pondělí 12. května 2014

TAG v peřinách



Poslední dobou jsou dny tak naplněné prací v okolí domku, že stěží stíhám včasné večeře a víčka se mi klíží ještě před odchodem do peřin. Proto se mi obočí trochu povytáhlo, když jsem si přečetla mail od Markétky,
 že mi předává svou štafetu v poslední dobou populární blogové zábavě - TAG v peřinách.
Nakonec jsem ale našla chvilku a mohla se tak díky krátkým otázkám dozvědět zase něco více o ostatních bloggerkách, 
ke kterým sama nahlížím, pobavila se a řekla si, že to přece nebudu kazit ;).
Tak vás tedy zvu i k sobě na virtuální návštěvu do mých peřin..





Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?

Bez vzdušného polibku mým miláčkům - dvounohým i čtyřnohým a reálného mému muži, pokud tedy už neusnul - sovou jsem v naší rodině já. Bez telefonu s nařízeným budíčkem a samozřejmě notebookem, se kterým teprve večer mohu v klidu blogovat, lovit - ať už cokoli hezkého pro mé dvě holčičky, potřebného pro naše pejsky, užitečného i méně užitečného - ale ne postradatelného :) pro náš domek a zahradu, tak i lovit inspirace na pinterestu, u ostatních bloggerek a v internetových časopisech a konečně mívám také chvíli na psaní svým přátelům, kamarádům, rodině i spřízněným duším. Bohužel to první a poslední teď nějak nezvládám. A stále ještě i bez zapnuté chůvičky a sametového kulaťáčku pod hlavu ;).





Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?

Své milované košilky, které si ráda kupuji (ehm - nechám kupovat) v prodejnách Etam, střídám s právě zmiňovaným pyžamem - tedy tílky kombinovanými s oblíbenými pyžamovými kalhoty, které mají samozřejmě - nejspíš dost infantilní - potisk pejsků...:)). Ale ráda se vracím i k pohodlným volným tričkům.





Kniha?

Bývávalo...kniha nikdy chybět nesměla. Ale od dob, co jsem maminkou, začnou písmenka nějak divně pobíhat a já jsem ani ne po stránce "čtení" bezpečně uspaná. Moc se mi po čtení a vůni knih stýská. Ale ve svém nočním stolku mám stále po ruce deníky mé babičky, po kterých sáhnu nejen když mi je po ní smutno, ale třeba i když cítím potřebu, aby mi někdo rozuměl. Když čtu její řádky, naberu nový vítr do plachet
 a s povzbuzením do dalšího dne se vrhám klidně do říše snů.





Sklenička něčeho dobrého před spaním?

Právě s babičkou jsme měly v době, kdy jsme spolu bydlely, každý večer rituál - mátový čaj, nebo dvojku červeného - prý na krvinky :).
V tom zdárně pokračuji s manželem, jen s tím rozdílem, že už častěji dáváme přednost vínku bílému, nebo po náročném dni i ostřejší verzi - oblíbenému Hennessy, rumu..A když nechci ani jedno z toho, sáhnu minimálně po tom čaji - ale to už není řeč o sklence ;).





Kosmetické rituály

Tak tady léta beze změn. Po sprše promazat - často obyčejnou Niveou, ale miluji tělová mléka s vůní růže, kokosu...S přibývajícím věkem
 se musím stále více nutit - jsem flink a děkuji přírodě za to, že mi dlouho nadržovala. S malováním jsem se také skoro nikam neposunula - jistí to trocha řasenky a tužky na obočí, s velkým přemáháním minerálním make-upem. S odstěhováním se z města pryč po pomocníčcích sahám opravdu jen při cestách mimo naší ves. Tady už se mě nikdo neleká, snad..:). Nikdy ale neopouštím dům, nebo spíš ráno koupelnu,
 bez provonění parfémem a zkrocení nepoddajné kštice.


Chrápu?

Někdy prý ano...při velké únavě. To má manžel šanci zjistit ale jen pokud se probudí dřív než já, mám v něm totiž nepřekonatelnou konkurenci :), stejně jako v obou psech. Ještě že mám tvrdé spaní!



Snídaně do postele?

Také bývávalo :). Rádi se k tomu zvyku pomalu vracíme, pokud máme zrovna dcerky u babičky, ale já vždycky trnu - kvůli své pořádkumilovnosti a hlavně velké roztržitosti. Ne zbůhdarma mě manžel v době "Zoufalek" rád a škodolibě přirovnával k Susan Mayer.




No a mě nezbývá, než si užít své odměny předáním štafety. Vybrala jsem si Adélku A.B.LIVING , Radku Venoška Made
 a Hanku joys of Hannah a už se moc těším na jejich odpovědi :).
Využila jsem příležitosti a vyfotila jsem i svou novou radost, po které jsem dlouho pokukovala - 
hrnek Key od Garyho Birkse ve zlaté variantě.


Všem přeji dobrou noc!
Martina













11 komentářů:

  1. Milá Martinko, i z 'Tagu V Peřinách' jste udělala krásný příspěvek. Díky za něj. Mám moc ráda Váš blog! Přeji krásné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti a jaky je vas oblibeny parfen?Katarina

    OdpovědětVymazat
  3. Tag v pařinách v Tvém podání je jako pohlazení po duši. Děkuji. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  4. Martinka, tak krásny príspevok som dlho nečítala...majte krásne dni..Díky. Maca.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne som si počítala a pokochala sa opäť úžasnými fotkami. Veľmi ma zaujal denník babičky. Musí to byť krásne čítanie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, to je snad nejkrasnejsi zpracovani tohoto TAGu! Opet vim o Tobe neco vic :) ten denik od babicky by is man mohla trosku vic poodhalit. Musi to byt uzasne ctivo. Mnoho pozdtavu moje mila!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, krásné fotky, krásné odpovědi .... moc krásný TAG !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Já, že chrápu? Já předu jako kocour :*

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, moc krásně napsané a ty fotky! Posílám mnoho pozdravů :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, čtivé psaní a nádherný hrneček..celou dobu jsem si říkala, že se zeptám, kde jsi takový krásný hrnek sehnala..na konci se mi i dostalo odpovědi..měj se moc krásně.. a krásné dny..i noci:o)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne čítanie,a babičkin denník ma teda dostal ,to by som si rada počítala aj ja .Fotky sú prekrásne a tvoj vysnívaný hrnček je naozaj skvost ,krásne leto E.

    OdpovědětVymazat