neděle 23. února 2014

Tajuplnost



..mě už od mala přitahovala. Fascinovali mě příběhy, ve kterých se vždy ukázaly obě odvrácené strany mince. 
Poznatek, že nic není jen černé, nebo bílé, dobré, nebo zlé..
Jako dítě jsem měla asi štěstí, že jsem mohla trávit prázdniny v tak krásném prostředí.
Minulý víkend jsem měla možnost na chvilku se osvěžit pohledem na mnou milovanou krajinu a přestat myslet na každodenní starosti.
 Zavítat zas do světa své dětské fantazie, plné loupeživých rytířů.
Kyjovské údolí je jedno z mých nejoblíbenějších míst na světě.
Snad vám "můj" svět alespoň trochu přiblíží pár fotek, 
které jsem - i když už skoro za šera - pořídila.



























Už se moc těším na letošní toulky naší úžasnou, tajemnou, romantickou krajinou..
Včera mě dostal do nálady film Bathory, který jsem zatím neviděla.
Jeho zpracování mě uchvátilo - stejně jako kdysi příběh Erzsebet.
Teď tu poslouchám soundtrack.
Tak přidávám alespoň miniukázku.

Víc nemá cenu psát, slovy mi to nějak nejde.
Mnoho pozdravů!

Martina


14 komentářů:

  1. Překrásné fotky..... to je úžasná příroda - dostala mě nejvíc ta fotka s kořenama - úžasnéééééééé - to si člověk vyčistí hlavu, že jo????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Určitě, pročištění hlavy zaručeno :).Je to ráj na zemi..
      M.

      Vymazat
  2. Pěkné fotky, mám z tohoto víkendu podobné, jen zalité slunečním světlem ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky! Já jsem nakonec ráda, že slunce už moc nebylo, takovému "zákoutí" ta temnota i sluší ;). M.

      Vymazat
  3. Martínko to jsou úžasné snímky z toulky přírodou.Máte cit pro detaily.Ta procházka byla určitě pohlazením po duši.Pěkný den.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno, moc díky! Já to tam znám jak své boty - jak se říká - a na procházku se vždy neuvěřitelně těším. Cítím se tam prostě jako doma, o to lepší to pohlazení na duši je. Krásné slunečné dny a děkuji za návštěvu, M.

      Vymazat
  4. Takovou krajinu miluju. Můj tajemný kraj z dětských vyletu - to jsou pískovce Českého Ráje, věže, rokle a tajemná údolí. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Je více krajů, ke kterým mé srdce tíhne, zkrátka v naší zemi je takových pokladů, že mě to prozatím ani tolik netáhlo za hranice :). Věže, rokle a tajemná zákoutí jsou pro mě vždy to, co mě láká nejvíc. Krásné dny a děkuji za návštěvy, M.

      Vymazat
  5. ahoj Marti, musí to být úžasné místo a závidím takové výlety. Chybí mi procházky se psem na Táborsku, kde jsem skoro 9 let žila... procházky okolo Lužnice... nojo čas to všechno odvál...
    Já když byla malá, tak moje nej pohádka byl Krabat vlastně Čarodějův účeň a ještě Pohádka o Honzíkovi a Mařence (miluju veškerou tvorbu K.Zemana) a pak Deváté srdce, z pohádky Večernice jsem měla nejradši pasáž, kdy princ Velen probodne hruď Mrakomora a ten se celej "vyleje" jak jsem jako malá vykřikla v kině :D... prostě já mám taky radši tajemnější a dost možná ponurejší věci... na druhou stranu jsem nenapravitelný romantik... pak si vyber :D, ale jsem žena a ta si může protiřečit jak chce ;-)
    Hezké dny cele rodině! pa Ráďa :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme přešťastná, že jsem v takovém prostředí mohla trávit většinu svých prázdninových dní. Mě jako malou babička už brzy zavedla k Erbenové kytici a později mě postihl Máchův Máj, takže u mě je ten vliv jasný. Vydržel až dodnes, každé jaro skoro až teskním po těch temně romantických krajinách, kam se nakonec vydat musím, bez toho už to nejde. Právě temnota a romantika jsou pro mě bezkonkurenčním párem, skvěle se umí doplňovat a jeden bez druhého už mě tolik nezajímají. Takže já to jako protiřečení vůbec neberu ;). Díky a Tobě i malé krásné prosluněné dny, M.
      PS: Mrakomora taky zbožňuju!!!

      Vymazat
  6. Nedá mi to, musím vás pochválit.Chválím vaše bydlení váš styl( přicházím mu stále víc na chut),musím zmínit i váš ůžasný blog a teď ještě vaše příspěvky na pinter.Ráda k vám chodím nakukovat opravdu je na co se dívat, máte skvělý vkus.Mějte se hezky.Judita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Judito, to mě velice těší a moc děkuji za krásná slova pochvaly!
      Jsem ráda, že máme nejspíš stejné "oko" a doufám, že se budete ráda vracet i nadále ;)
      Krásné dny, Martina

      Vymazat
  7. Nádherná krajina, nádherné fotky Marti. Hel.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná krajina, nádherné fotky. Hel.

    OdpovědětVymazat