středa 15. ledna 2014

V útlumu..



.. tak se posledních pár dní cítím.  A tyto dvě momentky z našeho domova poměrně vystihují, jak jsem naladěná. Čas jde nějak mimo mne, potřebuji zvolnit tempo a ulehčit - své mysli, i našemu interiéru. Klasickou černo-bílou kombinaci bych teď nejraději vyměnila za jemnější šeď v jakémkoli odstínu a uklidnila se pohledem na pastelové barvy. Pomalu mě láká světlá růžová, ale i béžová...








Přepětí v hlavě mě alespoň donutilo začít si s Pinterestem (já vím, to "brzy" :))) ).
 Tam se vše může jednoduše srovnat podle potřeby. I když se musí opatrně. 
Nejen, že je nesmírně návykový, časberoucí, ale když si nedáváte pozor, můžete z té bezedné studny inspirace hlavu ztratit úplně.
Takže i když jsem zatím zcela na počátku, musela jsem si dát už nucenou pauzu :).
Všechno zlé je pro něco dobré - díky ní mohl vzniknout dnešní neplánovaný příspěvek.
A koláž všeho, co mě nyní nejvíce oslovuje.




.





Část z této koláže a další mé favority najdete zde .


Všechny moc zdravím a přeji pohodový středeční večer!

Martina

14 komentářů:

  1. Ahoj Marti, naprosto Tě chápu, inverze posledních dní a blížící se úplněk se na mně podepisuje taky. Hodinky jsou úžasné a na růžové jsme se s Radkou z Radush style taky naprosto shodly, že na ni přijde brzy ten správný čas. Hlavu vzhůru a vítej na pinterestu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžová, no...prostě jsem si vždycky myslela, že mě bude chytat za srdce spíš opak toho, co je zrovna trendy, ale asi stárnu :)). Nejvíc teď lahodí mému oku a mám potřebu ji k nám malinko vmísit. Jestli se mi to podaří, než mě ta nálada opustí, těžko říct :D. Díky moc za zastavení se a povzbuzení ;) a taky přivítání na Pinterestu, uuuu, to je droga :)). Pa :-* a měj se fajn, M.

      Vymazat
  2. Málo sluníčka :-( Taky bych ho brala více, u nás stále inverze. Tak přeji více růžových dnů, ty hodinky jsou přímo epesní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá , sluníčko už se nějaké ukázalo - taky se konečně "probouzím". Pomohlo mi vědět, že v tom nejsem sama, díky.
      Krásné a snad slunečné dny! M.

      Vymazat
  3. Marti, taky jsem těm pochmurným dnům podlehla, ale bude líp... Hned si tě přidávám na pinterest a přeji mnoho radosti :-). Hodinky jsou ach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Moni, snad už lépe je :). Já než se k tomu odepsání dostala...centrum pro komunikaci s okolím mi bez sluníčka nějak dočasně zamrzlo, či co :)). Díky za přivítání na Pinterestu a moc zdravím! M.

      Vymazat
  4. Marti, ja se vzdy tak moc tesim na prispevek od Tebe a vzdy to stoji za to. :)
    Mne letos leka takova ta horcicova a mozna i nejake pudrova, ale uvidim, jaka z toho nakonec bude divocina.

    Ja droze jmenem Pinterest jeste odolavam.. jsem zedava jak dlouho.

    Krasny ctvrtek a moc pozdravu posilam.
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, ahoj! Díky moc, jsi hodná. Pudrová mě láká moc, hořčicová se u mě vrátí zas za nějakou dobu myslím :), vždy to mám podle pocitů.
      Pinterestu jsem odolávala taky tuze dlouho, ale už předem mi bylo jasné, že je jen otázkou času, kdy podlehnu...a ráda ;).
      Pa a krásné dny! M.

      Vymazat
  5. ahoj Marti, máme to úplně stejně... já jsem tedy růžové úplně podlehla a v kombinaci se šedou je prostě nádherná, ale ponechám si k tomu i černou ;-) Hodinky mám taky na seznamu (a co ne, že ;-)), jsou bomba! Já naštěstí útlum nepociťuji, naopak jsem nějaká zrychlená :D (útlum jsem měla na konci roku), je toho teď nějak moc a nevím co dřív... Pinterest OMG, pokud Ti je čas drahý... utíkej holka :D. Ne dělám si srandu, je to super, že jsi se zaháčkovala! :) Bude lépe, paaa a hezké dny! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráďo, ahoj!
      No černá nějaká být musí, to je jasné ;). Ale občas B&W zjemnit šedou a i pastelovými tóny, to je balzám na duši. Hodinky jsem dnes znovu objevila za tu příznivou cenu na Bonami - tak mrkni! Pinterest sice krade čas, ale zase urovnává mé myšlenky..něco za něco :))). Jsem ráda, že tu něco takového je, takový výlet mysli do světa fantazie...ach :).
      Pa a krásné dny i vám, holky. M.

      Vymazat
  6. Martinko krásný večer,
    ano ano růžová už jsem nad ní také přemýšlela,ale zatím ta šedá té jsem podlehla zase já!Martinko přeji ti krásné a pohodové dny zdraví Adéla.Hodinky jsou úžasné at se dobře nosí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko,
      a co teprv šedá s růžovou, to je úžasná kombinace! Měla jsem jí ráda vždy, teď cítím, že bych si ji zas na nějakou dobu mohla užít. Krásné dny i Tobě, já se kochala u Tebe na blogu, máš to vše tak krásně do detailu sladěné, ach ach.
      Díky moc za zastavení se a krásné zasněžené dny přeji
      M.

      Vymazat
  7. Dobrý večer, Pinterest je úplná droga, doslova...Když mi Google obrázky začaly být před časem malé při hledání "mini tetováníčka :)", narazila jsem právě na Pinterest. A postupně jsem se díky němu propracovala právě k černé a bílé trochu šedé a to od hnědé a béžové v interiéru. Takže já mám přesně opačný směr. Máte moc milý blog a baví mne jej číst. Dobrou Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, zdravím a díky za zastavení se u mne ;).
      Někdy nás k dobrým věcem dovedou i maličkosti - to je prima.
      Já na černo-bílou klasiku nikdy nezanevřu, miluju na ní ty kontrasty, ale občas mám potřebu je zjemnit právě šedou, nebo jinou barvou, jako zrovna teď :).
      Tak hezké poznávání krásy Black&white a děkuji za milá slova!
      M.

      Vymazat