pondělí 13. října 2014

Den jak sen




Zajít si poprvé na Designblok je pro (alespoň malého) nadšence pro design úžasným zážitkem. Zvlášť v tak magickém prostředí, jakým tedy pro mě hotel Evropa byl. V určitých chvílích jsem nevěděla, zda dát pohledem přednost instalacím, nebo původnímu vybavení hotelu.
Nejdůležitějším ale na sobotním zážitku tentokrát byla určitě má společnost, kterou bych si tedy jinak nepředstavila ani ve snu. Poznala jsem 9 skvělých žen, mohla si poslechnout neuvěřitelné příběhy...jsem moc vděčná za to, že mě přizvaly mezi sebe a já se o jejich (nejen) vnitřní kráse mohla přesvědčit osobně. Když mě večer vlak vezl zpět k domovu, sálalo ze mě velké nadšení a vybavily se mi 2 PACovy verše  - 
The rose that grew from concrete...











Did you hear about the rose that grew
from a crack in the concrete?
Proving nature´s law is wrong it
learned to walk without having feet.
Funny it seems, but by keeping it´s dreams,
it learned to breathe fresh air.
Long live the rose that grew from concrete
when no one else ever cared.










Za snový den děkuju Martině, Šárce, Iri, Simoně, Janě, Monice, Rádě, Sandře a Lence.

Bylo mi ctí Vás poznat :-*






Martina






8 komentářů:

  1. Mám takovou radost, že jsme měla možnost se s Tebou a holkama potkat! Doufám, že zase brzy! :) :* Všechny jste nej! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nemělo to chybu. Vy všechny jste neměly chybu! A tak rychle to uteklo :). Snad se ještě příště budeme moct setkat! MOC pozdravů!! M.

      Vymazat
  2. Bylo to super, moc ráda jsem tebe i všechny ostatní poznala a už ať je jaro a můžeme to zopakovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, i já Tě ráda poznala a díky tomu setkání i Tvůj blog. Je krásné vidět, jací úžasní lidé za tou perfektní prací jsou. Posílám moc pozdravů:), M.

      Vymazat
  3. Milá Marti, bylo to báječné! Věřím, že to nebylo setkání poslední a už nyní se těším, co příště zase vymyslíme za akci! ;-) Berankám a semičkám zdar! ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandro, ty má hvězdná spojenkyně ! :). Mám velkou radost, že jsem Tě mohla poznat a opravdu doufám v další příležitost se s vámi zase božsky pobavit i zasmát ;) . Zdar a sílu :))), M.

      Vymazat
  4. Krásné shrnutí krásného dne, Marti, těším se na další báječné blogerské setkání:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, mám trochu špatné svědomí, že jsem Tě chvílemi nepustila ke slovu - kdybych věděla, že nás opustíš tak brzy...Tak příště to snad doženeme ;). Moc pozdravů Tobě i dcerce, moc ráda jsem Tě poznala ;)

      Vymazat