úterý 11. února 2014

Životabudiče



Zima jakoby se už nechtěla projevovat v plné síle. Než vypukne jaro, potřebuji často nějaký životabudič.
Ať je to čerstvá květina, která provoní celý byt, voňavá koupel, nebo (mimorodičovská) aktivita, která mě baví a pročistím si u ní hlavu.
 Se Skye jsme v sobotu byly na cvičáku, kam jsem se konečně čerstvě přihlásila a dokonce jsme sklidily pochvalu.
 Společně se sluníčkem to v ten den pro mne bylo největším životabudičem :).









Včera tak - zcela spolehlivě - zafungoval nový balík z Bella Rose.
Ale o tom zase příště..
Co Vy a životabudiče? Který stoprocentně zabírá ?
Pozdravy všem!

Martina


7 komentářů:

  1. Když to tak vidím, hned bych si dala vanu, škoda, že ji nemáme. Květina proto musí stačit, já mám orchideu. bára.kára

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tak těším na to tvoje "příště". Jsem zvědavá, cos krásného ulovila. Na jeden balík z ND také čekám. Jinak včera jsem Alískovi opuntíkovala stěnu žlutou a šedou a skvěle mě to nabilo, strašně ráda se na ni od té doby dívám, je to přesně ta barva, kterou jsme k nám potřebovali. Takže to je rozhodně můj životabudič na několik dalších dnů (asi do doby, než dorazí balík, takže to vidím na do čt/pá:) )

    OdpovědětVymazat
  3. 100% kvetoucí květina v kterékoliv roční době ..... jo a ta vana máš pravdu to je relax ......ale nejraději když jsem sama doma

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, ja zas nevim, co obdivovat driv :) co mi to holka delas?
    Vzdycky se tak moc tesim na Tvuj novy post a vzdy je trefa do cerneho.
    Jsem jedna velka napnuta ksanda a tesim se, az se dozvim, co Ti z BR udelalo radost.
    Krasny vecer a relaxuj, co to jen jde
    Market

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Martinko, přeji krásné ráno u nás chumelí.
    Marti krásné jako vždy váza je dokonalá také po nějaké pokukuji no přesně po Tině, ale zatím si budu muset počkat.
    Také se moc těším copak sis vybrala to bude krása v tvém podaní je vždy se na co koukat.Posílám spoustu pozdravů a přeji jen samé krásné a pohodové dny Adéla.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné :) Moc se mi líbí, jak ladí růžový psí čumáček s těmi růžovými doplňky :D ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky.. zdravím, HanaL.

    OdpovědětVymazat