čtvrtek 10. dubna 2014

Better




Někdy stačí k radosti, osvěžení dne i běžných rituálů, malá drobnost. 
Lepší, než spánek, je spánek na polštáři provoněném růžovým parfémem. Lepší doušek čaje je pak z hrnečku, který se po letech dočkal malé úpravy (snad k lepšímu :) ) a neznám lepší tulipán, než ten, který si mohu utrhnout na své zahradě. Tak vzniklo mé zátiší na nočním stolku.




Parfém na polštář jsem dostala ještě k narozeninám od manželovi mamky a bylo to velmi příjemné překvapení.
 Připomíná mi vůni  mého oblíbeného tělového mléka od Vichy, který už přestali vyrábět.
Stačí lehce rozprášit a užíváte si opravdu (ačkoli to slovo nemám ráda) luxusní odpočinek.





Bílý hrnek je jeden ze tří (už jen), které jsem si pořídila asi před osmi lety za cca 11 kč. Moc se mi líbil jejich tvar.
 Už tenkrát jsem měla plán, že je použiji pro další tvoření, ale nakonec jsem je nechala tak,jak jsem je koupila - čistě bílé. 
Teď mě napadlo dodat jim slušivá zlatá ouška. Jsou snad ještě roztomilejší.
Příjemně jsem si z vylepšeného hrnku pochutnala na vzorku bio rooibos čaje Star dust tea od značky Tafelgut, který mi jako milou pozornost poslali s posledním balíčkem z Bella Rose. Zachutnal mi natolik, že mě přesvědčil o mém úmyslu pořídit si do budoucna pár dalších čajů a nabídka je opravdu pestrá a lákavá!





Na zahradě je opravdu živo - na rozdíl  od minulého roku už vše kvete a vyrašily i mé milované tulipány.
Velikonoce se blíží a dívka se zaječíma ouškama je pro toto období přímo stvořená :).








Kombinace bílé, šedé, pudrově růžové a kapky zlaté teď u mě vede, asi je to znát...
Ale velikonoce budou nejspíš zas v černobílé variantě - ta nikdy nezklame ;).

A co u Vás? Co Vám zaručí ještě větší radost, úsměv, pocit spokojenosti?
Připravujete velikonoční dekorace? 
Musím se jít k ostatním bloggerkám hned přesvědčit ;).





Děkuji Vám za krásné vzkazy i gratulace k narozeninám,
velké objetí !

Martina

10 komentářů:

  1. Marti nádherné zátišie, vylepšená šáločka ma teda dostala. Vylepšenie jej naozaj prospelo. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji. Jsem ráda, že jsem na to oživení hrnečku téměř po 8mi letech přišla :). Moc zdravím! M.

      Vymazat
  2. Marti, hahá, asi Tě nepřekvapí, že jsem včera fotila svůj noční stolek, že růži od Lothantique miluju a mám taky a po hrnkách se zlatým ouškem stále koukám a na zlatou se ještě chystám... :-D Máš to kouzelné, hrníček se moc povedl, plakát je cool a ty tulipány závidím, mmmm. Hezky užívej a vychutnávej a foť i když to světlo fakt stojí za... Krásný víkend :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, ty naše shody mě prostě baví ;). Píšu už s velkým časovým odstupem, tak vím, jak Tvé focení dopadlo a jen mi opět klesla brada :-o. Máš to dokonalé. Tulipány už jsou fuč a než jsem zas něco kloudného vyfotila, světlo taky :/. A bez něj je to opravdu hrůza - viz.tento příspěvek. Tak na slunné zítřky ;), pa :-*

      Vymazat
  3. Ta slečna se zaječími oušky mi připomíná Alenku z Říše divů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mě také, je úžasná. Krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Bez mlhy na polštář (jak ji říkám) neuléhám do postele :-) A zaječí slečna, ta je super! Tak jako barevné combo bílá-šedá-pudrověrůžová, které nikdy nezklame!
    Voňavý víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlha na polštář, tak to je trefné :)). Zaječí slečna je úžasná, jen po čase mě napadlo, jestli není spíše oslí...:). Moc zdravím do země cikád ;), M.

      Vymazat
  5. Teda to je úžasný. Ten obrázek, je úplně úžasný jak je jen přilepený těma páskama.
    photobyanni.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, vítám Tě na mém blogu. Po tvých komentářích jsem se hned potěšila u blogu Tvého, je fajn, když holčina jako Ty má tak pozitivní a fajn náhled na svět a krásným způsobem se o něj dělí s okolím. Všimla jsem si, že je najednou pryč, tak snad ne nadobro, ráda jsem k Tobě nahlédla a přeji Ti samé šťastné dny se svou rodinou a moc zdravím!
      Martina

      Vymazat