středa 30. července 2014

Tady bydlím já




Důležité pro mne jsou detaily. To už si mnozí, kteří mě znají (osobně nebo odtud ), nejspíš všimli :). Dodat jimi osobitost svému domovu je oáza pro mou duši. Jsem šťastná, že máme domov, který mi to dovoluje. A já se tu pak mohu cítit jako ve svém útočišti. 
Samozřejmě, že domov domovem tvoří jinak úplně jiné, daleko důležitější "věci", než je vlastní pohodlná postel a parfém na polštáři. Pro mne konkrétně má rodina. Dnes zvedáme kotvy na další dvě úžasná útočiště - chatu a chalupu. Čekají nás dny prožité v mých milovaných krajích - Dubské (Máchův kraj) a České Švýcarsko. Už teď se tetelím blahem. Jako bych tam načerpávala určitý druh energie, který jinde nenajdu.
Zároveň se ale těším i na den návratu, kdy mě budou vítat rozesmáté tváře našich čtyřnožců a oblíbená zákoutí našeho domku.








































Přeji všem pohodové léto! Ať už jej trávíte doma či na dovolené ;)

Martina







33 komentářů:

  1. Krásné,elegantní,útulné bydlení.Nádherný domov!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, díky! Jsem ráda, že se líbí..Krásný zbytek letních dní, Martina

      Vymazat
  2. Marti to som sa zase krásne pokochala. Vaše bývanie je prenádherné. Prajem Vám krásnu dovolenku na chate a chalupe.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adreo, opožděně, ale děkuji! Dovolená byla fajn, zopakovala bych, ale tentokrát se psy ;). Krásné dny, Martina

      Vymazat
  3. To je úžasné bydlení, všechno má svoje místo a krásně to do sebe zapadá. Já osobně bych přidala zeleň, ale je úžasné, jak přírodní dřevo rozbíjí studenost kombinace bílé a černé ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro , se zelení doma jsem na štíru, vše umořím :P. Proto jsem moc ráda za zahradu, kde se vyřádím, pokochám a vše přežívá, protože nic není na mě tak závislé ;). Moc zdravím, Martina.

      Vymazat
  4. kochám se, kochám :) pejsci jsou úžasní +:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, díky, já jim to vyřídím :). Jsou to naše hvězdy. Prima dny, Martina

      Vymazat
  5. Marti, pěkné jako vždy. Krásnou dovolenou, taky bych potřebovala někde čerpat energii. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, dovolená byla krásná, ale energie znovu pryč..Bylo by fajn, dopřát si to častěji ;). Tak ať se nějaký relax vyvede! Prima zbytek léta, Martina.

      Vymazat
  6. Nejkrásnější blog co znám. Dnes jsem se opravdu pokochala.
    Martinko, přeji krásnou dovolenou.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, tak děkuji a vítám u mě. Opožděně zdravím a přeji prima zbytek léta! Martina

      Vymazat
  7. Marti, užij si dovču a načerpej energii. Dnešní fotky jsou přímo dokonalá, úplně nejvíc mě dostala čistota té první. Krásný den! Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, díky. Za to můžou asi ty židličky, no...stále mě baví :) a to je co říct :)) . Taky krásnou dovolenou, pokud ještě na Tě nějaká čeká! M.

      Vymazat
  8. Máte to moc pěkné, musí se tam krásně bydlet! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evey, moc díky a vítám u mě. Máte moc pěkný blog, potěšil mne prima typ na výlet do Znojma, byla jsem tam před léty, právě na vinobraní a moc ráda bych tam v té době zase někdy zavítala, i s manželem. Kousek je to pak od Vídně, takový prima výlet ve dvou :). Takhle já doporučuji zas Český Krumlov, pokud se ještě rozhodujete, kam příště ;). Krásný zbytek prázdninových dní, Martina.

