sobota 12. července 2014

Shoppování




Ano, i já podlehla vlně slev. Kdo by se také dokázal ubránit každodennímu nášupu nabídek přímo do mailové schránky? 
Kousky, které tak máte už delší dobu vyhlídnuté, Vás pak lákají ještě víc příjemnější cenou.
 A tak jsem  pár "chudáčků se smutnýma očima" přijala za své, ZOOT umí být přesvědčivý.
Dlouho jsem pokukovala po volných letních kalhotách, kombinovatelných jak s elegantním tak ležérním stylem. Líbí se mi na nich různé vzory, ale i tentokrát jsem znovu vsadila na vděčnou černou :). Značce Vero Moda jsem věrná už dlouhá léta a tak se stalo, že i zbytek věcí
 je nakonec od ní. Je mi občas vyčítána přílišná četnost šedé a černé barvy v mém šatníku a tak jsem po dlouhé době dala šanci bílé 
a poprvé v životě i mintové. Pohodlné balerínky Mel byly v mých tajných přáních i v minulém roce a konečně se mi podařilo si je ulovit 
- v zajímavé světle šedé...jsou (alespoň pro mě) kouzelné..








V té souvislosti bylo i nutností pořídit si nové spodní prádlo v tělové i bílé barvě - podařilo se v mém spásném Etamu - to byl ale jediný kup
 s pocitem ušlapaných nohou, vše ostatní byla online radost :).












Už se těším, až vše provětrám. K mintovým slimkám si ještě budu muset dodat odvahy, ale na pinterestových inspiracích mě až udivilo,
 s kolika barvami se nakonec dají zkombinovat.










Jak to ale bývá, s novými kousky Vás to pak nutí dokoupit ještě ostatní "nezbytné" a chybějící dílky do té velké "skládačky", 
aby imaginární outfity byly kompletní. Připínám tak na svůj "wishlist" další a další položky. 







Stále si ale naštěstí ještě nepřipadám, jako nákupní maniačka - stejnojmenný slovenský pořad mě momentálně baví sledovat - a to ani ne tak kvůli inspiraci, která se v 90% nedostavuje, ale vlastně spíš pro pobavení, co jsou ostatní ženy schopné investovat do svého ošacení, ač téměř neefektivně a bohužel bez jakéhokoli vkusu... A na druhou stranu tiše závidět té menšině, která s plněním své skříně poradí levou zadní 
a přitom s grácií a nadčasovostí. (A připadám si tak při jeho sledování alespoň v něčem trochu "normální" :P).
Kdyby se ale jednalo o nakupování dekorací a interiérových doplňků.....noooo...to už bych se ze závislosti vymlouvala asi dost zle :)). 
A nebyla bych tu zdaleka jediná, co říkáte? ;) Jeden "nepotřebný" výstřelek jsem si ale přeci jen neodpustila..




Budiž mi omluvou, že vtipné tričko v mém šatníku dosud bylo pouze jedno jediné - a to (jak jinak než) s jelenem;)


Prima víkend a díky za úžasné komentáře k naší terase !

Martina





8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Báro, to byl zas nadlidský výkon :D. Pěkné dny ;), M.

      Vymazat
  2. Pobavila si, hlavne v druhej časti -maniačkami ,ja sa musim priznať, že dopozerať to dokonca, ak sa tam nenájde aspoň
    jedna šikovná ...ktorá to vie , je pre mňa ťažké ,prídu mi hlúpe, márnivé a výsledok vôbec nestojí zato .Obliekať s a s gráciou je v našich zemepisných śírkach skôr výnimka , ako pravidlo a nechcem nijak mentorovať, len naozaj zbožňujem pozerať sa na pekne oblečenú ženu a nemám žiadny problém ju aj pochváliť, pokladám to za kultúrne, nie závidieť a pozerať od boka, ale naozaj zo srdca pochváliť a dopriať tej druhej pocit, že jej snaha bola ocenená .Tak teda Marti tvoj výber je skvelý, ja milujem jednoduchosť aj výber farieb sa mi páči ,urobila si dobre, že si si vybrala aj mint, ja sama mám plisovanu maxi sukňu lahunku ako vánok zbožnujem ju ,je to skvelá farba, určite ju vynosíš a skvele skombinuješ ! Neodpustím si ešte pochváliť sa, že ja som presvedčila manžela na mint chinos , včera sme boli na svadbe, neznáša obleky ,tak som mu navrhla práve tie mintky ,biela košela s oblým golierom, traky ,maslový motýlik a červené semišové mokasíny , no mne sa páčil ohromne :DDDD moje šaty ,ktoré som si vysnívala na tú svadbu ,si vieš pozrieť v predposlednom príspevku :DD pekné dni E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, jsem ráda, že jsem pobavila :D. No dopadlo to samozřejmě jak jsem čekala. Shlédla jsem asi 5 dílů z TV archivu a měla jsem dost. Stačilo :). Na oblékání jsem absolutní střevo, tak jsem měla na chvilku aspoň zlomyslnou radost, že nejsem asi sama :)) - vím, nic pěkného ode mne. Jak tak čtu co píšeš, problémy jako já rozhodně neřešíš ;). Mimochodem - ty šaty na svatbu jsou skvostné! Moc díky za návštěvu a krásné letní dny, Martina.

      Vymazat
  3. Krásné věci, které jdou se vším kombinovat. Hodně se mi líbí ty botičky Mel, asi po nich taky kouknu :-)
    Hezký den
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, v oblékání jsem naprosto neschopná. Proto sahám stále po dobře kombinovatelných věcech a nemám odvahu ani fantazii na něco jiného. Botky Mel jsou jinak i moc pohodlné, zatím mohu opravdu doporučit ;). Krásné léto, Martina.

      Vymazat
  4. Milá Martinko,
    nádherné kousky přesně to co mám ráda!
    At se krásně nosí.Posílám moooc pozdravů tobě i holčičkám krásné a pohodové dny Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, moc díky! Moc pozdravů i vám ;), Martina

      Vymazat