úterý 22. dubna 2014

Velikonoce




...u nás letos byly opravdu veselé. Moc času jsem přípravám sice nedala, ale vařená vajíčka si holky zdobily už skoro samy
 a víc jak mazanec a nádivka se u nás neujme. Jako typická městská holka jsem Velikonoce nikdy moc neprožívala,
 naopak se je snažila spíš přehlížet a útrpně přečkat chvilku, kdy si mužská část rodiny šla splnit svou povinnost s pomlázkou v ruce.
Teď najednou žijeme na vesnici a máme dvě malé holky, které jsou pro koledníky čím dál větším magnetem.
Letos jsem se dokonce naučila uplést i pomlázku - ano, upletla jsem si "bič" sama na sebe :) 
a ráno si přivstat, abych byla připravená otevřít případným koledníkům jinak než v noční košili.
První se dostavil ještě před snídaní a poslední od nás prchali pět minut před polednem.
Bylo u nás veselo, nasucho jsem polkla teprve když před našim domem zastavil plně obsazený mikrobus.
Děvčata se zbaběle schovala a já musela sama ustát pět malých zbojníků a stejný počet tatínků. Tentokrát opravdu nemám šanci uschnout :)). Amálka se už odpoledne vyptávala, kdy že jsou zase velikonoce příští a i já se nakonec celkem těším. Divné, ale bylo to poprvé, 
co jsem na velikonoční pondělí otevírala dveře s úsměvem a ráda.
























Výzdobu jsem použila víceméně loňskou, jen jsem neodolala v H&M nové černobílé mističce a v Butlers pruhovaným a křepelčím vajíčkům. 
Holky se těšily na hledání nadílky od velikonočního zajíčka poschovávané po zahradě, tentokrát jsme ale ubrali na sladkostech a přidali i něco praktického (toužily mít botky jako mamka ).





U nás je to takový pelmel tradic. A jak to probíhalo u vás? Otevírali jste dveře dokořán, nebo raději před tradicemi prchli pryč?









Krásné jarní dny!
Martina

10 komentářů:

  1. Krásné, jedna fotka vedle druhé. Ta mistička je nejlepší, hned se pro ni rozjedu :) Ten skleněný box už od podzimu hledám a nenacházím, až teď. Přijde každým dnem a moc se na něj těším, ač je po adventu i Velikonocích a nebude mít takové využití :(
    Hezké dny Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, moc děkuju za pochvalu fotek a vítám na mém blogu! Mistička je kouzelná, mají i talířky a kalíšky...nevěděla jsem, pro co se rychle rozhodnout. S boxem přeji mnoho radosti, já ho mám takhle celoročně a stále jsem se nenabažila, je úžasný a hodí se pro každý den ;). Moc zdravím, M.

      Vymazat
  2. Pěkné odpoledne Marti. U nás letos také veselo, jen já to prožila trošku opačně, chystala malého frajera , jak vyrazí pyšně s tátou na pomlázku. A pak si užila holčičí den po svém. Ač jako malá jsem tyhle svátky nemusela, čím jsem starší jsou krásnější. Poslední foto je úplně něj, koukám na něho pořád dokola, pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, vypravit všechny pryč a užívat si klidu....to by byl mů velikonoční sen :D. Ale to se u nás nestane. Díky za krásná slova a moc zdravím, M.

      Vymazat
  3. Marti nádhera jako vždy, misky se mi moc líbí, i nádivka, mmm :-). To je paráda, že jste si to užili, tatínci myslím nejvíc! :-D měj se krásně, pozdravy posílám :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári díky. Nádivku jsem musela vyfotit hned po vytažení z trouby, byla okamžitě pryč. Tu si tatínek také užil, vůbec, je to vůči nám trochu nespravedlivý svátek, ale co už, přejme jim to :)). Také posílám pozdravy :-*, M.

      Vymazat
  4. Krásné sobotní ráno milá Martinko,
    nádherné fotky, krásně jste si to užily podobně jako u nás.
    Miluji tvé nádherné fotografie vašeho domova.
    Krásný a pohodový víkend tobě i holčičkám.Zdraví Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélo,
      moc zdravím a děkuji. I já k Tobě ráda chodím okukovat krásné fotky z Tvého života a těším se z nich. Snad budu mít brzy zase trochu více času na komentáře. Krásné jarní dny vám všem, holky ;), M.

      Vymazat
  5. Marti, Tvůj blog se mi moc líbí. Máš jeden příspěvek lepší než druhý. Velikonoční výzdoba se Ti moc povedla. Hezké májové dny, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc děkuji a vítej! Krásné májové dny i Tobě, Martina

      Vymazat