čtvrtek 5. června 2014

Hýčkání





Vždy jsem skrze fotografie - ať už na Pinterestu, nebo u ostatních bloggerek - obdivovala beauty koutky.
 Nedávno jsem si ale udělala radost i v trochu jiném smyslu, než objednáním miliontého polštářku nebo svícnu :).
Dopřála jsem si novou řasenku, laky na nehty ( u mě na rukou nevydrží snad déle jak 24 hodin, zahradničení bez rukavic,
nebo výlet se Skye na cvičák pěkné nehty zkrátka nesnesou) a hlavně jsem konečně zavítala do obchodu Rituals.
Už mě to tam táhlo delší dobu.
Lákal mě "kabátek" jejich produktů, ale i filozofie inspirovaná východní kulturou, příslib orientálních vůní, šetrnost k životnímu prostředí
 a myšlenka: štěstí se skrývá v maličkostech.





Připadala jsem si jako dítě v cukrárně a pro začátek jsem si odnesla jen to, co jsem opravdu nutně potřebovala. Pleťové čistící mléko
 s lotosovým květem a extraktem ze stromu moringa je moc příjemné a zanechává na obličeji po dlouhou dobu jemnou nevtíravou vůni. 






Mé namáhané ruce spolehlivě ochladí a pohladí krém s výtažky gingko biloby a ženšenem. 
Ten byl navíc k veškerému nákupu zdarma, jako milá pozornost.






Tělový krém u mne nakonec vyhrál Magic Touch ze série Sakura, mohla za to intenzivní vůně třešní v kombinaci s výživným rýžovým mlékem. Už pár let hledám parfém, který by mi vyhovoval po dobu jarních a letních měsíců. Ještě když jsem čekala Madlenku,
 zaujal mne Suu do Masaki Matsushima. Stačil jeden "hluboký nádech" - takový je význam slova su v japonštině - a sympatie byly na světě. Možná za to mohlo cedrové dřevo, které mě vždy bezpečně přitáhne. Ale od té doby uteklo vody dost a moc ho nakonec z flakonku neubylo. Jestli to mám dávat za vinu hormonům - netuším, ale po narození Madlenky už mi voněl úplně jinak. Zatím nemohu najít nic z "lehčích" vůní pro horké dny, co by mě oslnilo, "obléklo", a nepřipadalo "lacině". Takže vše řeším většinou parfémovanými krémy, nebo tělovým mlékem. 
Moc mne proto zaujal i krém z nové kolekce "Indické léto" Lotus Shimmer. Má navíc totiž i speciální třpytivý efekt, který Vaši opálenou kůži doslova rozsvítí. No...určitě jsem tam nebyla naposledy.






Ti z Vás, kteří na jejich produkty ještě nenarazili, nebo jsou zvědaví, co ještě dalšího nabízejí, mohou nahlédnout sem
Potěšila mě i jejich nabídka doplňků do koupelen, kuchyní, vonných svíček, bytových vůní, čajů a opravdu krásných dóz na čaje. 
Toho, kdo má stejně jako já k východnímu světu blízko, něco určitě osloví.






Já si pak mohla udělat ještě větší radost tím, že jsem si nakonec také sestavila a vyfotila svůj malý ložnicový "beauty" koutek
 a pak mohla odběhnout ke kadeřnici. Náramně jsem si tu péči užila.
Nesmíme na takové hýčkání zapomínat a občas si ho dopřát, nemyslíte? ;)
A já děkuji specielně svému manželovi, že si mě hýčkat umí :-*.







Krásné dny plné sluníčka a velké díky všem za milé komentáře, 
na které snad už brzy odpovím ;).


Martina


10 komentářů:

  1. Keď som čítala Tvoj príspevok..úplne som cítila tú jemnú vôňu všetkého...človek sa teší tak rád z maličkostí...zdraví Maca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, je to tak..takové maličkosti dělají život k žití a ne jen k přežívání ;)

      Vymazat
  2. Kosmetika vypada zajimave, urcite se podivam na nabidku. A s parfemem jsem to mela stejne. V tehotenstvi jsem koupila parfem, neodolatelna vune, a po porodu jsem ho nemohla ani citit a divila jsem se, jak jsem mohla slapnout takhle vedle :)). Parfem nasel jinou majitelku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, podívejte, zatím jsem stále spokojená. Moc zdravím ;), M.

      Vymazat
  3. Tuhle Suu vůni jsem si kupovala zrovna v těhotensvtí a voní mi dodnes, ač už jen prázdný flakonek :) Hezké dny Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jí dala nakonec druhou šanci. Díky za návštěvu a krásné letní dny! M.

      Vymazat
  4. Ano, ano a ještě jednou ano. Musíme se hýčkat. V dnešní době je to čím dál těžší, ale je to potřeba. Tělo i duše dostávají zabrat, a tak zapálením vonné svíčky, uvařením dobré večeře nebo třeba výbornou kávou vypitou v klidu si můžeme tuto uspěchanou dobu zpříjemnit. Mimochodem, krásny beauty koutek, já zatím žádný nemám, není na něj místo, ale jednou určitě ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, líp bych to nenapsala. Tak jsem ráda, že to tak vnímáte. Krásné letní dny i s dávkou relaxu ;), M.

      Vymazat
  5. Rituals už taky mou koupelnou proběhl, zatím ve formě soap free tekutého mýdla, ale měla jsem možnost vyzkoušet několik dalších vzorků a úžasné je všechno. Rituals se dá objednat ze zahraničí s poštovným zdarma, např. zde: www.feelunique.com
    http://www.pointofviewbymonika.blogspot.cz/2014/01/nova-krabicka-krasy-od-feelunique.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, díky za návštěvu i za typ, kde nakoupit :). Máte prima blog, krásné letní dny, M.

      Vymazat