pondělí 3. února 2014

K zemi!


Je fajn mít chvilku a natáhnout se na gauč, na kterém jinak jen natřásáte polštářky a likvidujete drobky po dětech a chlupy ze psů. 
Ale proč si nezútulnit i kousek podlahy? Protáhnout si záda, prolistovat časopis, poslechnout si hudbu...na zemi ;).
Po pohodlném a pro naší rodinku i praktickém koberci, jsem házela očko už dříve. 
Ale až nedávno se mi objevila příležitost přímo pod nosem - díky Pavli!
Ještě, že náš stůl má kolečka. V okamžiku máme další oblíbený prostor pro relax - sledování telky, hraní her, čtení...drbání čtyřnožců:)).
Dnes odpoledne jsem si trochu  nároků udělala i já. Padla jsem k zemi a užívala klidu, zatím co Madlenka spala.
 A udělala pár snímků našeho nového domácího společníka ;). 
A vyzkoušela i jeden z polštářků, ulovených při páteční procházce Prahou - se zastávkou v H&M Home.















Jsem opravdu moc ráda, že jsme si nakonec s kobercem k sobě našli cestu.
Snad svou oblíbenost u nás vydrží co nejdéle :).

Krásné dny všem!

Martina

18 komentářů:

  1. koberec vypadá nádherně, útulně, jen se trochu bojím, jak je to s jeho čištěním, když vím kolik drobků a prachu denně zametám a stírám, měl bych trochu strach....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), mluvíte trochu jako můj vnitřní hlas se zdvyženým ukazováčkem ;). Snažím se ho občas neposlechnout, jinak bych si nemohla vůbec dopřát např.bílý potah na sedačce, nebo teď tohoto parťáka. I když to pak odnáším namáhavějším úklidem. Uvidíme taky, jak naše zacházení dlouho vydrží...
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Koberec vypada super. Kam na nej Marti? Shanim taky sedy do obyvaku a na zadny ne a ne narazit. Prijemne lenoseni, Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jedině Ikea, opět :))) - Gaser. Mají i v jiných barvách. Díky moc a hezké dny i vybírání ;), M.

      Vymazat
    2. To jsem si myslela, ze mam Ikeu nastudovanou do podrobna :))))) a vubec jsem si koberce nevsimla :). Diky.

      Vymazat
  3. Marti, koberec k vám pasuje jak ulitý! Jsem moc ráda, že vám všem dělá radost. Na zemi se také ráda povaluju. :) Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, je úžasný. Díky moc za vše a zdravím ;), M.

      Vymazat
  4. Dobrý den Martino, máte krásný blog, hezké fotky... Už pár dní pravidelně sleduji Vaše příspěvky, moc se mi líbí Váš elegantní, čistý domov. Budu u Vás ráda čerpat inspiraci. Zatím přeji krásné zimní dny, Veronika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, děkuji a vítejte!
      Jsem ráda, že se Vám u nás líbí. Přeji také krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Nádherné fotky :) a samozrejme aj blog :) môj TU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět díky. Máte úžasný a inspirativní blog plný zajímavostí. Zrovna jsem žasla nad článkem o ilustrovaných znacích k lepšímu pochopení čínských znaků..Budu ráda nakukovat! :), M.

      Vymazat
  6. Marti , krásný koberec, taky po podobném pokukuji....můžu se zeptat odkud je? Díky a přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, je to Gaser Ikea. Tak přeji šťastný výběr ;) a pohodové dny, M.

      Vymazat
    2. Moc díky , hned ho jdu okouknout :-)

      Vymazat
  7. koberec je moc pěkný! hned bych se natáhla! :-) na momenty z dětství, kdy jsem ležela u televize na zemi v obýváku, nezapomenu... Mimochodem, barva je velmi praktická ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, mám to podobné. Jen ten koberec z dětství nebyl tak pohodlný :). Barva je prima, zatím jsem spokojená. Jen nevím, jak si bude rozumnět se šedým potahem na sedačce pak..Krásné dny, M.

      Vymazat
  8. Marti krásné fotky, polštářek a hlavně koberec! Do budoucna bych taky chtěla něco k dlažbě na zůtulnění, ale nad vysokým vlasem váhám. Jestli mi ale napíšeš, kde se dá tenhle fešák sehnat a je odolný i vůči chihvalcům z dlouhosrstého telátka, třeba změním názor ;-). Díky, měj se moc fajn :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári mám radost, z polštářku a hlavně koberce - narozdíl od mého pruhovaného miláčka se zatím skvěle udržuje, i když se na něm sem tam vkrade Skye a poválí se :))). S chlupatým psem bych starost neměla (dřív jsem měla dlouhosrstého kóliáka ;) ), chuchvalec se snadno sebere..to si spíš rvu vlasy nad těmi jehličkami z těch našich. A barva taky praktická..no uvidíme, zatím odolává jen 14 dní :). No a z fotek už jsem měla radost menší. Až na PC jsem si všimla, že mi Skye při tom mém lození po zemi opravdu stihla dát na objektiv hubana :D. Pa a pusu "telátku" :-*, měj se pohodově a díky! M.

      Vymazat