úterý 23. září 2014

Něco si přej..



Jít si za svými sny je nejspíš pro každého z nás velkým hnacím motorem. Většinou se jedná o přání hlubšího a trvalejšího smyslu, než ta, o kterých se chci dnes zmínit já. Ale jakýkoli všední den může udělat nevšedním i mnohem povrchnější záležitost, náladu většiny žen zvedne nový kousek v šatníku, nebo doplněk, který zútulní a pozmění i náš domov. Na mém blogu najdete většinou právě takové radosti - splněné i ty, ke kterým někdy i hodně vzdáleně vzhlížím a vím, že zůstanu třeba jen u obdivu :). Léto se překlenulo do podzimu a mě logicky přepadly myšlenky na změny v šatníku, i domácích dekorací. A protože jsem nerozhodná , vzniklo mi koláží hned několik. 











Nejspíš mne to vážně baví. O tom mě přesvědčila i nedávná zkušenost. Sympatická Iri Novak mi poskytla úžasnou příležitost zasnít se ve velkém a vytvořit svou kolekci pro dejmidarek.cz. Velice mne to potěšilo a při jejím sestavování jsem byla ve svém živlu. I přes svou častou nerozhodnost mám totiž spoustu favoritů, kteří se v mé hlavě usídlili nejspíš na hodně dlouhou dobu a touha po nich zůstává a narůstá. Má přání můžete vidět tady a nedivte se, pokud nenajdete nic pro psy, nebo děti. Nejraději totiž obdarovávám právě je, ke každé skupině bych určitě hravě sestavila ještě další dva wishlisty :)), ale tentokrát jsem si dopřála luxusu zamyslet se jen nad svými rozmary. Třeba Vás některé z nich zaujmou a inspirují pro obdarování někoho blízkého;). Děkuji tedy ještě jednou Iri za tak prima dárek pro mě!


Mějte fajn dny a sem tam i nějaká přání ;)
Martina






12 komentářů:

  1. Marti, krasna prani, jak tady na blogu, tak na dejmidarek.cz. Mejte se moc prima. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc zdravím a děkuji! Dívala jsem se, že u Vás se jedno krásné přání splnilo, tak to mám radost a přeji vše nejlepší k narozeninám a hodně pohody s novým parťákem pro relax;). Moc mu to u Vás sluší. M.

      Vymazat
  2. Dobrý den Martino, krása, cítím to hodně podobně :) Moc se mi líbí ty šátky, z první koláže i druhé koláže? Odkud jsou prosím. Moc díky. Krásný den. Táňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Táňo, první šátek je zn.Vila a druhý MS -najdete tu http://answear.cz/342191-maison-scotch-satek.html. Mějte se fajn ;), M.

      Vymazat
  3. My moc děkujeme za krásnou kolekci. Pár věcí už jsem si překlikla k sobě do wishlistu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri , to mě těší :) . Myslím, že díky Vám mám taky o další zábavu postaráno :)). Moc zdravím, M.

      Vymazat
  4. Dobrý den Martino, odkud je prosím šedý svetřík z vašeho druhého wishlistu? Děkuji, Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, svetr je zn.Vila http://vila.com/on/demandware.store/Sites-ROE-Site/en_GB/Search-Show?redirected=1&cgid=vl-shop-knit&forcecountry=GB&forcebrand=vila. Díky za návštěvu a prima dny;), M.

      Vymazat
  5. Marti,a ja nutne potrebuji tu tygrovou cepku,od kud prosim??? Dekujiii Bara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, čapka je zn.Only http://only.com/only/accessories/vicky-leopard-hat-acc/15089560,en_GB,pd.html?dwvar_15089560_colorPattern=15089560_Black_415917&for . Hezký den a dobrý lov ;), M.

      Vymazat
  6. Milá Martinko krásné kousky a úžasný výběr!
    Ta čepice a ty svetříky jsou vážně nádherné!
    Krásné podzimní dny tobě i holčičkám a co nejvíce splněných přání Marti.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, moc zdravím! ;). No to jsem se zas jednou kochala u svých oblíbených značek..:). Krásné podzimní dny celé rodince a díky za zastavení se, M.

      Vymazat