sobota 16. srpna 2014

V letu




Čas ubíhá neuvěřitelně rychle. Už jsme pět dní doma a já jen tak tak dala dohromady domácnost i zahradu - ta za deset dní mimo domov neuvěřitelně zpustla. Dnes jsem nevěděla, co dřív. Holky šly konečně zas s tátou na plavání a já chtěla stihnout vykoupat psy, vyprat pelechy, umýt okna, převléknout ložní prádlo a celkově uklidit..
Vše zvládnuto. I s malou chvilkou, kdy jsem se mohla trochu potěšit s posledními radostmi, které jsme si pořídili ještě před dovolenou. 
Zítra jedou dcerky na chatu k babičce a s manželem na nás čeká volný víkend. Moc se těším, že si vše v klidu užijeme. A snad zvládnu konečně i nějaký nový příspěvek  ;).


















Ze starých favoritů z Nordic Day, které jsem ve slevách nakonec ulovila - asi mi byly souzeni :)), mám ohromnou radost. Stejně jako z povlečení, ke kterému jsem přišla úplně stejně - ve slevách. Uhádnete, kterému motivu jsem nakonec podlehla? ;)









Mrzí mne, že jsem doteď nezvládla odpovědět na milé komentáře, nebo i některé vzkazy (brzy to snad napravím) .
 Moc si vážím Vaší odezvy a děkuji za krásná slova a přání k článku v MB.

Jsem ráda, že tu s Vámi mohu být

Vaše Martina




1 komentář:

  1. Martinko, nádherné "poklady" jsi ulovila ...... Marki

    OdpovědětVymazat