pondělí 3. března 2014

Plány v plném proudu



Opět mimo provoz po celý týden. Nedobrovolně, nehezky a zcela, ale už je to snad pryč a já se pomalu dostávám do normálního denního rytmu.S nadcházejícím jarem přichází i nutnost naplánovat spousty dalšího v domečku i kolem něj. Ale jako první bude na řadě Amálky pokojík. Snad se mi podaří předělat jej na funkční školácký :). K babičce jede už o tomto víkendu a tak přípravy a plánování vrcholí..
Teprve dnes jsme zas po delší době navštívily školku a já se snažím pak doma využít každou klidnou chvilku.











Snad se vše vydaří. Čeká nás pak nejspíš spousty práce na zahradě. S počasím to vypadá velmi nadějně :). 

Všem mnoho pozdravů a poděkování za milá slova, která mi tu necháváte!
Krásné dny

Martina




6 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky! A plány? Já osobně řeším práci na léto... bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, tak držím s prací palce! To já hledám také, ale na stálo..uf.
      Krásné dny, Martina

      Vymazat
  2. Marti moc se těším co zase vykouzlíte.Na vaše posty se vždy moc těším. Krásné tvoření a hodně sluníčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a doufám, že nezklamu :).
      Krásné slunečné dny, Martina.

      Vymazat
  3. Moc povedené fotky a ty židle.. ty jsou bezkonkurenční..
    Krásný den,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vítejte a děkuji!! Židle jsou úžasné, jsem za ně moc ráda.
      Krásné jarní dny, Martina.

      Vymazat