pondělí 18. srpna 2014

Lazy sunday with Happy Friday




Víkend ve dvou- alespoň částečně - a hlavní úkol - sehnat pro Amelí zbytek potřeb do školy. Vše se povedlo , dokonce nakoupeno i něco navíc (jak jinak), ale čas v nákupním centru jakoby ubíhal desetkrát rychleji, než za jeho zdmi. Jak mě to vždycky vytočí, když nás nákupy ochudí o chvíle strávené nějak smysluplněji. Večer jsem se těšila do peřin nejen kvůli novému povlečení, ale i unavenému tělu. Nápad ,udělat si v chladnějším počasí svařák, byl úžasný, ale asi k únavě také hodně přispěl :). Neděle pak byla v mém případě vážně líná. Počasí k tomu i nabádalo. Zatímco manžel montoval nové regály do zahradního domku, opravoval cosi v garáži, vysvobodil další povedený betonový květináč z formy a zajel pro něco k jídlu, já se tu zmohla na pár fotek z naší ložnice, ze které jsem celé dopoledne vlastně nevykročila. Asi je to občas potřeba :). Užívala jsem si nové povlečení Happy Friday, které dorazilo nakonec opravdu v pátek a vážně mi vykouzlilo šťastné jiskry v očích. V sobotu jsem pak cíleně zavítala i do Butlers a konečně si dopřála sklenky s číslicemi, myslíc na adventní čas jsem volila 1-4, budou pak dělat radost i jako svícínky :).
A překvapení na mě nakonec čekalo v Jysku, kde jsem se stavila pro nový polštář pro Madlenku a našla tam rámečky za skvělé ceny a hlavně i včetně prima motivů. Nemohla jsem odolat. Heslo na větším z nich bylo pro dnešní den výstižné. DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY.
Vystěhovala jsem na chvilku svůj noční stolek a udělala to, co mě už dlouho lákalo - nahradila jsem ho pro dnešní den thonetkou, zapálila si svíčku, vzala do ruky foťák a ...relaxovala focením podle nálady.



























Někdy se musí i zapomenout na práci a povinnosti, užít si volna po svém a udělat  něco pro to, abychom byli šťastní. Já si uvařila oblíbený čaj, prolistovala časopisy a vyzkoušela další voňavý krém Rituals se třpytkami i nový lak na nehty, který jsem k nákupu v Sephoře získala díky akci za korunu :).
Jen malá rada na závěr - při zápalu focení nezapomeňte na opravdový žár kolem. Mě ten ze svíčky v mžiku připravil o část vlasů - do reality mě vrátil neskutečný zápach přímo pod nosem :P. Takže příště- buď se mít na pozoru, nebo kštici preventivně upevnit do uzlu ;)).


Happy days a bdělou mysl v novém týdnu ;)

Vaše Martina













19 komentářů:

  1. Marti, máte to moc krásné... V Jysku by teď měli mít i pěkné, levné povlaky, tak si budu muset udělat taky nákupní výlet :-) A vlasy už mi taky jednou od svíčky bafly :-D Je to pěknej fofr a zápach neskutečný :-D Naštěstí jsem zrovna na ten den byla objednaná ke kadeřnici, tak mi ohořelé vlásky dala zase dokupy :-)
    Přeji hezký zbytek prázdnin a Amelii, ať se ve škole líbí. Taky nás to v září čeká...
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, jj, v Jysku levné povlaky byly, ale já už u nás v Pze nenašla tedy ty úžasné, co nám práskla Radka, bohužel. Ale i tak jsem odešla spokojená, bylo by toho i víc, co by stálo za nákup..Fofr to teda byl a že si na to jindy dávám pozor..no:))), ale naštěstí jsem byla na včerejšek objednaná ke kadeřnici, tak jsem to už přežila ;).
      Krásné dny i Vám a díky! Martina

      Vymazat
  2. Marti, stolička miesto stolíka vyzerá skvele, Návliečky sú krásne, no a fotky ako z časopisu. Pekne som sa pokochala. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná, přesouvám ji teď všude, abych ji měla na očích :))) . Díky moc za krásná slova a moc zdravím!
      Martina

      Vymazat
  3. Ty rámečky s nápisy jsou boží, za kolik je mají?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ewe, velký za 100,- a malý za 60,-. Myslím, že super ;)

      Vymazat
  4. Někdy je lenošení naprosto nezbytné :) Máte to doma moc pěkné, líbil se mi i článek v Marianne bydlení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami , to je. Už se těším na příští týden a další dovolenou..Díky moc za pěkná slova! Krásný zbytek léta, M.

      Vymazat
  5. Skvělá nedělní pohoda a moc krásná thonetka! :)) Evi

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,ja mam z vas a z vaseho blogu vzdy tak pekny pocit :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je zase krasa. Kdybyste nekdy poradala den otevrenych dveri, kochala bych se od rana do vecera :)).

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Martinko,
    nedávno se mi dostal do rukou článek z časopisu Marriane bydlení. Musím říct,že jsem byla nadšená,když jsem se dočetla,že ten úžasný vkus a krásné bydlení patří češce. Stejně jako vy, mám zálibu v zútulňování bydlení. A protože mám ráda jemné tlumené barvy,jsem z vašeho blogu přímo nadšená. Mám ráda originální kousky ze severským nádechem a musím se přiznat,že někdy je fuška sehnat to pravé ořechové.
    Proto,bych Vám chtěla poděkovat za ty úžasné stránky,kterým věnujete svůj čas. A hlavně za typy a nápady.
    Jste mou inspirací.
    S pozdravem L.

    ps: hledala jsem blog na instagramu a na facebooku,ale nenašla jsem.
    Hledala jsem špatně??

    OdpovědětVymazat