sobota 26. července 2014

Touha po nových tvarech





O tom, jak jsem začala po letech nic nedělání cvičit, se rozepisovat nebudu. Nebo ty mé začátečnické snahy - skoro jako téměř pokaždé - brzy skončí a předsevzetí by mělo jepičí život :). O pevnějších a pěkných tvarech na sobě si mohu zatím nechat zdát - tedy jestli usnu, protože 
po dnešním "tréninku" mě bolí i to, o čem jsem vůbec nevěděla, že mám.

Ale poslední dobou podléhám tvarům, které mě zatím nechávaly chladnou a teď mě připadají přímo neodolatelné.
 Ikonická židle Thonet nr.14. Je pro mne magická. Jako jídelní židle, noční nebo odkládací "stolek", židle k pracovnímu nebo kosmetickému koutku...V přírodní, černé, nebo bílé barvě..Zasáhla mě.













vše zdroj Pinterest



Další pokušení, kterému jsem ale už podlehla, byly sluneční brýle. Hledala jsem nějaké nové, co mě na první pohled zaujmou. Získaly si mě Combi brýle v Mangu a myslela jsem na ně celý týden, než jsem si k nim znovu našla cestu. A už je neopustila. Jsou přesně to, co jsem hledala, přijdou mi vtipné a budu je nosit ráda, i když mé okolí na ně reaguje spíš trochu úsměvně..no co, to je snad ještě ta lepší varianta. Jakmile se zakoukám...nemohu si pomoci .Ať už jde o cokoli/kohokoli :). Máte to také tak?













Tak snad jsem teď nevystrašila mé milé čtenáře/ky :-o. Budu se těšit příště! 
Moc děkuji za návštěvy u mne a přeji opět krásný víkend!


Martina





7 komentářů:

  1. Marti Tonetky to je naozaj krása. Ich nadčasovosť a oblé elegantné tvary. Kto by im odolal? A okuliare Ti náramne seknú. Krásny víkend. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K něčemu musím dospět časem. Tonetky jsi popsala trefně. A díky za podporu s brýlemi ;). Krásný start do nového týdne, Martina.

      Vymazat
  2. Marti, tak přesně tyto židličky jsem nedávno našla v kůlně u rodičů, zaprášené, zapomenuté, zespod dokence se zachovalými štítky.....už na nich makám. Jen ty mé mají ještě sedák s ornamenty. Uvidím co s nimi ještě podniknu. Zdravím a přeji pěkné dny. PS- brýle sluší moc. Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, Ty se máš!! Mě by stačila jedna, jako solitér..Třeba si k nějaké časem cestu najdu, nebo naopak, některá si najde cestu k nám. Tak prima renovování,mě teď čeká další paletový stůl, doufám, že se k tomu brzy dostanu, je prima tvořit něco vlastníma rukama ;). Prima dny a už se moc těším u Tebe na výsledek ! M.

      Vymazat
  3. Tonetky bezkonkurenčné jednoduche elegantne, tvoje okuliare sa mi pacia velmi aj tvoje hombre;) E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri,díky moc. S vlasy teď bojuju hodně, tak jsi mě potěšila ;), M.

      Vymazat
  4. No tak to je dokonalé ! Čisté, krásné, svobodné, ale strašně útulné. Tohle je přesně můj styl bydlení.. Zaujal mě konferenčí stolek.. "o bydlení na paletách" jsem před 3 dny psala článek... Měla jsem takovou postel.. :-)

    Hezké časy na chalupě,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat