pátek 30. května 2014

Sunny friday



Konečně trochu slunce a s ním i tolik potřebná energie! Dva týdny s antibiotiky a k tomu práce na zahradě mi jí dost ubrali 
a když už jsem se mohla těšit z pomalého navrácení zdraví či z výsledků naší snahy kolem domku, začalo deštivé a chladné období. 
Dnes ale na pár chvil bylo zas jak v pohádce, nebe se rozjasnilo a já se hned chopila foťáku.  Paprsky rozjasnily jídelní stůl,
 na kterém mám teď kytici, která mi vždy vykouzlí úsměv na tváři. V jednoduchosti je krása. Bezinky, které jsem nedávno trhala
 na domácí sirup, nesmí také chybět a akorát se mi na ně hodil nový džbánek, který měl původně sloužit na mléko, ale pošta
 s ním nenakládala zrovna v rukavičkách a mě domů dorazily jen střepy. Co dokáže tubička vteřinového lepidla :).
Jeho kouzlu to nijak neubralo. A nakonec jsem mohla po delší době zas odložit holinky a jít si vychutnat kávu na - snad vylepšenou - terasu.
 Ale o tom zase někdy příště...

























Pohodový víkend plný hřejivých paprsků!!!

Martina

20 komentářů:

  1. Ahojky Marti,
    kluci jsou na závodech u Kladna a tak mám chvilku klidu u PC..hlavně klídeček na své oblíbené obrázky a blogy :o) teráska se Vám krásně kouzlí a věřila jsem, že tu černou nakonec dáš a i na kousíčku to vypadá bezva..joooooo !! Jste s Honzou pašáci, pochvala i jemu hihi :-) Plasťáčky křesílka jsou naše oblíbený a putovní ..kluci je tahají i domů vrrr a občas na nich najdu i ty naše psí čoklíny :o)) doufám, že nám aspoň tohle léto vydrží :oD Laury otisky jsou snad na všem co běží kolem křesel a laviček :oDD
    Měj se krásně a přeji pohodové dny ve zdraví prožité, mávám i všem Tvým holčičkám :o) pa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, co Ti budu povídat, dala jsem to, ale s odřenýma ušima :D, napíšu. Díky za pochvalu i pozdravy - a nápodobně!!!! ;) pa M.

      Vymazat
  2. Krásné! Taky už mám vyletněný balkón, už se těším až bude teplejší počasí! Moc zajímavý stolek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balkony zbožňuju! Stolek má výhodu - podnos není napevno a tudíž se na něm šikovně přenese kafíčko až ven.. Ty siesty na čerstvém vzduchu - ať už na terase, nebo balkoně, jsou prostě k nezaplacení ;). Tak ať jich je letos co nejvíc! M.

      Vymazat
  3. Krásné, taková květina by mi také vykouzlila úsměv na rtu. Minulý víkend jsme jeli z Karlových Varů do Brna a kolem silnice jsem viděla tolik kopretin, bohužel byly vždy v místě, kde se nedalo zastavit, a tak na stole nemám nic... bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je výhoda bydlení mezi poli. Taková daň za to rámusení traktorů a kombajnů...:). Zdravím a přeji voňavé léto, M.

      Vymazat
  4. Dobrý den Martinko,

    omlouvám se, že Vás tady tímto obtěžuji, ale chtěla bych Vás požádat o radu. Nedávno jsem si pořídila celou ložnici v masívu v barvě buku.Pak jsem začala objevovat severský styl a strašně se mi líbí. Jenomže mi připadá, že buková ložnice se k tomu vůbec nehodí. Chtěla bych tento styl do ní nějak zakomponovat, především nějaký odstín šedé na jednu stěnu, ale nemůžu odhadnout, jestli by se hodil. Nemohla bych Vám kdyžtak zaslat fotografii ložnice, abyste mi poradila, jestli by se hodila k ní šedá a popřípadě co ještě změnit nebo to mám úplně vzdát :) Kdyby nebyla ložnice taková drahá, tak si řeknu, že ji za nějaký čas vyměním, ale v tomto případě by mě asi partner nepochválil :D Nechci Vám tady zaspamovat Váš blog, proto Vám zde zanechám svou emailovou adresu a kdybyste někdy měla chviličku a náladu, tak mi můžete napsat :) Přeji Vám spoustu dalších krásných fotografií a nápadů, mám Váš blog moc ráda. Klára

    Můj email: klarysska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, já ostuda se dostávám k odpovědím na komentáře až teď. Dobře, že jste dala mail, toho jsem si předtím nevšimla, tak snad brzy napíšu. Nálada by určitě byla, s časem je to bohužel horší...Díky moc za krásná slova! Moc si jich vážím, M.

      Vymazat
  5. Taky bych si nejraději natrhala černý bez do vázičky. Já miluju tu jeho vůni. Vždycky když jdu s malou na procházku do našeho lesoparku, tak si to užívám. Možná si příště vezmu nožík a když nikdo nebude v dohlednu, tak si trochu nařežu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda jen, že on pak utržený už moc dlouho nevydrží. Tak z něj letos zas byl alespoň sirup, to jsem si mohla trhání užít dosyta bez výčitek - měla jsem odpověď pro případné "čumily" připravenou přímo na jazyku.. Ale je pravda, že u nás by se objevili těžko, chápu, že v lesoparku je to úplně jiný pocit, který ale také z časů minulých znám ;). Tak příště odvahu:)! Krásné léto, M.

      Vymazat
  6. Marti, máte to krasne, svěží a dýchá z toho úžasný smysl pro detail !!! Mužů se zeptat odkud máte ten stolecek na poslední fotecce?
    Krasny víkend Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, moc děkuji za krásná slova a zároveň se omlouvám za opožděnou odpověď. Stolek je pořízen v Ikea, byla to limitovaná edice a měl původně zlatou barvu. Měla jsem štěstí, že jsem na něj tenkrát natrefila, je moc šikovný.
      Přeji krásné léto, M.

      Vymazat
  7. Krásné nedělní odpoledne Martinko,
    u nás to vypadalo 2 týdny podobně angína holčičky i já.Snad už bude jen krásné počasí.Kytice je nádherná Marti u vás je krásně miluji tvé fotky a cit pro detail.Ty holinky a stoleček ,dokonalé!
    Posílám moooc pozdravů tobě i holčičkám vlastně celé rodince i pejskům.Krásné a pohodové dny.
    Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, tak snad se Vás teď zdraví drží, chodím k Tobě na jukandu, ale nestíhám psát ani k sobě... Díky za krásný vzkaz, moc zdravím a těším se na další příspěvky u Tebe. Nikdy mě nezklamou.
      Krásné pohodové a hlavně opravdu prázdninové dny Tobě i rodince
      Martina

      Vymazat
  8. Marti, krásné fotky! Těším se na další z terasy, chystám se ji taky trošku zútulnit a inspirace je třeba. Skleněná váza je prosím která :) Na takové holinky mám také zálusk, tuším, že jsou na dobročinné účely...Hezké dny Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvládla odpovědět až teď, akorát po přidání postu o terase. Snad se bude líbit a třeba něco z ní poslouží i jako inspirace. Jinak váza je Ruby od House Doctor a holinky jsou Diesel...ale určitá podobnost s těmi "pomáhajícími" tam je, to je pravda ;). Teď mě celkem mrzí, že ty mé nikomu dalšímu už nepomohly.
      Krásné letní dny, Martina

      Vymazat
  9. Dobrý den Marti, opět krásné fotky, vždycky se na ně těším :-) Tady mě zaujaly i holínky. Co to je prosím za značku?
    Děkuji a pěkný den
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko moc díky. Holinky jsou Diesel, nosím je asi dva roky a stále odolávají, miluju je.
      Krásné letní dny, Martina

      Vymazat
  10. Martinka tvoje fotky sú opäť raz prekrásne a tvoja terasa aj ked len čriepky z nej berú dych, drevo n a terase máme rovnaké :D a ten zbytok si asi počkáme obe ešte chvílu, ale veľmi , veľmi sa na tú tvoju teším E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, moc díky za krásný vzkaz, já doufám, že terasa v celku nezklame. Jako rodinka jsme s ní momentálně spokojeni, tak se mi ulevilo, že to mělo nějaký smysl..
      Krásné léto, moc zdravím! M.

      Vymazat