neděle 22. června 2014

Čas letí




Jak je i na blogu vidět, poslední dobou nejsem zrovna pánem svého času..
Balíček od Šárky mám už několik dní doma, ale radost z jeho obsahu stejně stále nevypršela ;).
Jak jste mnozí určitě už postřehli, Šárka končí se svým krásným e-shopem Ma Maison Blanche , 
můžete nakouknout a ulovit si zrovna svůj vytoužený kousek za výprodejovou cenu.
Já neváhala ani chvilku. A pak už jen natěšeně čekala, až mi ty mé dorazí domů. 






Šárka ví, jak příjemně překvapit. Kromě nádherných kousků od Broste, na mě v krabici čekala i její nová vizitka a úžasný katalog Broste 
s letošní jarní/letní kolekcí. Těšíla jsem se jak malé dítě na chvilku klidu, abych si ho mohla u kafe pečlivě prolistovat. 
Kochat se nádhernými fotografiemi a k tomu na voňavém papíře, to je pro mě relax k nezaplacení. Šári, díky!
Barvičky z katalogu mě naladily na nějaký ten barevný akcent i u nás doma. 
Tentokrát v podobě květinek - a to vlastnoručně vypěstovaných ! - u mě téměř nadlidský výkon :).
Pryskyřníky měly být sice bílé, ale i tak z nich mám ohromnou radost. Stejně jako z půvabných sasanek.








Nové povlaky na polštáře mě ještě víc naladily na převlek naší sedačky do bílého hávu. Ale stále na to nebyl dostatek času. 
Než jsem se dostala k napsání tohoto postu, uteklo zase pár dní, mnoho událostí a sasanka odhalila své "srdíčko". 





A protože mezitím bylo i výročí Tupacových narozenin, přikládám tentokrát i trošku z toho, co mi poslední dva dny zni v uších...
a co mi už dlouhá léta znovu a znovu dodává novou sílu do žil :).




Příště snad už doplním foto nové tváře naší terasy;)
Krásnou neděli všem

Martina




2 komentáře:

  1. Pěkný článek, milé čtení na neděli, děkuji ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Báro, díky za krásné vzkazy a moc zdravím! :) M.

    OdpovědětVymazat