středa 30. dubna 2014

Život venku





V této roční době se vždy měním na krtka kříženého s nádeníkem :)). Zahrada volá a tak není mnoho času na vše ostatní. Dnes tedy jen skrze foto jako z rychlíku. Každý den podobný. Práce na zahradě, práce doma, procházky a lítání s dětmi i psy, večer ohromná únava. Dnes ke všemu každoroční pálení čarodějnic s lidmi z naší obce. Nadšené děti, vůně ohně, přátelská popovídání. A kupodivu, dostala jsem se v pořádku domů a mohu tedy očekávat i nějaký ten zítřejší polibek pod - již odkvetlou - třešní :). Na jednom z obrázků už malá nápověda- tedy jaká obměna zatím nastala na naší terase....
Krásný a poklidný sváteční den všem!





 ¨











Martina

12 komentářů:

  1. Ach Martinka tá posledná fotka je ako z nejakého historického filmu -nádhera a dcerka je krásne ustrojená na tú slávnosť ,ja som takisto len v záhrade žiadne príspevky nestíham no v záhrade sa dejú veci asi tak ako u vás...naposledy som dala príspevok o tom ako sme urobili státie pre auto , pekné dni Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, to mě těší, i já na tu fotku koukám ráda..Díky za zoom na foťáku, žár to byl pořádný :). Teď mám za sebou další vyčerpávající dny plné dřiny na zahradě, ale je to krásná práce, člověk má pocit užitečnosti ;). Neodolala jsem a koukla na příspěvek se stáním pro auta a podařilo se Vám přímo úžasně!! O pražcích už také nějakou dobu sním, tak třeba časem se nám podobný kousek také zadaří. Opravdu se na ně příjemně kouká. Úlovky z Jysku jsou také prima a hezky jsem se pobavila nad příspěvkem z peřin, zrovna se chystám na ten svůj ;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Martinko, krásné fotky !!!! Už se moc těším na ty z terasy .... přeji ti krásný první máj ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki díky. Také se těším, až to bude za námi...snad výsledek nezklame. Díky opožděně za přání a krásné májové dny ;), M.

      Vymazat
  3. Tohle počasí láká ven, táhne mě to tam, šeříky mě vždy omámí svou vůní...bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšeš. Přeji mnoho takových voňavých dní ;), M.

      Vymazat
  4. Moc krásné fotky. Nábytek na terase vypadá moc hezky, už se těším, až ukážeš víc :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky, snad to dopadne dobře. V tom případě fotky budou :D. Krásné dny, Martina.

      Vymazat
  5. Krásné sobotní ráno nádherné fotky už se moc těším na novinky od vás z terasy to bude krása fotka trochu napovídá,ale nechám se překvapit už se nemůžu dočkat.Martinko přeji krásné májové dny plné pohody,radosti a štěstí tobě a celé rodince.Zdraví Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, díky za krásné přání, posílám to samé i pro Tvou rodinku :-*. Sama jsem zvědavá, jak to dopadne, držím se představ z minulého roku...Pa a moc zdravím! M.

      Vymazat
  6. Krásne fotky ako vždy, teším sa tiež na terásku:))majte krásny májový čas. Maca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i já se těším, až bude hotovo...a trochu bojím..ale tak to vždycky bývá :). Krásné dny, M.

      Vymazat