úterý 16. září 2014

Little cross DIY




Babí léto se po zachmuřených dnech přece jen přihlásilo o slovo a tak utíkám dodělávat resty na zahradu. Ještě Vám ale ukážu své poslední - opravdu mini - DIY. Nedávno jsem v Buttlers ulovila šikovné filcové podložky pod hrnky/skleničky a hned jsem po nich sáhla. Už asi rok si totiž v hlavě objednávám plsť na podobné počiny :P. Jestli jste jako malí rádi vystřihávali, pak to budete mít raz dva. Můžete si dopřát svůj vlastní oblíbený tvar (a v libovolné barvě). Já zůstala klasicky u černé a trendy vzorku kříže. Hezky se na něm vyjímá mé oblíbené "slunce v sklence " - italské limoncello :).









Už mám v obýváku převlečeno do šedé, jen polštářky jsem ještě nedoladila. Tak snad brzy. Prchám ven. Pokud také rádi užíváte provoněného vzduchu těchto krásných dní a chcete trávit co nejvíce času venku, pak Vám ještě posílám trochu inspirace z Nordic Day ;).
Tímto také moc zdravím celý jejich skvělý tým a opravdu děkuji za úžasnou spolupráci!


Slunce v duši :)

Martina









19 komentářů:

  1. Super nápad Marti.
    Zdravím, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, díky a také zdravím! Zahlédla jsem tento nápad vystřihovat z filcu už před dlouhou dobou, tak jsem ráda, že na jeho realizaci konečně došlo. Hezké dny, M.

      Vymazat
  2. Marti, ty musím mít taky, jsou nádherné :-) ... a nebo si je vyrobím! Díky za nápad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, a přitom taková "blbost", co? :D Vyrob si je, já se vrátila do dětských let a měla tak i radost jako malá ;). Hezké dny, M.

      Vymazat
  3. Super nápad! Já na modernu moc nejsem, asi bych zvolila jiný tvar a barvu, ale určitě se to setká s nadšením ;-) bára.kára blog


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, zdravím! A právě na Vás jsem myslela, když jsem psala o variabilitě toho nápadu;). Těším se, jaký motiv to nakonec bude. Hezké dny, M.

      Vymazat
  4. Marti ...díky za tip, super nápad! Nám se tu to krásný počasí trochu zkazilo, ale snad se zítra zase vyčasí:-)Prima dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie díky! Koukala jsem, že nakonec i na houbaření došlo, to my jsme teď při žních už nestihli. Prima dny celé rodince, M.

      Vymazat
    2. Marti, Vy jste ale hlavička nápaditá :D. Teď mě napadlo přilepit na megnet a hned bude tabule veselejší a zajímavější . Diky Vám za tip. Krásné dny všem Andy

      Vymazat
  5. Ake jednoduche, ake dokonale... Must have

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to jsem ráda, že to tak nevidím sama :). Hezké dny a díky! M.

      Vymazat
  6. Nenáročné, a přitom geniální ;-) paráda... skvělý nápad, Martino. Přeji co nejvíc slunečných podzimních dní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko díky, nápad tedy není můj. Kdysi jsem ho už někde zahlédla, tak jsem ráda, že jsem na něj nakonec nezapomněla ;). Díky za přání a nápodobně - teď by se sluníčko opravdu hodilo. M.

      Vymazat
  7. V jednoduchosti je krása, skvělý nápad! :)) Děkuju za inspiraci :)
    www.today-was-fairytale.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilo, díky, jsem ráda, že nápad bude inspirovat další tvořilky;). Krásné podzimní dny, M.

      Vymazat
  8. Dobrý den Martino, máte skvělý blog a skvělé nápady. Mimochodem limoncello máte originál, nebo také domácí výroba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, na domácí bohužel nemáme ty správné citrony, přivezla sem si už hotové ze slunné Itálie ;). Díky za návštěvu i milý vzkaz! M.

      Vymazat
  9. Martinko, nádhera .... skvělý nápad !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki , takové jednoduchosti jsou pro zpestření fajn, jsem ráda, že se líbí ;) . Díky a pěknou neděli, M.

      Vymazat