      Vymazat
  9. Martinko máte pěkné bydleníčko.Užijte si všichni v klidu a pohodě dovolenou.Poslední fotka mne chytila za srdíčko..psí miláčci jsou již teď smutní.Ten jejich psí pohled mluví i beze slov :( Také to mám takto doma ..dlouho předem naše čtyřnohé holčičky vědí,že odcházíme:(
    Opatrujte se celá rodinka.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno, je to tak, jak píšete. Dnes jsme je tam vzali také- sice jen na otočku, ale ze změny prostředí byli tak nadšení, že teď celí uondaní spokojeně chrápou tak, že to slyším přes celý byt až do ložnice :D. Díky za milý vzkaz a přeji krásné zbytky léta Vám i čtyřnožcům ;), Martina.

      Vymazat
  10. Martinko,nedavajte fotak z ruky! Mam doma sice malinko jiny styl,ale vase fotky naprosto zboznuju,ukazuju je i manzelovi a dceri)) krasne leto!!! Zdenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, Zdeni, tak to moc děkuji za krásnou pochvalu. Jsem hrozný amatér, ale snad se za chodu něčemu přiučím :). Krásné léto Vám i celé rodince! Martina

      Vymazat
  11. Marti, opet nadhera, se opet nemuzu vynadivat, vracim se porad dokola :). Prima dovolenou preji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc díky a těším se na nové příspěvky u Vás ;). Prima letní dny, Martina.

      Vymazat
  12. Marti, moc krásné, stále se vracím a kochám se. Dekorace s ptačími pery mne doslova očarovaly.
    Přeji skvělý odpočinek na chatičce. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidko, moc za návraty díky ;). I opožděně za přání. Krásný zbytek letních dní! Martina

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Vendulo, moc děkuji! Krásné letní dny, Martina

      Vymazat
  14. Marti tvoje byvanie ma nikdy neomrzí je to krásna kombinácia viem ,že farieb ,okrem bielej čiernej a sivej ,nám dávkuješ s presnosťou alchymistu, ale mne sa to páči ,posobí to čisto a vkusne .pekne dni E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, černá bílá a šedá jsou tři sudičky, co mi dávají do vínku klid v duši :). Občasný rozruch jinou barvou je pak osvěžením a milou rebélií :D. Jsem ráda, že to na Tebe tak působí. Pohodové dny, M.

      Vymazat
  15. Nadhera! Jsem stejny blazen do bydleni jako vy a navic se jmenuji take Martina a mam dceru Amalii.:-) Zatim se u nad vse teprve rysuje a uz se moc tesim, az budu moci pouze menit doplnky. Pekne leto! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Marti, tomu říkám shoda! ;) Přeji mnoho radosti při zabydlování a aby k němu došlo už brzy ;). Pozdravy našim jmenovkyním a prima zbytek letních dní! Martina

      Vymazat
  16. Hezké bydlení, všechno do sebe zapadá, do posledního obrázku promyšlené. Líbí se mi světlé interiéry, tady jsem našel pěknou fotogalerii http://www.living.cz/galerie/bily-interier-inspirace-fotogalerie.html

    OdpovědětVymazat
  17. Váš blog mi doporučila uživatelka Modré střechy. Váš vkus je úžasný! Černo-bílo-šedo-dřevěná kombinace u vás je nádherně vyvážená, harmonická, útulná a vkusná. Fantastický je smysl pro detail. Ladí tam všechno, i ti pejskové:-) Kdybych byla učitelka, tak vám dám jedničku s hvězdičkou! Lidka.

    OdpovědětVymazat
  18. Váš blog mi doporučila jedna uživatelka z Modré střechy. Musím konstatovat, že váš smysl pro detail, barvu, vyváženost, útulnost a harmonii mě opravdu dostala! A spojení střídmé barevnosti není u vás fádní, nebo nudné. Všechno tam zapadá, jako kamínky do mozaiky. I ti pejskové! U mě máte jedničku s hvězdičkou! Lidka.

    OdpovědětVymazat