čtvrtek 24. července 2014

Prázdniny v plném proudu





Ráda bych přispěla něčím o bydlení, ale v současné době na to nejsou ani moc myšlenky. O prázdninách se žije naplno v dětském světě. Užívá se vody, sluníčka, ovoce a zeleniny ze zahrádky, zmrzliny. Pláče se nad odřeninami, štípanci a po neustálých třenicích mezi sestrami. Tvoří se, kreslí, stříhá, modeluje, zpívá, shlížejí se a čtou pohádky, jezdí se na kole a na výlety - to vše v ještě mnohem větší míře, než ve zbytku roku.
Takový pelmel z posledních dní obsahují dnešní fotky.


Nedávno jsem našla konečně vyžití pro modelovací hmotu Moon-dough. Přála jsem si pro holky nějakou, která na vzduchu nevytvrdne, 
ale po jejím pořízení jsem brzy zjistila, že to není zrovna to pravé ořechové na hru doma. Letní počasí jí dalo konečně příležitost a my si vytvořily vlastní zmrzlinářství :). Taková hloupost - myslela jsem si - a ejhle, holky si s ní hrají stále a každý den.








O víkendu si dcerky užívaly u babičky a dědy a my se tak mohli o to víc vyřádit se čtyřnožci :).  Myslím, že si to moc užili a my se pak spokojeně vrátili domů v plném počtu - nikdo se neutopil, i přes nespočet pokusů naší Skye vlézt komukoli na hrb a chvilku si tak oddychnout :)).










V úterý Madlenka slavila svátek a největší překvapení z drobností, které jsme ji pořídili, bylo asi dinosauří vajíčko. Obě dcerky z něj nespustily oči a zahrnuly ho hned od začátku vřelou láskou a péčí :). Už je ale konečně ponořené ve vodě - kam dle návodu patří - a teď jen netrpělivě čekáme, co se z toho drobka vyklube.











No a to by nebyla naše Amálka, aby nehýřila všemi možnými nápady a nepostarala se o to, aby maminka byla řádně vytížená a zaměstnaná :). Tentokrát jsme vyráběly důstojný oděv pro malé indiánky. Posloužila k tomu stará manželova trika, kterých má ještě i z dob studií víc než dost. Celá paráda nám nakonec nezabrala víc, jak půl hodinky šití a stříhání. K novým lukům od dědy a babičky to prostě jinak ani nešlo ;).
 Jen čekám, kdy některou z nich napadne, že ještě nemají dostatečné válečné malůvky ..









Vypadá to, že jablka opravdu nepadají daleko od stromu :)). Jsem ráda, že si to s nimi mohu užít.
Přeji i Vám krásné prázdninové dny plné dobrodružství!

Martina - Zlodějka duší :)




6 komentářů:

  1. Marti to je kouzelný! Hlavně, že si vyhrajete a holky si léto užijou. Ta indiánská trička jsou úplně boží, z té první fotky jsem si myslela, že mají karnevalové kostýmy z obchodu a běhají v nich na zahradě, haha! :-D Já jsem se ještě nedostala do fáze focení mého života, takže musím jen uklízet a dekorovat :-D. Haha, je skvělé, že náš necháš nahlédnout i do soukromí. Užívejte ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, zkrátka léto v plném proudu. Na tyhle chvíle jsem se u holek těšila. Fotky mají to kouzlo, že ale zachytí jen to, co chceš. Ten další řev okolo a hádanice jakoby byly zapomenuty :)). Vojenská trička nám lezou ze skříní všude a už jsem je musela vidět asi i v jiné roli a funkci :D. Já zase s nadšením pozoruji Tvé dekorace a nezbývá mi než povzdychnout si, že k těm se holt u nás teď horko těžko dostanu ;). Díky a krásnou dovču! M.

      Vymazat
  2. Martino, tak dinosauří vejce měl Adam kdysi taky...udělalo radosti a pak i ten dinosaurus, který po se po vyschnutí zase zmenšil a tak jsme stále namáčeli :-))). No a indianské kostýmy ze starých triček...to je super nápad...možná taky zkusím, nám by se to šiklo k teepee, vlastně by se nám sem ty vaše indiánky moc hodily :-))). Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, tak už se nám mrňous vyloupnul - a jmenuje se Amálka :)).Teepee máte naprosto úchvatný, už jsem ho před nějakou dobou holkám taky ukazovala. Amálka by si s Adámkem určitě moc dobře rozuměla, hned bych je tam poslala, ale myslím, že o lidi teď nemáte nouzi ;). Díky za návštěvu a krásné letní dny, Martina.

      Vymazat
  3. Marti, je to perfektní. Naše starší slečna když viděla indiánské kostýmy žadoní o něj taky. Je totiž velkou obdivovatelkou filmů Vinnetou, s dědou sleduje filmy, prohlíží fotky, kterých má náš děda pěknou sbírku. Jen já nejsem zrovna zručná v šití, ale třeba to nějak vymyslíme :). Užívejte prázdnin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc zdravím! Já jsem na šití střívko,ale tohle se ještě dalo. Jen po stranách zúžit a kraje pak rozstříhat na třásně;). Amálce se teď taky snažím předat mé dětské zapálení pro Vinnetoua a Taschunku...daří se. Krásné prázdniny i Vám! Martina

      Vymazat