neděle 10. srpna 2014

Všude dobře...



..nejlépe ale vážně DOMA! Jsme zpět a já si připadala jak v reklamě na matrace Ikea :D.
Konečně postel, ale i sprcha, pračka, myčka....jak jsme rozmazlení :). A teď dát vše do pořádku na zahradě, vyřádit psy...
včerejší euforie z návratu byla nepopsatelná.
Dnes jsem si už tedy dala ledové občerstvení na oblíbeném místě pod stromy, ustřihla si květ z hortenzie, která tu zatím vykvetla, vybalila praktický servírovací tácek z posledního balíčku z Nordic Day a prolistovala si nové číslo Marianne bydlení ulovené mým trpělivým manželem ( v končinách, kde jsme poslední dny pobývali, totiž bylo nedosažitelným zbožím).





Za krásně zpracovaný článek o našem domově bych tímto ráda poděkovala týmu Marianne bydlení a jeho šéfredaktorce. Moc mne potěšilo,
 že je můj blog zaujal a "spolupráce" na článku pro mne byla velkou ctí a úžasnou zkušeností. Nové číslo mě tentokrát oslovilo proměnou ložnice pomocí (mnou oblíbených) bytových doplňků z H&M Home, úžasnou modrobílou kuchyní od A1 architects, na troskách hradu postaveným kouzelným domem ve francouzské Provence a samozřejmě i možností výhodného nákupu v rámci dní Marianne. Třeba se letos zadaří něco ulovit i nám :). Pro mne ideální společník k ranní, odpolední, nebo i večerní kávě ;).






Krásný vstup do nového týdne!

Martina








34 komentářů:

  1. Milá Martino, jaké bylo mé překvapení, když jsem ve čtvrtek v obchodě listovala novým číslem Marianne a najednou na mě vykoukly krásné fotky vaší zahrady a interiéru, doma jsem si pak s radostí pročetla všechny stránky od vás. Jaká to nádhera, váš blog je jednička a vidět vaše fotografie ještě v Marianne... zkrátka nádhera!! Blahopřeji k uveřejnění a přeji nádherné dny ve vašem úžasném domově, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko, opravdu moc děkuji za takovou podporu. Jsem moc šťastná, že mám takové čtenáře ;). Posílám moc pozdravů Vám i Amálce a moc se těším na další příspěvky od Vás! Martina

      Vymazat
  2. Přidávám se s gratulací Marti,Vaše bydlení je dokonalá pastva pro oči a uveřejnění Vašeho domova v Marianne Bydlení o tom jen dokazuje.Gratuluji,máte to vše doma moc krásné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji krásný zbytek léta! :) Martina

      Vymazat
  3. Také moc gratuluji! Váš krásně zařízený dům si to zaslouží. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji! A vítejte, máte krásný blog, ráda jsem nakoukla ;), Martina.

      Vymazat
  4. Návraty domů z cest jsou úžasné. Prožívám stejně.
    Prima den,
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko moc děkuji za návštěvu a posílám letní pozdravy do domku pod vrtulí ;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Marti parádní pohoda, znám to, vždy se taky nakonec těším domů! Moc gratuluji k článku a běžím do trafiky! A pusu posílám :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, díky! Já zas gratuluji k fotkám na Stilizimu - říkala jsem si, že to bude jen otázkou času, kdy si Tě Nina všimne, Vy dvě máte obě ohromný vkus a k oběma vzhlížím zhruba stejnou dobu - je super, že máme v ČR někoho tak stylového ;). Super, opravdu! :-* a jdu na virtuální piknik.

      Vymazat
  6. Milá Martino, Váš blog obdivuju už dávno, máte úžasný vkus a cit a ... černá+bílá+50 odstínů šedi (a sem tam nějaká barva, kterou lze obměňovat podle nálady), to je můj sen! Takže je asi jasné, že jsem hned ze cvičení běžela domů přes trafiku, abych se Vaším bydlením mohla kochat i v posleli a zítra cestou do práce a z práce a ... a ... díky!
    RD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Romano, díky za návštěvy a komentář, moc si té zastávky ve Vašem běhu cením ;) a přeji Vám i Vašim dvěma krásným dětem prima pohodové poslední dny prázdnin! Martina

      Vymazat
  7. Moc pěkný podtácek... prozradíš odkud? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, je to Ferm Living z Nordic Day ;), hezké dny, Martina.

