čtvrtek 20. února 2014

Na očích






Dnes jen pár fotografií toho, co mám v poslední době nejraději "na očích"..
Inspirace není nikdy dost a tak jsem se nechala zlákat vytvořením malého pelmelu , jaký jsem nedávno viděla u Anny-Malin,
 ze svých oblíbených snímků těchto dní.
Mé pohledy teď často směřují i k radostem, které jsem si pořídila za výhru ve vánoční fotografické soutěži Bella Rose
 - tentokrát padla jasná volba na Tine K Home. Moc děkuji paní Martině a jejímu týmu,
letos se bylo opět opravdu čím kochat a ve výhru jsem vůbec nedoufala - o to větším to bylo pro mě překvapením.
 Stejně jako nový notebook, kterým mi "vyrazil dech" můj manžel. Zase mohu střádat, ukládat, nakukovat ...vše dle svého gusta:).











 Teď jdu ale své oči raději zavřít, protože ze zítřka už je dnešek a na mne opět čeká rušný den.
Tak ať je to pro všechny z Vás den plný příjemného. Pro duši i oči..
Dobrou noc....nebo dobré ráno? ;)






Plno objetí!

Martina

16 komentářů:

  1. Dobré ráno! Stavy, kdy ze zítřka je už dnešek mívám docela často :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to jsou holt ty sovy ;). Zdravím a přeji krásná rána, M.

      Vymazat
  2. Ja tiež chodím spávať veľmi neskoro. Deň je tak krátky a ja mám stále čo robiť. Marti blahoželám k výhre vo fotografickej súťaži. Tvoje fotky sú vždy krásne tak sa niet čo diviť. Presne tak ako dnes. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, právě. Den je příliš krátký. A děkuji za blahopřání, moc mě potěšilo! Krásné dny přeji, M.

      Vymazat
  3. Marti, pises o mne? :)
    Uzasny napad s mood board, Tva vypada opravdu mile.. a fotky opet jedna basen.

    Srdecne pozdravy z Danska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)), Markétko, moc zdravím! Díky za další milou návštěvu a srdečně zdravím od nás z Čech ;), M.

      Vymazat
  4. Tyhle inspirační nástěnky mají něco do sebe, u nás doma teď visí vysněné domy... .) Hezký den, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie, vítám a děkuji! Inspirace přímo na očích je úžasná věc, jeden pohled je jako bonbonek pro duši ;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Marti nádherné! Zrovna jsem na něco podobného myslela, jenže realizace je pomalejší, takže se raději kochám u Tebe. Je skvělé, jak jedna černá plocha může být variabilní! A Tine favority mám stejné ;-). Hezký víkend a mnoho pozdravů :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, zdravím ;). Jj, černá plocha je super, jsem za ní moc ráda. Na Tvé realizace se moc těším, to se pak budu kochat já!
      Pa a krásné dny, M.

      Vymazat
  6. Pěkná koláž, moc se mi líbí ta washi páska s křížky! :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Páska je super, doporučuju ;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  7. Černá nástěnka je bomba, já si jí taky nemůžu vynachválit a postupně jí zaplňuju. Máš krásnou inspiraci, ta dlažba, nebo obklad? ta mě taky uchvátila a mám jí na pinterestu, líbila by se mi do kuchyně (která mě čeká), ale než bude realizace je dost možné, že to zase změním... znáš to :D... Jinak nevím jestli to zápěstí je tam kvůli krajce a nebo kvůli kérce ;-)...já o další totiž dost uvažuju ;-)
    Máš to krásný, paaa :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduš, já bych to brala i jako obklad i jako dlažbu ;). Tyhle vzory nemají chybu. Nejraději bych si takovou dlažbu dopřála alespoň v předsíni...Ty mé věčné změny manželovi přivádí někdy pomalou smrt, takže to moc dobře znám :D.
      Zápěstí mě zaujalo jako celek, právě jak se krajka krásně hodí k té kérce, to mě nadchlo. Jednu sice mám, ale od té doby přemýšlím nad další - jak jednou zkusíš...;). Ale beru to hodně vážně, takže už se nad druhou rozmýšlím přes 10 let :))).
      Díky a pá :-*, M.

      Vymazat
  8. Milá Martinko,
    Opět se jen kochám nad krásnými fotografiemi a inspirací.
    Posílám moc pozdravů tobě i holčičkám a přeji krásné a pohodové dny plné sluníčka.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél,moc děkuji, že se ke mě vracíš a za všechna krásná slova. Příjemné a slunečné dny Tobě i rodince! M.

      Vymazat