středa 21. května 2014

Hola hola, škola volá!




Touhle větou mě mamka často budívala :)). A mě za chvilku podobná "povinnost" čeká také.
Samotné mi stále nedochází, že moje Amálka už bude v září školačkou.
 S její zvídavou povahou a skvělou pamětí o ní nemám strach, ale tak rychle ten čas utekl...
Jako školačka se posunuje zase do trochu jiného světa a my se snažíme přizpůsobit jejím potřebám.
Nedávno prošel velkou změnou její pokojíček, čerstvý vítr se bude muset prohnat i jejím šatníkem, a to asi nejen díky protáhlým rukám a nohám :) a nedávno jsem začala řešit další krásné dilema - jakou pořídit školní aktovku. I když ji dostane k blížícím se narozeninám, nechali jsme ji si vybrat podle svého vkusu. Pravda, na internetu jsem jí ukazovala fotky pouze těch, co prošly i u mě,
 ale konečná fáze probíhala v kamenném obchodě, kde mohla sáhnout i po nějaké, ze které bych si potajmu "škubala vlasy".
O to byla radost nás obou větší, když jsme zjistily, že v tomhle se zcela výjimečně naprosto shodujeme.
A tak máme doma další důležitou součást života školačky.










Rovnou jsem si udělala zas pár fotek pokojíku, kde v poslední době mnoho změn neproběhlo. Doplnila jsem jen pár obrázků, které mě zaujaly. A sehnala šaty podobné těm, které si Amálka tak oblíbila, ale už musela předat Madlence. Aby jí to nebylo líto..:)














Jsem moc ráda, že můžeme podobné důležité momenty a radosti prožívat s naší Amelí všichni z naší rodinky společně. 
Vzpomínám na vlastní pocity v období před a při nástupu do první třídy a doufám,
 že budu Amálce dostatečnou oporou i pomocnicí. Těším se.. Snad i ona :).




Krásné slunečné dny všem!
Martina





11 komentářů:

  1. Martičko Amálka má moc pěkný pokojíček.Školní aktovka by se i naší vnučce Markétce moc líbila.Také půjde do 1.třídy a narozeniny má 29.5.Moc se do školy těší,tak hlavně aby se Vaší Amálce a naší Markétce ve škole stále líbilo a bavilo je učení.Martičko šatičky jsou tak úžasné.Mohu se zeptat,zda-li jste je nekupovala náhodou na netu?Jsou nádherné a hned by je koupila vnučce.Děkuji za odpověď.Přeji pěkné a sluníčkové dny hlavně dětem.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno, moc děkuji za milá slova. Tak to jsou děvčata jen kousek od sebe, Amálka je 7.6. :). Snad je učení bavit bude, Amálka je hodně zvídavá, pořád si stěžovala,že ve školce se nic neděje, tak aby nezjistila, že to tak bylo nakonec lepší :))). Omlouvám se, že reaguji až teď, ale šatky nejsou stejně v dnešní době asi k sehnání, jsou totiž bazarové. Měla jsem už ale jedny podobné, které mě k těmto právě navedly - oboje značky Zara. Třeba tam Markétce seženete podobné, mají opravdu kouzelné věci. Krásné prázdninové dny, Martina.

      Vymazat
    2. Martinko moc děkuji za to,že jste odpověděla.Jste hodná !!! A děkuji za tip.Přeji Amálce hodně úspěchů v tom 1.školním roce..úplně se změní těm našim holčičkám život a nastanou obrovské povinnosti.
      Markétka již nyní chodí rok na klavír a dva roky na angličtinu..ale je strašně aktivní,asi jako Amálka a musí všechno hned umět.Pěkné prázdninové dny celé Vaší rodince.Opatrujte se.Anna.

      Vymazat
  2. Přejí, aby se Vaší dcerce ve škole líbilo. Já jsem se taky do první třídy moc těšila a celkem mě to tam i bavilo. S věkem to nadšení samozřejmě ustávalo, ale zvládla jsem to a je ze mě i vysokoškolsky vzdělaná žena :-D
    Jinak ten pokojíček se mi vážně moc líbí. Mám 3 a půl měsíční dceru, zatím svůj pokojíček nemá, spí s náma v ložnici a hrajeme si v obýváku. Ale už se těším až jí pokoj budu zařizovat. Už teď brouzdám po netu (hlavně Pinterest) a sbírám inspiraci. Viděla bych to ale na kombinaci žluté, šedé a bílé.
    Krystyna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krystýno, to jste mě celkem uklidnila :), protože ten náš blíženeček s různými vrtochy...to s nadšením bude mít asi hodně složité. Snad tu školu přežijeme, jsem myslím připravena na hodně - třeba mě příjemně překvapí :).
      U nás to stejnak dopadne tak, že první roky si bude úkoly tahat na jídelní stůl, to je mi jasné. Pokojík má zatím jako ložnici a trucovnu. Pinterest je návykový, ale na inspiraci úžasný. Tak držím palce - ta kombinace barev zní rozhodně moc dobře!
      M.

      Vymazat
  3. To je nádherný pokojíček , tam by se mi taky líbilo. A ta krásná aktovka. Jenda ji ještě nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelie, moc děkuji. Mě by se tam také líbilo, proto jí často připomínám, když zlobí, že o něj může zase snadno přijít :D. Na aktovku času dosti, to já jen že u nás došlo k osudovému setkání, tak jsme ji rovnou vzali s sebou domů. Teď ji akorát musím hlídat, aby do září vůbec přečkala - Amelí by si s ní hrála nejradši i na zahradě.
      Krásné letní dny a mnoho zdaru Vašemu prvňáčkovi ;), M.

      Vymazat
  4. Úžasný pokojíček, dlouho jsem hledala podobnou tapetu, ale tohle je malované?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, je to malba. Snažila jsem se nanášet barvu houbičkou, kdybych měla tři - jednu na každý odstín - asi by mi to tolik neujelo. Tak alespoň ponaučení pro ty, kteři by to chtěli také zkusit ;).
      Díky a krásné léto, M.

      Vymazat
  5. Je to krásná detská izba! Kde ste kúpili prosím tú lampu zajaca??? Podarte mi prosím. Pekný deň. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lubi, děkuji. Zajíce jsme koupili na eshopu kokinodesign http://kokinodesign.cz/18-sv%C3%ADtidla , který už bohužel končí a nejspíš je už vyprodal. Ale myslím, že když napíšete jeho sympatické majitelce, poradí Vám. Viděla jsem je i na ebay.
      Krásné letní dny, M.

      Vymazat