pátek 18. července 2014

Perfect day




Včera slavily svátek všechny Martiny. Díky přestěhování se znám v současné době už čtyři :). 
Doufám, že měly prima den podle svých představ. A hlavně, že si mohly užívat společnosti svých milovaných, jako já.
Dostala jsem nádhernou kytici růží a alstromérií, která vnesla opět do našeho obýváku trochu růžové.
Na večer jsme měli milou návštěvu - naše sousedy "přes pole". Byl to zas jeden z těch večerů,
 u kterých i "samotář" jako já zajásá, že lidská společnost přeci jen není tak zlá a kdy si uvědomíte, jak je fajn, když narazíte na někoho,
 kdo vám opravdu sedí. Dostala jsem úžasnou domácí jahodovou a malinovou zavařeninu, kterou jsem dnes ráno musela hned vyzkoušet. 
Rozplývala jsem se nad ní stejně jako nad úchvatným domovem interiérové designérky Maliin Stoor. Perfektní.























Jsem moc šťastná, že mohu stále v životě potkávat skvělé lidi a že ti, které už dlouho znám, 
si na mě vzpomněli a já jim za to opravdu moc DĚKUJI.


Martina





16 komentářů:

  1. Martinka, prajem hlavne veľa zdravia, rodinnú pohodu a množstvo skvelých ľudí okolo seba. Samozrejme veľa kreatívnych nápadov, ktorými vždy potešíš moje oko. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, moc děkuji, za vše! Posílám srdečné pozdravy - Martina

      Vymazat
  2. Marti,dodatečně také přeji vše nej k svátku a musím napsat,zase náádherné fotky !!!Pěknou sobotu.Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, moc děkuji a přeji prima vstup do nového týdne ;), Martina.

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší k svátku. Krásné dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidko, moc díky za přání! Pohodové dny, Martina

      Vymazat
  4. Taky ti přeju vše nej k svátku. Já jsem taky dostala růže od manžela a hlavně ten den byl pro mě hodně zlomový ;) a teď už bude jen dobře.... Ten interiér v MB se mi taky moc líbil a těším se na další číslo;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, díky za přání a přeji, ať se tedy daří a je opravdu jen dobře ;). V interiéru se mi M.S. se mi moc líbila kuchyně, ale vlastně i ložnice s koupelnou, dům zvenčí, zahrada...zkrátka mě chytla za srdéčko :). Šťastné dny, Martina.

      Vymazat
  5. Dodatečně všechno nejlepší.Nad Vašimi fotky opět žasnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji příjemné léto! Martina

      Vymazat
  6. Dodatečně přeji všechno nejlepší k jmeninám, hodně štěstí, zdraví, spokojenosti a věrných čtenářů ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, díky, moc si vážím toho, když se čtenáři vracejí ;). Martina

      Vymazat
  7. Ahoj Marti, dodatečně také vše nejlepší, delší dobu jsem tu nebyla a opět mne čekaly krásné fotky. Musím také pogratulovat k překvápku, které nás od Tebe čeká v MB, nemůžu se dočkat, přeji spoustu další inspirace a těším se na příště. Pěkné dny Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, jsi hodná, moc děkuji! Akorát s fotkami moc spokojená nejsem - přijde mi, že s foťákem čím víc zacházím, tím hůř mi to jde - měla bych si prostudovat základy a není na to čas. Díky, snad se článek bude líbit, ale však mě už odtud dobře znáte ;). Pa a krásné léto, Martina.

      Vymazat
  8. Tak Marti ja dodatočne prajem všetko naj a včera som si kúpila Marianne bydlení a teda keď som videla bývanie Maliin Stoor napadla si mi s tvojim bývaním!!! Aké bolo moje prekvapenie ked som uvidela poslednú stranu Marianne bydlení !!! Nesmierne sa teším na nové číslo !! E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, hehe, no musím říct, že po Maliin Stoor je mi velkou ctí rubriku "jak se bydlí" zaplnit, ale jak už jsem psala - odtud mě znáte víc než dobře ;). Díky za přání! M.

      Vymazat