pátek 12. září 2014

Úlovky z dovolené




Venku plískanice, tak si ráda zavzpomínám na dny strávené u moře a ponechávám ještě trochu léta i doma. Všichni jsme si to užívali tak, že nám čas utíkal neuvěřitelně rychle. Tak ještě než budu převlékat obývák do podzimního hávu, snažím se mít na očích vše, co mi ty solí provoněné dny připomíná. Bavlněný pléd coby plážovou deku jsem ulovila přímo na pláži :), šátek mi manžel koupil při večerní procházce historickým městečkem - v deštivém dni mě hřál a jinak dokonale chránil má ramena a záda před prudkými paprsky slunce - a nádherný balijský koš společně s razítky jsem našla ve svém oblíbeném orientálním obchůdku. Už se moc těším na DIY počiny s nimi, ale nejspíš zase až příští léto. A co vy? Už se přizpůsobujete situaci venku?







































Pozdravy všem a díky za návštěvy :-)

Martina

11 komentářů:

  1. krásné fotky, taky moc ráda vzpomínám na dovolenou u moře...

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martino, fotky jsou úžasné! Máte cit v hledáčku zachytit něco výjimečného. Přeji krásné dny doma Vám i holčičkám, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, moc zdravím a děkuju..tentokrát jsem fotila méně a více si užívala a uteklo to bohužel ještě rychleji, hned bych se tam vrátila :). Krásné dny i Vám, Martina.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky! Holčičky u pítka mě oslovily úplně nejvíc ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, to jsou naše vodnice. Někdy se divím, že jim nekape ze šosu :). Díky a krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Martinko, dovolená musela být senzační! Moře také miluji a procházky starobylými uličkami jsou snové .... Těším se na babí léto, kdy vše bude hrát barvami a konečně přestane pršet... Hezkou neděli přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, tak jste se - zdá se - dočkala ;). Podzim teď vypadá moc pěkně, když neprší a sem tam zahřeje i slunko. Užívejte si jej, krásné dny! M.

      Vymazat
  5. Je vhodné, v dnešní době, dávat veřejně fotku své dcery, kde má roztažené nohy a jsou jí vidět kalhotky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vhodné nad tou fotkou přemýšlet tímto způsobem? Já na ní tedy vidím úplně jiné věci. Mám zcela jasno, vše si vždy dopředu rozmyslím, zkuste to prosím také. Díky, M.

      Vymazat
    2. Každá fotka, kterou na net dáme, si pak žije svým vlastním životem, tzn. že nevíme, ke komu se dostane a kdo s ní jak naloží.
      http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/136148-fotky-deti-na-internet-nedavejte-varuji-odbornici/

      Vymazat
    3. Jistě, přesně tuto reakci jsem si "toužila" přečíst a proto jsem Vám v odpovědi psala, ať se zkusíte také zamyslet. Nejsem naivní a jsem si vědomá všeho, s čím se mě tu snažíte asi seznámit! Mimochodem nestojím o to.Tak prosím naposledy. Chce-li někdo dělat zlo, pak to udělá a my v tom nezabráníme. Život je plný hnusu a je jen na nás, jak se k tomu postavíme.

      Vymazat