sobota 15. března 2014

Fresh & clean


Za nedlouho mě čeká převlékání sedačky do šedé barvy, ale s bílou se mi tentokrát nějak špatně loučí. 
Má v sobě tolik svěžesti a čistoty.















Včerejšek byl pro mne volným dnem. Myslím tím bez starosti o dcerky, které si tentokrát užily legraci s tátou a dědou na Matějské pouti :). Mohla jsem cokoli. Nevylézt z postele a prohlížet si inspirace na netu, číst si časopisy a mlsat oblíbené želé bonbóny, 
udělat si se psy výlet do lesa, nebo dát přednost trošce civilizace a zajít si s kamarády na kávu, 
věnovat alespoň nějakou dobu péči o svůj zevnějšek...
Nic z toho se samozřejmě nekonalo.
 Místo toho jsem udělala generální úklid celého domku, myla okna a dveře,
 venku chodníčky i terasu, zahradní nábytek, zkrátka doháněla jsem resty nasbírané skrz zimu a lákala jaro :). 
Fyzicky jsem se naprosto vyřídila, ale hlava se mi trochu pročistila. I když to by se u dříve zmiňovaných možností určitě podařilo také :).
 Což se mi ráno snažila po telefonu sdělit i má kamarádka, která nezapomněla ani zdůraznit, že jsem pěkně "praštěná":P.
Ale ten pocit svěžesti z čerstvě uklizené domácnosti, vzduch provoněný vodou...
A hlavně pocit úlevy, že spousta z toho, co už delší dobu tížilo mé "svědomí", je hotovo - nejspíš ta dřina nebyla marná.
 Teď se můžu vrhnout na ty bonbony a časopis, než se to zas začne kupit :). Na umytá okna už samozřejmě napršelo....:)).





Moc všem děkuji za krásné reakce na Amálčin pokojík a přeji krásný zbytek víkendu!

Martina

12 komentářů:

  1. Marti, ja zasa plánujem prevliecť na jar do bielej. I keď momentálna čierna je fajn, čo sa údržby týka. Ale najradšej by som mala bielu stále,bohužiaľ to nejde pri našich mačičkách, z ktorých jeden kocúrik je aj vo vnútri aj vonku a denne mu musím asi stokrát umývať labky. Ešte, že si na to tak zvykol a pekne drží. Biela je naozaj krásna. A čo sa týka Tvojho voľného dňa, u mňa by to dopadlo presne tak isto. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě na tu bezúdržbovost těším, ale pořád se té bílé ne a ne vzdát...Ještě jsem ji nepřevlékla, to asi o něčem vypovídá :). Moc zdravím i kočičky ;), M.

      Vymazat
  2. Martinko, máš to doma nádherné !!!! A neboj, nejsi divná, já své volné dny využívám zrovna tak, mě se totiž uklízí nejlíp, když není nikdo doma .... přeji ti krásný zbytek neděle ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, holt to mají asi ženské v sobě, nedá nám to ;). Ale ten pocit pak...
      Krásné jarní dny a díky
      M.

      Vymazat
  3. Když vidím ty fotky, tak už se těším, až si budu moct svoje bydlení zařídit dle svých představ. Máš doopravdy krásné bydlení! Co se týče úklidu, naprosto to chápu, ale je potřeba také občas vypnout ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, díky. Já už si zvykla vypínat i u úklidu. Jsem ráda i za něj, když mám na něj klid :D.
      Krásné jarní dny, M.

      Vymazat
  4. U vás je tak krásně :) Na okna už jsem se taky chystala, ale naštěstí jsem si to rozmyslela a dobře jsem udělala...u nás je od včerejška hrozný vichr, všude prachu a do toho občasný déšť :( Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo občas tráví volný čas úklidem a pak si nadávám, proč se nevěnuju sama sobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě nedostihl jen ten déšť, ale nakonec i instalace rolet na el.pohon...to bylo vrtání a prachu. Čeká mě to znovu, ale kdy...to už netuším :D.
      Krásné jardní dny
      M.

      Vymazat
  5. Marti chápu Tě, je to skvělý pocit očistit svůj domov od zbytečností a uvolnit prostor novému, to samé se totiž pak nějak spustí samo i v hlavě. Jarní únava ještě přijde, takže dobře, že jsi začala včas :-D. A děkujeme za krásné fotky, které Ti určitě taky uously chvíli z volného dne. Já Ti tu bílou závidím, je neuvěřitelně něžná k té růžové a šedé, já bych ji chtěla, moc :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Šári . Když mám na to klid, vymyslím u toho věcí!! :))) Tak už jsem si je v hlavě uspořádala a teď hurá na realizaci. Škoda jen, že ta už nejde tak rychle, jako v té hlavě :D.
      Růžovou a šedou už jsem u Tebe okoukla, je to taková nádhera!
      Pa a krásné jarní dny :-*, M.

      Vymazat
  6. Martinko,

    ten paletový stůl jste si dělali sami nebo jste jej někde zakoupili?

    Krásný den přeje

    Klára :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári,
      stůl jsme si dělali sami. Nejhorší bylo asi to broušení, ale jsme s ním stále moc spokojení.
      Krásné dny i Vám
      M.

      Vymazat