neděle 28. září 2014

Mimo mísu




Přiznávám, "požila jsem". Tohle není o dekoracích a trendech ve vylaďování domova. Potřebuji asi vypustit. 
Mám právě za sebou další dávku filmu The Notorious B.I.G. a nefalšovaného rapu přímo do žil. 
Říkala jsem si už tolikrát - kdy mě to pustí? Nejsem už tak trochu mimo hru? Z pohledu zvenčí možná i jsem, ten rap, co znám já, už v novodobém světě nenajdete...možná pod lupou. Ale jinak se mnou zůstane už asi napořád. Nemám na nic náladu, potřebuju si od všeho odpočinout, netuším, kudy dál..ale co se nezmění? To, že když si ty známé beaty pustím, celá najednou zářím štěstím, nebo prostě "jen" životem. Najdu cestu sama k sobě. Je to už mou součástí a tak to zůstane. Díkybohu. 
Jak se to stalo? Cítit denně s těmi, co žili v jiné době, na jiném kontinentu, v tak odlišném světě?? 2Pac, Biggie...dva, co odešli předčasně a proč? Ta otázka mě zaměstnala na tak dlouho, dostala se sem ke mě, do jiného "vesmíru". Beaty mě chytly a dopadlo to léty hltání textů, které mě, holku z "jiné galaxie" i tak oslovovali. Pro mě doteď zázrak. Mnoho lidí se podiví, když zjistí, jakou muziku poslouchám - někteří si mě představují, jak se kývám do rytmu a moc jim to nesedí :). Ale buď jak buď - díky tomu zázraku (takhle napsáno je to až úsměvné) mám teď nejúžasnější psy s tím největším srdcem a úsměvem, co existuje, určitý přístup k životu a dokonce lásky mého života - manžela a své dcerky. Dnes jsem pobaveně sledovala tu starší, jak do rytmu hip hopu poguje a přitom za její pohyby rukou by se nestyděl ani zkušený rapper :)). Dobrá směska :), jablko nepadá holt daleko od stromu a...vzdálenosti, styly, poměry, ani čas na věci nic nemění. Všichni jsme a byli jenom lidi a žijeme ten život - hrajeme jednu velkou hru. Škoda, že někdy je dost krutá - jako v případě těhle dvou. 
Víc už radši psát nebudu..















Všechno má zkrátka svůj důvod, roli. Já jsem moc vděčná, že - ať z jakéhokoli důvodu - mě tahle medicína vždycky postaví na nohy, nebo v případě potřeby i smete k zemi. Tak to je. Buďte sami sebou! Mě osobně to uvědomění vrací zpátky do hry.

Peace ;)
MarTINA








3 komentáře:

  1. MarTINO ;-), vůbec mi to nepřipadá "mimo mísu", sice Vás neznám, ale přesto mi k Vám ta hudba sedí! Je mi moc sympatické, jak dovedete být svá, upřímná a nebojíte se otevřít sem tam i nějakou tu citlivější stránku. Díky za to, hezké dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Veroniko, díky za milý komentář, příjemně mě potěšil! Díky, že to tak vnímáte, je to pro mne taková "malá" výhra. Moc pozdravů a krásný zbytek víkendu ;), Martina.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak já Vám rozumím. Taky mám hudbu, při které mám pocit že všechno zvládnu a dokážu. Škoda jen, že mi nemůže znít v uších i u konkrétní situace, kdy bych ten "doping" nejvíc potřebovala a zrovna nemůžu mít sluchátka v uších nebo puštěnou muziku! Bezva článek. A mně teda hrozně překvapilo, že se Vám líbí rap. Nic tak nenapumpuje, jako tohle! :) Hezký den!

    OdpovědětVymazat