      Vymazat
  8. ahoj Marti moc zdravím! :)
    Jak já se už těším domů, sice na chalupě pohoda a klid, ale už mi to DOMA moc chybí, takže Ti rozumím ;-)
    p.s. moc gratuluji ke krásnému článku, zasloužíš si to! Vaše bydlení je pastva pro oči i pohlazení na duši! Hezký zbytek léta celé rodině ;-) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko ahoj! :) No já Tě úplně chápu, zvlášť, když máte tak krásný domov ;). Díky moc a těším se zas u Tebe! Krásné zbytky léta Vám oběma holky, M.

      Vymazat
  9. Samozrejme gratulácia k článku, skúsim zohnať u nás časopis. Tvoje bývanie je fantastické a fotky z neho by boli ozdobou akéhokoľvek časopisu. Krásny zbytok prázdnin. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc zdravím a děkuji! Těším se na další fotky u vás. Martina

      Vymazat
  10. Milá Marti, objevila jsem Tvůj blog díky "kolegyňce" z Where Tigers live....a jsem za to moc ráda :). Pohodlně jsem se tu zabydlela a budu čerpat inspirace a nápady.... (Rekonstruuji svůj prvorepublikový domeček).
    MOC a nejvíc gratuluji k uveřejnění krásného domova!!! :) Beru miminko a běžíme do trafiky :)!!!
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, to mě těší, že jsi si ke mě našla cestu :). Vítej! Moc ráda jsem k Tobě nahlédla, Oliver mě odzbrojil a také si mě hned získal ;). Držím palce při rekonstrukci a budu se těšit na další příspěvky u Tebe! Martina

      Vymazat
  11. Martinko, mo, moc gratuluju !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, u postů z roku 2012 se nezobrazují obrázky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale díky za upozornění. Bylo to vlastní vinou a jde to trochu pomaleji...Snad někdy napravím :)

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Míšo, moc díky a zdravím ;). Na to kafčo se třeba někdy stavím :), Martina

      Vymazat
  14. Milá Martino, také já neodolala a Marianne bydlení si koupila. Bylo zajímavé přečíst si váš příběh, moc Vám gratuluju k tomu, co jste dokázala, všechno je úžasné a krásné :-).
    Veronika Palusová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, moc děkuji! Na mateřské jsem konečně dostala možnost se vyřádit podle svého :)) a nebýt manžela, neměla bych kde...takže týmová práce ;). Máte moc pěkný blog a nápad s proužkovým táckem je úžasný!!! Ráda nakouknu znovu ;), prima dny, Martina.

      Vymazat
  15. Milá Marti, moc gratuluji k článku v MB. Už jsem také zakoupila, je to nádhera!!! Stále obdivuji tvé nápadité bydlení. Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc Ti děkuji! Jsem ráda, že jsem tedy nezklamala, ale vše už ode mě dobře znáte ;). Pa a krásné dny, těším se zas u Tebe! Martina

      Vymazat
  16. Gratuluji k článku v Marianne bydlení. A musím říct, že ta první fotka na mě působí tak hezky relaxačně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, moc děkuji a přeji vše nej k dnešním jmeninám! Máte moc pěkný název blogu ;). Pozdravy i pro Stacie, Martina.

      Vymazat
  17. Martino, i já se připojuji ke gratulaci k článku v Marianne!!! Krásné fotky a hodně inspirace. Současně mám ale prosbu, prozraď prosím, kde se seženou takové nádhérné holínky:-)) Zdravím a ještě jednou za vše děkuji. Ivona

    OdpovědětVymazat
  18. Az vcera som sa dostal k Marianne kde vysiel vas clanok, resp. clanok o vasom krasnom byvani.....pri prvom prelistovani som si myslel ze ide o domcek niekde naozaj zo skandinavie, potom som si vsimol ze sa jedna o CZ....naozaj nadhera, dokonalost, krasa!!!!!! je to nieco uzasne! prajem vam vela stastia a uspechu!!!! Ivo

    OdpovědětVymazat