pondělí 31. března 2014

Dozvuky



Před týdnem jsem se stala o další rok starší, pomalu to přestávám počítat i slavit..
Život ubíhá tak rychle a já mám někdy pocit, že přesto stojím na místě.
Totiž lidé se nemění. Mění se události kolem nich, kterým se pak snaží přizpůsobit, ale v jádru zůstávají stále stejní.
Přesto že bych ten den už nejraději prožila snad jako kterýkoli jiný, čekalo mne spoustu milých překvapení.
 Především to, že všichni mě milí a blízcí si na mě vzpomněli a napsali spoustu hřejivých slov. 
Manžel mě vzal za zábavou, měli jsme už nějakou dobu koupené lístky na Čínský cirkus, bylo to fajn odreagování.
 Po představení se nám naskytla možnost trochu vypomoci jedné sympatické slečně, která si zapomněla doma peníze a tolik toužila po tištěném materiálu k proběhlé show. Shodou okolností jsem zjistila, že je jednou ze studentek mé dřívější učitelky a kamarádky..To její vášnivé zapálení a oddanost čínské kultuře a jazyku mi vykouzlilo úsměv na rtech - vlastně mi připomněla sebe samu před "pár" lety. A pak pohodový zbytek odpoledne u mého táty, který hlídal mezitím dcerky. Čekal tam na mě dort s mým jménem na čokoládové cedulce, květiny..To se mi už dlouho nepřihodilo. Pohovět si v klidu obklopená rodinou a poslouchat svou oblíbenou skladbu v neskutečné a dech beroucí analogové kvalitě.
 Táta zavzpomínal, že skladba byla vlastně vydaná časově nejspíš podobně s mým početím :). Jak ji s mámou zažili v klubu, 
kam chodili a už o mě tou dobou věděli. Byl to už tenkrát velký trhák..nedivím se. Ani tomu, že mí švihlí rodičové mi jako malinké říkali pinkfloydíku. To by mi vlastně mohlo zůstat. Já si zas vzpomněla na náš starý byt, kde jsem jako dvouletá držela oběma rukama velká sluchátka na uších a hudbu si už tenkrát užívala - ano, pamět mám opravdu dobrou :)).
 Taky na pozdějšího kamaráda, se kterým jsme na střední tu hudbu mohli poslouchat hodiny, naprosto v transu a v prazvláštním opojení, 
aniž bychom k takovým pocitům potřebovali sebemenší množství nějakého "povzbuzovadla". 
A i když jsem si později prošla lety u jiného "žánru", tohle mi zůstane asi už navždy. Asi jako mateřské znaménko. Nezmění se to a to mě těší. Takové záležitosti mi totiž připomínají, že jsem to stále já - ať už jako naivní slečna s prošlapanými keckami na nohou a hlavou v oblacích, nebo jako mamka dvou dětí, neustále v poklusu a "přízemními" starostmi. Byly to fajn dny, připomněla jsem si, jak moc jsem šťastná. 
A že mám ve svém životě stále ty lidi, které mám tak ráda - i když některé nevidím tak často,
 jak bych chtěla. Co víc si přát!










Jako dárek jsem si domů přivezla své milované conversky:). A taky spoustu květů.. A hádejte, co mi hraje v repro bednách ;)











Krásný start do nového týdne!

Martina

14 komentářů:

  1. Marti, tak Ti prajem všetko najlepšie k sviatku a veľa takýchto krásnych chvíľ s Tvojimi blízkymi. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přeji všechno nejlepší!!! Skoro mě to čtení dojalo. Možná to bude tím, že mám dnes taky narozeniny a hlavou se mi honí podobné myšlenky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a děkuji ! Dodatečně také vše nejlepší a spoustu dnů i snů před sebou ;), M.

      Vymazat
  3. Martinko, všechno nej, nej, nej !!!!! Marki

    PS: krásné fotky ..... jako vždy

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, všechno nejlepší k narozeninám. To psaníčko je úžasné! Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Psaníčko jsem prostě musela mít, i když ho nemám skoro kam nosit...:)), v tomhle směru stále nepoučitelná. Krásné dny! M.

      Vymazat
  5. Milá Marti, máš moc hezký blog. Přeji všechno nejlepší a skvělý rok. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidko, moc děkuji a vítej! Krásné dny nejen v tomto roce i Tobě, M.

      Vymazat
  6. Teda Marti, je mi z toho Tvého povídání trochu smutno! Dva psi, dvě holky, jeden dům a jeden manžel rozhodně za tu dobu nejsou málo, někdo nestihne ani to i když vlastně nevím, jak ta doba dlouhá je, ale přesto přeju jen to nej a opět obdivuji dokonalý interiér, nejlepší, co se dá na českých blozích vidět a skvělé kousky z tvého šatníku. Pořád náb bude 20 i v 70 přece, né? :-) Krásný víkend a příjemné přízemní starosti :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, tak to jsem nechtěla, ani neplánovala. To tak dopadá, když já se pustím do psaní, katastrofa :D. Vše co jsi napsala, je naprostá pravda, kterou vnímám stejně - mám nádhernou rodinu a to je pro mě největší štěstí. Jen jsem se asi nešikovně vyjádřila ve smyslu, že si pořád připadám stejně ( i přes všechny změny v životě). Nejraději bych ty odžité roky už vůbec nepočítala ;). Moc Tě zdravím a díky za krásná slova :-*

      Vymazat
  7. Opožděně Ti přeji všechno nejlepší! ;-) Jinak moc pěkné povídání! bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, já opožděně děkuji a přeji krásné dny! ;) M.

      Vymazat