Jen bych potřebovala jiný vnitřek, než ten zlatý :) Nebo, jestli byste mi mohla napsat třeba tip, kde víte, že se dají obdobné stolečky sehnat. Mnohokát Vám děkuji a přeji Vám mnoho krásných fotek a spoustu dalších nápadů. Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, stoleček jsem ulovila v Ikea někdy před rokem, kdy i u nás bylo k sehnání pár kousků z limitované Blue collection. Já jej mám normálně u dcerky v pokojíku, kam se hodí, ale teď mi barevně seděl do Vánoční výzdoby, jinak bych také v obýváku uvítala jinou barevnou kombinaci. Brzy nejspíš půjde na terasu a přemýšlím nad stříbrno-černou..Takové stolky nikde moc nemají, také se po podobném, ale vyšším pídím už delší dobu...
      Děkuji moc za návštěvu a krásná slova a omlouvám se za zpoždění v reakci
      Krásné dny, Martina

      Vymazat
  12. Dobrý den Marti, jsem tu poprvé a náhodou a je to pravdu krásné, prosím prosím, z čeho jsou ty hvězdičky na závěsu? Papír? Na něco podobného se chystám - nalepit hvězdičky na nábytek - nepovedla se mi nalepit dobře folie - to je na delší povídání :-). Ale tohle by se mi také moc líbilo, pokud neva?
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dito, vítejte a promiňte, že reaguji tak pozdě. Hvězdičky jsem obkreslila pomocí vykrajovátka na vánoční cukroví na černou čtvrtku a apak černou washi páskou připevnila na provázek. Budu jedině ráda, pokud mé snahy poslouží i jako inspirace, takže naopak! Přeji úspěšnou nápravu nedobře nalepené folie a krásné zasněžené dny.
      M.

      Vymazat
  13. zaujal mě hodně stolek na kolečkách z europalet a "špalek" na kolečkách, exkluzívní nápad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu! Ten, kdo vymyslel stolek z europalet má můj potlesk, vždy mě to lákalo a opravdu jsme s ním nakonec moc spokojeni. I pařez se stal naším domácím miláčkem :). M.

      Vymazat
  14. Martinko,
    dokonalé tak ráda se k tobě vracím a právem jsi si zasloužila výhru velká gratulace!Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél, moc Ti děkuji! Vůbec jsem to nečekala, bylo letos tolik nádherných fotek! Mám velkou radost a před sebou veeeeliké dilema :)))). Moc zdravím, M.

      Vymazat
  15. Máš tak dokonalý byt! Zamilovala jsem se do něj ♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, máte vytříbený vkus a skvělé nápady! Mohu se zeptat, odkud máte skvělou vázu na jídelním stole, ty modříny v ní jsou bezva. Děkuji za odpověď. Šárka Ch.

    OdpovědětVymazat