čtvrtek 17. dubna 2014

DIY cross tray




Souhlasím s myšlenkou, že největší radost udělá originál, předmět s osobitým kouzlem, nesmrtelné nadčasovky,
 kterých stačí jen pár a máte solidní základ pro úžasné kombinace nádherných deco - koutů vašeho domova. 
Vyplatí se počkat, rozmýšlet, získat jistotu, našetřit si a investovat.
Tentokrát je můj příspěvek ale o úplně jiném případu.
Kolikrát jsem si říkala, že potřebuji lehký a praktický servírovací tác. Možná jste si na mém blogu už všimli DIY tácu v duchu Tine K Home, který ale většinou používám jen pod svíčky a květiny. Je mi ho najednou líto ke všednímu využívání, mimoto je dřevěný
 a nátěr má sklon ke špatné odolnosti proti různým skvrnám, což se s funkcí servírovacího tácu celkem vylučuje.
Vždy jsem chtěla nějaký jednoduchý, černobílý kousek do mé kuchyně. A opět jsem se nechala zlákat k vlastnímu pokusu o něj.
 A tady je výsledek.






Nejspíš nikoho nepřekvapím, že mě také velice okouzlil známý podnos s křížem od Pia Wallén.
Dilema, zda černý kříž na bílém pozadí, či naopak, u mě také probíhal.
Nakonec vyhrál bílý základ, ovšem nahrává mi to k lehčímu rozhodnutí, pokud bych se někdy dostala ke koupi originálu :).
Postup bílým a černým sprejem byl jednoduchý - nejdřív zajistit bílý základ, pak narýsovat předlohu kříže, pečlivě oblepit ( tady doporučuji opravdu dobrou lepící pásku - papírová nakonec nebyla dostačující - prosákla- a já pak musela vše předělávat).
 A hlavně trpělivě čekat, až postupně jednotlivé vrstvy správně zaschnou. Tady se netrpělivost nevyplácí.









základ - tác jsem koupila v Ikee, moc dobře se s ním pracovalo


tác před


Jsem ale moc ráda, že jsem se do výroby podnosu pustila.
 Je omyvatelný, vejde se na něj celkem dost a na letní provoz mezi kuchyní a terasou se teď bude víc než hodit.















S terasou mám letos celkem velké plány, v sobotu snad jeden z nich vyjde a až bude proměna zcela hotová, doufám, že s ní budu spokojená, jako s tou v dnešním příspěvku...Jsem z toho docela nervózní.
Tak prosím  - držte palce ;)

Děkuji za vaše návštěvy a milá slova!
Mnoho objetí

Martina

19 komentářů:

  1. Hovoris pravdu...original je naj....ale treba sa k nemu prezit... Urobila si to fantasticky, urcite sa do toho pustim aj ja. Iba sa obavam, ze sa farba bude casom oskrabovat. Striekala som kosik a asi po roku to uz sem-tam nevyzera dobre...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, uvidíme časem. Obavy mám vždycky taky, ale bez zkoušky to nezjistíme ;). Tak pokud se do něj pustíš, přeji ať dobře dopadne, moc zdravím a děkuju! M.

      Vymazat
  2. Martinko, nádhera .... moc povedená proměna, musím přiznat, že tác Ikea s tímhle vzorem by mě vůbec nezaujal, což se nedá říct o tvém DIY tácu ...... je moc krásný .....držím palečky, ať se podaří stejně hezky i proměna tvé terasy !!!!!. Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, no, potřebovala jsem si pořídit nějaký, kterého by mi nebylo tak líto přetvořit :D. Jsem ráda, že se líbí a děkuji za palečky ohledně terasy. Budu je ještě potřebovat ;), měj se krásně! M.

      Vymazat
  3. To je krásné! Já bych možná zvolila jemnější kombinaci krémové a hnědé, ale i tato tvrdší je pěkná, jen ornament bych volila jiný. Nemám kříže moc v lásce... Držím palce na víkendové tvoření! bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, to je také jedna z výhod DIY - můžeš si vše přetvořit ke stylu, který je Ti bližší. Díky za návštěvy a moc zdravím, M.

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, tác je bomba a obdivuji Tvojí zručnost a jak se do všeho pustíš! Palec nahoru ;-)... taky jsem si všimla, že jsi měla narozeniny... přeji Ti tedy dodatečně jen to dobré, hodně splněných přání a krásných realizací, které tu s námi sdílíš a hlavně hodně zdraví... to je to nejdůležitější! pusu Ráďa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radush, ahoooj! :) No pustím se opravdu do každé "bejkárny" - jak by ohodnotil můj muž:)), ale ne každý výsledek je zrovna vydařený. Možná to mě na tom baví, je to taková moje "sázka do loterie" - čekat, jak to dopadne. Moc díky za přání a moc Tě zdravím!! :-* M.

      Vymazat
  5. Je fakt štýlový a tvoj ´další nápad si určite odkladám !! E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, díky, moc mě to těší! Krásné dny, M.

      Vymazat
  6. Marti, biely podnos s čiernym krížom sa mi tiež veľmi páči, ale kúpa sa zatiaľ nejak nezrealizovala. Vždy je niečo dôležitejšie. Tento Tvoj vyzerá krásne. Aj s tým oblepovaním si sa vyhrala. Je to veľmi vydarené DIY. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko díky. S tou důležitostí to moc dobře znám, proto mám radost, když se k něčemu můžu dobrat i vlastníma rukama..
      Moc zdravím, M.

      Vymazat
  7. No, Marti... Tady jen snad dodat " klobouk dolu". Ty Tve DIY projekty stoji vzdy za to. Je uzasny! Vesele Velikonoce... Moc zdravim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, tak moc děkuji, jsem ráda, že se líbí. Krásné jarní dny a také moc zdravím ;), M.

      Vymazat
  8. Ahoj Marti, tak nejdřív opožděně vše nejlepší, spoustu zdraví a rodinné pohody. Jsi neskutečná šikulka. Naopak já si myslím, že některé originály není třeba draze přeplácet, Ty vyrobené musí více hřát. A ušetřila jsi tak na jiný nenapodobitelný kousek. pokud je provedení tak krásné jako v tvém případě, není třeba drahého originálu.Pokud by jsi sem nepsala, že jsi ho dělala sama nikdo by nepoznal , že to není originál. Přeji krásné tvořivé dny a s dovolením se budu opičit. Pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radko! No šikulka...:D, předělávala jsem ho asi 3x :)), ale jsem ráda. Přesnou rukou, jako máš Ty, jsem zrovna obdarována nebyla, u Tebe se mi nad porcelánovými malůvkami tají dech. A máš naprostou pravdu, těch nenapodobitelných kousků je tolik, achhhh, a ne zrovna levných, a já mám někdy problém s rozhodováním :)).
      A pokud si vyrobíš také jeden, budu o to raději - můj příspěvek tím dostane svůj pravý smysl ;). Pa a mnoho pozdravů! M.

      Vymazat
  9. ...šikulka šikovná ...krásné dny velikonoční...Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, prima nápad! můžu vědět, co jste použila za barvu? a drží to i po delší době? díky.

    OdpovědětVymazat